Gå til innhold

HW-LAN: Første dag over


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trodde det sku være sån at folk ikke sku bruke så mye strøm osv ? Om de spiller så halve salen plages, ser jeg for meg at de trekker litt mer en 50w fra strømnettet..

 

Noen kan vel gi de litt påslag pga det ?

7007087[/snapback]

 

Personlig sto jeg klar med tangen min. Men noen stoppet med. Det kan de være glad for. ;)

De fleste som moser luften med dritt høy musikk får advarsler og trusler om å bli kastet ut. Så vidt jeg vet.

 

Heldigvis er dette normalt ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Hei... SlenG fra Team Heggedal her, ja vi som har den blinkende juletrebelysningen og monsterhøyttalere:P

 

ser at det er mange som har posted her om oss så vil bare poste svar på alt:P

 

Først og fremst! Botten Anna, rosa helikopter og andre "jalla" sanger er LAN tradisjon... sorry gutta... spilles et par ganger... men ikke flere ganger da:P

 

også til de som klager på at de ikke kan sove... velkomen til LAN man skal ikke sove...

 

Musikken her er et evig smertehelvete

7007021[/snapback]

 

EHM... beklager til deg... men kom til oss, snakk med oss, og vi tar hensyn vis det er musikk du absolut ikke tåler... eller vis det er alt for høyt(skrur ned av og til:P)

 

 

Trodde det sku være sån at folk ikke sku bruke så mye strøm osv ? Om de spiller så halve salen plages, ser jeg for meg at de trekker litt mer en 50w fra strømnettet..

 

Noen kan vel gi de litt påslag pga det ?

7007087[/snapback]

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! vi bruker nok litt mer enn 50W.... hahahahaha.... litt over 3000w her baby xD

men vi hadde en hel rad for oss selv så strømmen er det ikke no fare med;)

og anlegget trekker ikke så altfor mye strøm mens vi spiller...

 

Personlig sto jeg klar med tangen min. Men noen stoppet med. Det kan de være glad for.  ;)

De fleste som moser luften med dritt høy musikk får advarsler og trusler om å bli kastet ut. Så vidt jeg vet.

 

Heldigvis er dette normalt ikke noe problem.

7007259[/snapback]

 

Vell... vis du hadde kommet med avbiter... så skal du gjennom crewet på 20 mann også... og du hadde nok fått juling vis du hadde gjordt det... ;)

 

vi snakka med Espen aka Owner of HW-LAN pga folk bare klaga til security og det gjorde så vi fikk lov(thx alle whiners:D), fordi høy musikk er en del av LAN:)

 

Syns de ansvarlige kan sette en stopper for dette. Ødelegger mye av moroa.

7007753[/snapback]

 

En del av LAN morroa er jo å ha best hylle med best anlegg på... du har kanskje aldri vært på TG du xP...

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

 

Vil bare si til alle som har whina til security ay kan dere vær så snill å komme til oss først? vi biter ikke bare littegran xD... så kan vi jo snakke isteden for at security kommer og er sure... så slepper vi å få lov av root admin til å peise på så mye vi vil:P hahahaha EID MOFOS;)

 

Vi kommer neste LAN også fordi som likte oss... skal på TG også... Team Heggedal lives forever and ever...

 

større speakers neste år :O xP

 

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Syns de ansvarlige kan sette en stopper for dette. Ødelegger mye av moroa.

7007753[/snapback]

 

En del av LAN morroa er jo å ha best hylle med best anlegg på... du har kanskje aldri vært på TG du xP...

 

Nei, og det er vel egentlig noe av grunnen.

 

Jeg har ikke noe i mot at dere peiser på litt i blant, men ikke når 95% av salen ligger og sover klokken 8 på morgenen. Dere var ikke spesielt populære borti sovesalen.

 

gjenhør :!:

 

-Jarbra

Lenke til kommentar

 

Personlig sto jeg klar med tangen min. Men noen stoppet med. Det kan de være glad for.  ;)

De fleste som moser luften med dritt høy musikk får advarsler og trusler om å bli kastet ut. Så vidt jeg vet.

 

Heldigvis er dette normalt ikke noe problem.

