Gå til innhold

HW-LAN: Første dag over


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lesson learned: alltid ha med ørepropper på lan.

 

:thumbup:

 

 

QUOTE(Prognatus @ 06/10-2006 : 01:53)

Hva har høy musikk å gjøre på et dataparty? Jeg må si jeg blir forskrekket over holdningene til SlenG. Innleggene hans vitner om en særdeles umoden gutt. Er han der bare for å lage bråk - i dobbelt forstand? Det er normalt for folk å sove om natten. SlenG og hans kumpaner har vel ikke noe med å si at "man skal ikke sove". Ved at de ikke vil høre på henstillinger om å dempe eller stenge av lyden om natten, viser de med all mulig tydelighet at de forakter begreper som god oppførsel og simpel høflighet.  Da fortjener de heller ingen pardon og bør behandles hardt.

 

Nei, jeg synes den idéen med avbiter var god. Dersom de ikke vil høre på fornuft, så få med 100 andre personer og kast ut disse fredsforstyrrerne sammen med lydanlegget.

*

 

 

 

okey PAPPA! xD

Vis du vil være viggo inni ditt eget headsett så bli hjemme... vet ikke hvor mange LAN du har vært på... Førstiss? ... Det heter LAN --->> PARTY <<---

Du virker som en særdeles bæring med det "fine språket ditt:)"

beg your pardon men trokke LAN er helt din greie...

koz deg hjemme med headsettet ditt og særdeles for deres egen del ikke dra på TG... Koz klemz fra meg <33333

 

 

Politiet i Vest-Australia gikk akkurat ut i madia og kalte motorsykelister for "idioter med IQ paa storelsen med en plante"

 

jeg vil heller kalle Team Heggedal (og serlig "SlenG") for idioter med IQ paa storelsen med daevv plante! :yes:

Lenke til kommentar

SlenG: Man kan ikke gjemme seg bak begrep som "LAN-party" som en unnskylding for å slippe å ta hensyn til andre mennesker. Det er normal folkeskikk å oppføre seg som et høflig menneske, forstå at ikke alle liker å få LAN-opplevelsen ødelagt av høy musikk rettet rett mot dem. Situasjonen her idag er at soveområdet er åpent, og da kan man ikke spille musikken på fullt. La meg minne om at det er en del kompoer imorgen hvor deltakerne skal alle være våken og klar kl 9. Når mange reiser langt for å delta på én kompo, blir det for dårlig at de blir vekket natten før.

 

De aller fleste her har deltatt på LAN før, selv har jeg vært på 6-7 større (ByLAN, HordaLAN, TG, osv) og samme problemet dukker stadig opp. Jeg har derimot aldri opplevd at noen ikke har hatt forståelse for at det er visse tidspunkter der mange sover, og at man helst ikke skal spille høy musikk akkurat da. Vi ber deg ikke ta på deg headsett resten av LANet, men man bør respektere sine med-LANere.

Lenke til kommentar

Bra sagt SteffyBoy...

 

Er ikke på HW LAN men broren min er der..han bruker aldri å klage på støy, men snakket med han på msn..han var faktisk oppgitt. Fikk ikke slappe av, og da blir man gjerne litt gretten. Når du spiller opp og faktisk tror du er kul/morsom i tillegg så det blir det hele bare harry. Kan se for meg en gjeng nerds med attitudes som spiller botten anna + redbull...ikke noe vakkert syn!

 

Håper dere får en bra opplevelse uansett folkens ! ;)

Lenke til kommentar
Trodde det sku være sån at folk ikke sku bruke så mye strøm osv ? Om de spiller så halve salen plages, ser jeg for meg at de trekker litt mer en 50w fra strømnettet..

7007087[/snapback]

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! vi bruker nok litt mer enn 50W.... hahahahaha.... litt over 3000w her baby xD

men vi hadde en hel rad for oss selv så strømmen er det ikke no fare med;)

og anlegget trekker ikke så altfor mye strøm mens vi spiller...

osv osv osv

 

Det innlegget gav meg i alle fall det endelige svaret på om jeg noen gang skal dra på et lanparty, det blir ikke noe av! Jeg er for gammel til å sitte i samme sal som så totalt hjernedøde apekatter som innlegget her viser til.

 

En annen ting mht til lyd. Selvom du har kjøpt deg Cerwin Vega høyttalerer med oppgitt effekt på 3000W høyttalereffekt trekker ikke anlegget 3kW.

 

Men nok whining fra min side. De som er på lanet får ha tråden i fred. God helg (og god bedring)

Endret av Mozze
Lenke til kommentar
Hei... SlenG fra Team Heggedal her, ja vi som har den blinkende juletrebelysningen og monsterhøyttalere:P

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! vi bruker nok litt mer enn 50W.... hahahahaha.... litt over 3000w her baby xD

men vi hadde en hel rad for oss selv så strømmen er det ikke no fare med;)

og anlegget trekker ikke så altfor mye strøm mens vi spiller...

