Gå til innhold

Angry Nintendo Nerd tester elendige videospill!


Anbefalte innlegg

Jeg synes også NERDEN har tapt seg en del på noen av videoene sine (les: Nightmare on Elmstreet eller Spiderman) men f.eks. Ghostbusters videoene er "back to basics" igjen. Jeg synes også han er blitt flinkere til å variere språket når han anmelder :) Alt i alt så koser jeg meg med nesten hver en utgivelse!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Blæ, han har mista sjarmen sin på de nye videoene...

8628149[/snapback]

 

Synes de to siste var kjempeartige, jeg. Først og fremst har han helt rett. Måten SEGA-maskinen ble bygget og modifisert er sårende dum. Jeg fatter ikke hva de tenkte.

Samtidig banner han fortsatt mye, men han overdriver ikke, slik han av og til gjorde i de eldre videoene. Veldig koselig å mimre tilbake til de gamle dagene, og le av disse hendelsene, som var uhorvelig frustrerende i sin tid. :)

Lenke til kommentar

Nerden har tatt seg opp. Langt mer variert ordbruk, og det hele er langt proffere gjennomført. Han anmelder alt mulig rart nå om dagen, mens han holder seg fra å banne per andre replikk. Filmene er ikke helt likt komponert lenger heller (videoklipp fra et spill med en bannende nerd i bakgrunnen), og det liker jeg. Mye mer variasjon i hva man får se.

 

Hva er det egentlig folk legger i denne "sjarmen"?

Lenke til kommentar

Synes fremdeles nerden har tapt seg fremfor de første videoene. Synes det er alt for mye skuespill ute å går og den låta blir bare mer og mer irriterende for vært show jeg ser. Samt at det virker så innmari "påtvunget" til tider. Ikke at det er dårlig, men i sammenligning med de første er det liksom noe som mangler.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

for de som ikke vil bruke quicktime så er det ikke verre enn å gå inn på gametrailers.com og spille av filmen med wmp istedenfor.

 

Men synes egentlig denne episoden var ganske bra. Han er meget god til å få frem nøyaktig hva han mener, men starten på episoden var skuffende, han burde snakket litt før han gikk på anmeldelsen av spillet.

Endret av marius90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...