7007259[/snapback]

 

Vel... vis du hadde kommet med avbiter... så skal du gjennom crewet på 20 mann også... og du hadde nok fått juling vis du hadde gjordt det... ;)

 

vi snakka med Espen aka Owner of HW-LAN pga folk bare klaga til security og det gjorde så vi fikk lov(thx alle whiners:D), fordi høy musikk er en del av LAN:)

 

 

Jo takk så barnslig svar dere kan legge ut her da!

 

Beklager men jeg er NK i PWR CREW. Og jeg slipper å ta ned 20 stk crew. Kan heller ta de med meg om dere vil sloss. ;)

Men dere kan respektere resten av salen og helst ikke prøve å fucke opp.

Om mange nok klager. Kan nok vi kreve at dere tar ned høytalerene deres. Om dere ikke tar det mer rolig. :thumbup:

 

Og Espen og Clas har jeg meget nært sammarbeid ellers. Så en prat med de seinere ser jeg ikke på som noe problematisk. :tease:

 

PS: Det er Clas som er sjefen over HW-LAN!

 

Han skal ha all hyllest for hva han har klart. :w00t:

Lenke til kommentar

 

Personlig sto jeg klar med tangen min. Men noen stoppet med. Det kan de være glad for.  ;)

De fleste som moser luften med dritt høy musikk får advarsler og trusler om å bli kastet ut. Så vidt jeg vet.

 

Heldigvis er dette normalt ikke noe problem.

7007259[/snapback]

 

Vel... vis du hadde kommet med avbiter... så skal du gjennom crewet på 20 mann også... og du hadde nok fått juling vis du hadde gjordt det... ;)

 

vi snakka med Espen aka Owner of HW-LAN pga folk bare klaga til security og det gjorde så vi fikk lov(thx alle whiners:D), fordi høy musikk er en del av LAN:)

 

 

Jo takk så barnslig svar dere kan legge ut her da!

 

Beklager men jeg er NK i PWR CREW. Og jeg slipper å ta ned 20 stk crew. Kan heller ta de med meg om dere vil sloss. ;)

Men dere kan respektere resten av salen og helst ikke prøve å fucke opp.

Om mange nok klager. Kan nok vi kreve at dere tar ned høytalerene deres. Om dere ikke tar det mer rolig. :thumbup:

 

Og Espen og Clas har jeg meget nært sammarbeid ellers. Så en prat med de seinere ser jeg ikke på som noe problematisk. :tease:

 

PS: Det er Clas som er sjefen over HW-LAN!

 

Han skal ha all hyllest for hva han har klart. :w00t:

7010260[/snapback]

 

JEJE CARE waehva.... vi har fått beskjed om å spile så høyt vi kan når vi vil så... og desutten har vi snakka med ALLE 4 ADMIN ROOT kara som er hoved ansvarlige:) men du kan gjøre hva du vil:)

Lenke til kommentar

Jeg synes det er svakt av arrangørene å la dette slippe gjennom.

 

Hvis lyden plager andre er jeg imot det. På LAN er det ikke mulig at mange spiller musikk samtidig uten at det blir støy av det. Noen synes det er trivelig, andre misliker det sterkt. Derfor synes jeg headset burde være obligatorisk for alle deltakere som vil ha lyd, så kan heller arrangørene ta seg av underholdningen.

 

På jobben har vi ARBEIDSMILJØLOVEN som regulerer hvor mye støy som er tillatt over et tidsrom. Ved overskridelse må det utføres mottiltak som innkapsling av støy (helst) eller bruk av hørselvern om dette ikke er mulig. Årsaken til at dette er med i arbeidsmiljøloven er at STØY ER SKADELIG, både fysisk og psykisk. Flere av de som er til stede på HW-LAN jobber der og har krav på et støyfritt miljø. Jeg kan ikke se at deltakerne skal være nødt til å godta mer støy enn de som jobber der.

 

Krev din rett, meld fra!

Endret av Peseduden
Lenke til kommentar

Hva har høy musikk å gjøre på et dataparty? Jeg må si jeg blir forskrekket over holdningene til SlenG. Innleggene hans vitner om en særdeles umoden gutt. Er han der bare for å lage bråk - i dobbelt forstand? Det er normalt for folk å sove om natten. SlenG og hans kumpaner har vel ikke noe med å si at "man skal ikke sove". Ved at de ikke vil høre på henstillinger om å dempe eller stenge av lyden om natten, viser de med all mulig tydelighet at de forakter begreper som god oppførsel og simpel høflighet. Da fortjener de heller ingen pardon og bør behandles hardt.

