Gå til innhold

Hva tror dere om dette UFO opptaket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se på dette private opptaket fra utlandet et sted og si deres mening. Legg spesielt merke til måten den forsvinner på,men det går så fort at å blunke er dumt. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er skummelt... mye tilsier at det er ekte, men sjansen for at der er ren bullshit er jo rimelig stor også.

For spenningens skyld så mener jeg at det er ekte, selv om underbevisstheten min tviler...

Blir jo ekstra fett når den forsvinner, lightspeed :cool: men det kan være fotofikling.

Argh, umulig å finne ut av. Det så lett å lage en film som det der, så man kan ikke stole på det.

Skrevet

Det at den forsvinner i "light-speed" er jo bare enda et teikn på at denne er falsk. Hva er garantien for at UFO'r kan kjøre i "lightspeed" ? Er jo bare en hype folk fant på når dem lagde Star Wars, kanskje enda tidligere også :p

Skrevet

Sett det før, ser jo på ingen måte ekte ut. Det gule lyset som kommer idet den flyr avsted ser bare ut som en dårlig effekt.

Skrevet

Vi har selvfølgelig ingen garanti på det vi ser er ekte,er enig i det. Og når det versjerer så mye fake allerede så bør man kunne stille seg litt kritisk til alt som blir lagt frem som "bevis". Men jeg synes det er viktig å merke seg et par ting.Og det ene er at hvis det vi ser faktisk er ekte,så er vi vitne til en teknologi som er utenfor vår forstand. Det andre er at selv om "lightspeed" som nevnes her er totalt utelukket for oss mennesker,så kan vi ikke være så naive å påstå at da er det liksom ikke mulig. Men det er lett å benekte ting som er utenfor vår forståelse.Uansett,ville bare høre deres meninger,og det fikk jeg,takk.for det.

Skrevet (endret)

Når NRK, BBC og CNN samtidig rapporterer at utenomjordiske har landet, så skal jeg vurdere å tro det. Når de (utenomjordiske) etterpå besøker meg personlig for en liten prat og en kaffe, ja ok, da er jeg overbevist.

Endret av klilleng
Skrevet

Hvem som helst kan lage det der, og hvorfor er det akkurat en stereotyp UFO i form av en flygende tallerken? Hvis vi noen ganger får se en UFO eller et utenjordisk vesen er sjansen liten for at den ser ut akkurat som vi har forestillt oss.

Skrevet
Hvorfor er ufoen så uklar og resten av bildet klart tro?

7011129[/snapback]

Du vet vel like godt som meg at det er fordi det stråler antiburnuprays som gjør at det ikke skal overopphetes når det kjører lightspeed x 1000!

:p

Skrevet

Jeg har stoppet filmen en del ganger, jeg ser at det er 2 lys"pærer" som lyser sterkt på hver side av UFO'n også er det 3 som lyser bak og 2 forran.. gjør meg mistenksom over at det ikke er like mange forran som bak, og det med det lysglimtet i det den fyker av bort kan se ut som at UFO'n bryter lydmuren, fordi jeg fikk et fint stopp på bildet hvor jeg ser noe hvitt men bakparten av "UFO'n" er forsatt bak dette hvite, så ut som når et f16 etc bryter lydmuren... er skeptisk til den filmen selv om jeg er ganske godtroende på at det finnes liv utenfor planeten våres, som også er mye mer intelligente og kommet mye lenger enn oss i utviklingen

;)

Keegar

Skrevet
Hvorfor er ufoen så uklar og resten av bildet klart tro?

7011129[/snapback]

Resten av bildet er heller ikke klart da :p

Men jeg ser poenget ditt med at alltid er UFO'n på filmer veldig uklare...

Skrevet

Og hvor skulle de liksom ha komt fra?

Ingen har noen gang oppdaget liv (vann er ikke liv) utenfor jorden, så hvorfor skal da en gammel ektefelle oppdage en flygende UFO med sitt ultra-noob-kamera, og ikke verdensrom-forskeren Ødegaard?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...