 

 

Vell... vis du hadde kommet med avbiter... så skal du gjennom crewet på 20 mann også... og du hadde nok fått juling vis du hadde gjordt det... ;)

 

vi snakka med Espen aka Owner of HW-LAN pga folk bare klaga til security og det gjorde så vi fikk lov(thx alle whiners:D), fordi høy musikk er en del av LAN:)

 

En del av LAN morroa er jo å  ha best hylle med best anlegg på... du har kanskje aldri vært på TG du xP...

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

 

Vil bare si til alle som har whina til security ay kan dere vær så snill å komme til oss først? vi biter ikke bare littegran  xD...  så kan vi jo snakke isteden for at security kommer og er sure... så slepper vi å få lov av root admin til å peise på så mye vi vil:P hahahaha EID MOFOS;)

 

Vi kommer neste LAN også fordi som likte oss... skal på TG også... Team Heggedal lives forever and ever...

 

større speakers neste år :O xP

 

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Personlig hadde jeg klippet kablene deres i småbiter for lenge siden, men heldigvis slipper jeg å være på lanparty sammen med dere :)

 

Tror jeg ganske sikkert kan si at jeg har vært på flere partys enn det du/dere har, og maken til oppførsel har jeg faktisk ikke vært borti, og jeg presiserer igjen, jeg er jo faktisk ikke i hallen engang.

 

 

Vi har noen greie regler her, du kan ta med deg så mye anlegg du bare vil, så lenge du får plassert det innenfor din plass, og du skal spille for deg selv og ikke alle andre, de som tar av sitter uten anlegg resten av partyet :)

 

Og nei, dere trekker ikke 3000 watt.

Lenke til kommentar

Det kan umulig være mange her som faktisk har hørt på Team Heggedal sin musikk. Dere snakker bare om dropp boten anna sanger osv. vi spille veldig variert og oppfordrer hele tiden til sang ønsker. Vi prøver på ingen måte å ødelegge for noen, vi flyttet oss frivilig på tvers av hallen fordi folk klaget!

 

Bare sånn helt på slutten, hvorfor kommer dere med "klippe kabelen" trusselen hele tide, hvor ofte skjer dette med positivt utfall for den som klipper?

Lenke til kommentar
Det kan umulig være mange her som faktisk har hørt på Team Heggedal sin musikk. Dere snakker bare om dropp boten anna sanger osv. vi spille veldig variert og oppfordrer hele tiden til sang ønsker. Vi prøver på ingen måte å ødelegge for noen, vi flyttet oss frivilig på tvers av hallen fordi folk klaget!

 

Bare sånn helt på slutten, hvorfor kommer dere med "klippe kabelen" trusselen hele tide, hvor ofte skjer dette med positivt utfall for den som klipper?

7012860[/snapback]

No offence, men hva skulle problemet være med å klippe kabelen?

 

Det positive utfallet er jo stillheten som følger :)

 

På ett dataparty får man holde musikken for seg sjøl..

Lenke til kommentar

Det kommer vel an på hvor mange TechPoint hadde med seg? Dersom han hadde 99 andre mes seg, tror jeg ikke han hadde fått deng. Ved nærmere ettertanke tror jeg 100 personer mot et par dusin cola-puddinger egentlig er overkill. Det går vel minst 3-4 cola-svisker på én kjekk ungdom. Spesielt når vi tar i betraktning den vesentlige lavere intelligensen hos puddingene. Så 10-12 personer ville vært nok for TechPoint å ha med seg.

 

Men egentlig forstår jeg ikke hvorfor ikke arrangørene har kastet ut disse pøblene for lenge siden.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
Det kommer vel an på hvor mange TechPoint hadde med seg? Dersom han hadde 99 andre mes seg, tror jeg ikke han hadde fått deng. Ved nærmere ettertanke tror jeg 100 personer mot et par dusin cola-puddinger egentlig er overkill. Det går vel minst 3-4 cola-svisker på én kjekk ungdom. Spesielt når vi tar i betraktning den vesentlige lavere intelligensen hos puddingene. Så 10-12 personer ville vært nok for TechPoint å ha med seg.

 

Men egentlig forstår jeg ikke hvorfor ikke arrangørene har kastet ut disse pøblene for lenge siden.

7016530[/snapback]

 

Blir litt målløs av å høre hva dere snakker om her inne...

Har dere noe å si på type musikk eller volum, kom til oss. Dere vil selvfølgelig bli hørt, og er det en compo eller lignende som er i gang så tar vi hensyn til det.