 

Nei, jeg synes den idéen med avbiter var god. Dersom de ikke vil høre på fornuft, så få med 100 andre personer og kast ut disse fredsforstyrrerne sammen med lydanlegget.

Lenke til kommentar

yes bruker 5 min til jeg, for å svare på posts... :)

 

Jeg synes det er svakt av arrangørene å la dette slippe gjennom.

 

Hvis lyden plager andre er jeg imot det.  På LAN er det ikke mulig at mange spiller musikk samtidig uten at det blir støy av det.  Noen synes det er trivelig, andre misliker det sterkt.  Derfor synes jeg headset burde være obligatorisk for alle deltakere som vil ha lyd, så kan heller arrangørene ta seg av underholdningen.

 

På jobben har vi ARBEIDSMILJØLOVEN som regulerer hvor mye støy som er tillatt over et tidsrom.  Ved overskridelse må det utføres mottiltak som innkapsling av støy (helst) eller bruk av hørselvern om dette ikke er mulig.  Årsaken til at dette er med i arbeidsmiljøloven er at STØY ER SKADELIG, både fysisk og psykisk.  Flere av de som er til stede på HW-LAN jobber der og har krav på et støyfritt miljø.  Jeg kan ikke se at deltakerne skal være nødt til å godta mer støy enn de som jobber der.

 

Krev din rett, meld fra!

7010609[/snapback]

 

 

Arbeidsmiljøloven faktisk... crew får begynne med hørselsvern da... arbeidmiljøloven gjelder for at man ikke kan jobbe under for høyt støynivå, arbeidsgiveren må derfor tilpasse miljøet! Så de har bare krav på hørselsvern og evt vernesko?!?!? men men...

 

Det er noe som skurrer for meg: noen har fått klar beskjed om å ikke ta med seg f. eks en stakkars kjøleboks som drar 30 watt, men crewet tillater digre musikkanlegg.

 

Er det noen i lan-ledelsen som røyker sokker? :)

7010829[/snapback]

 

Ikke vårt problem ta det opp med crew... står det at man ikke kan ha kjøleboks?!

Er enig i at det burde vært lov med kjøleboks... ville hatt en selv:P;)

trokke de røyker sokker kanskje vannpipe? xD

 

Hva har høy musikk å gjøre på et dataparty? Jeg må si jeg blir forskrekket over holdningene til SlenG. Innleggene hans vitner om en særdeles umoden gutt. Er han der bare for å lage bråk - i dobbelt forstand? Det er normalt for folk å sove om natten. SlenG og hans kumpaner har vel ikke noe med å si at "man skal ikke sove". Ved at de ikke vil høre på henstillinger om å dempe eller stenge av lyden om natten, viser de med all mulig tydelighet at de forakter begreper som god oppførsel og simpel høflighet.  Da fortjener de heller ingen pardon og bør behandles hardt.

 

Nei, jeg synes den idéen med avbiter var god. Dersom de ikke vil høre på fornuft, så få med 100 andre personer og kast ut disse fredsforstyrrerne sammen med lydanlegget.

7011060[/snapback]

 

okey PAPPA! xD

Vis du vil være viggo inni ditt eget headsett så bli hjemme... vet ikke hvor mange LAN du har vært på... Førstiss? ... Det heter LAN --->> PARTY <<---

Du virker som en særdeles bæring med det "fine språket ditt:)"

beg your pardon men trokke LAN er helt din greie...

koz deg hjemme med headsettet ditt og særdeles for deres egen del ikke dra på TG... Koz klemz fra meg <33333

 

OG ER DET NOE MER WHINE NÅ SÅ TAR VI DET UTAFOR! OK??

7009901[/snapback]

Sjarmerende.

7011072[/snapback]

 

TAKK<3333 :D

 

 

----------------------------------

 

ka føler du nå?

<3333333333

 

---->>TEAM HEGGEDAL <<----

Endret av SlenG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...