 

Men må innrømme at hånda trekkes mot volumknappen... :blush:

 

så, isteden for å krangle om måter å ødelegge ett anlegg som er her for å underholde alle, kom å snakk med oss. Og som Zaxu har sagt før, vi flyttet oss på eget initiativ over hallen for ikke å forstyrre de som vil sove. Btw, I dag har vi vel vært hensynsfulle? I hvertfall til konkuransen til RadioSone... :whistle:

 

Tror jeg fikk med alt jeg ville si, og ønsker alle et fint HW-LAN videre.

 

**Pa-tle (AKA Pøbelen ColaPuddingen) @ TEAM-Heggedal** :thumbup:

Lenke til kommentar
Trodde det sku være sån at folk ikke sku bruke så mye strøm osv ? Om de spiller så halve salen plages, ser jeg for meg at de trekker litt mer en 50w fra strømnettet..

 

Noen kan vel gi de litt påslag pga det ?

7007087[/snapback]

 

Ehm, de har ikke 50W til rådighet, de har 1.33A x 400V = 532W (Ja, de har 400V anlegg som blir nedtransformert ned til 230V, men man kan da fortsatt bruke 532W siden hovedanlegget er på 400V)

Jobber som Security der, og må få lov å si ên ting: Musikken skal være dempet fra. kl. 03.00 - 10.00, så viss noen som er der ser dette, RESPEKTER dette!! :!:

Lenke til kommentar
Blir litt målløs av å høre hva dere snakker om her inne...

Har dere noe å si på type musikk eller volum, kom til oss. Dere vil selvfølgelig bli hørt, og er det en compo eller lignende som er i gang så tar vi hensyn til det.

**Pa-tle (AKA Pøbelen ColaPuddingen) @ TEAM-Heggedal** :thumbup:

7018282[/snapback]

Greit. Har du ikke hørt om nok folk som klager på lyden, da? Alle i tråden (bortsett fra de fra ditt eget team) har klaget på volum og når musikken spilles. Trenger vel ikke å komme bort til dere personlig? Ta et hint - ingen (iallfall veldig få) liker dere ...

 

Endret: Skrivefeil

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Det kommer vel an på hvor mange TechPoint hadde med seg? Dersom han hadde 99 andre mes seg, tror jeg ikke han hadde fått deng. Ved nærmere ettertanke tror jeg 100 personer mot et par dusin cola-puddinger egentlig er overkill. Det går vel minst 3-4 cola-svisker på én kjekk ungdom. Spesielt når vi tar i betraktning den vesentlige lavere intelligensen hos puddingene. Så 10-12 personer ville vært nok for TechPoint å ha med seg.

 

Men egentlig forstår jeg ikke hvorfor ikke arrangørene har kastet ut disse pøblene for lenge siden.

7016530[/snapback]

 

Blir litt målløs av å høre hva dere snakker om her inne...

Har dere noe å si på type musikk eller volum, kom til oss. Dere vil selvfølgelig bli hørt, og er det en compo eller lignende som er i gang så tar vi hensyn til det.

 

Men må innrømme at hånda trekkes mot volumknappen... :blush:

 

Så helt ufattelig tragisk at dere ikke engang kan ta ett lite hint.

Dere tror jo at dere er kongen på haugen tydeligvis, og at alle synes det er dritfett at dere spiller høyt..

 

Hadde dere vært deltaker på ett av mine partyer så hadde jeg kasta dere ut for leeeeeenge siden, dvs dere hadde vel aldri kommet inn engang.

Lenke til kommentar
Blir litt målløs av å høre hva dere snakker om her inne...

Har dere noe å si på type musikk eller volum, kom til oss. Dere vil selvfølgelig bli hørt, og er det en compo eller lignende som er i gang så tar vi hensyn til det.

**Pa-tle (AKA Pøbelen ColaPuddingen) @ TEAM-Heggedal** :thumbup:

7018282[/snapback]

Greit. Har du ikke hørt om nok folk som klager på lyden, da? Alle i tråden (bortsett fra de fra ditt eget team) har klaget på volum og når musikken spilles. Trenger vel ikke å komme bort til dere personlig? Ta et hint - ingen (iallfall veldig få) liker dere ...

 

Endret: Skrivefeil

 

Goscinny ;)

7019421[/snapback]

 

Er ikke sikker på hva tråden er, men Vi er en ganske stor gjeng som har dratt sammen på lan, Alle fra høyre side av banneren til Team-Heggedal frem til anlegget ved siden av til venstre er en del av samme gjengen, så om de 3 siste på raden har klaget må jeg ha lukket ørene akkurat da... Og de spiller vel ikke akkurat lavt de heller?

 

Du snakker om folk som klager på musikken? Ta feks. dagen i dag, vi har blitt spurt høflig 3 ganger om å dempe musikken og har gjort det alle gangene. bortsett fra det har jeg faktisk bare hørt klager fra dere 4-5 personene her på forumet...

 

Atle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...