Gå til innhold

Angry Nintendo Nerd tester elendige videospill!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Den forlengete versjonen av theme sangen var bare dårlig syntes jeg. Alt for lang og kjedelig.

 

Synes nerden har mistet mye av det han hadde i starten. Nå synes jeg det hele føles alt for tillaget. Etter Fredag den 13 anmeldelsen og anmeldelsen av Nightmare on Elmstreet, synes jeg det har gått typen nedover. Veldig tillaget og uekte. Dog noen gode poenger mellom det dårlige har han.

Lenke til kommentar
Den forlengete versjonen av theme sangen var bare dårlig syntes jeg. Alt for lang og kjedelig.

 

Synes nerden har mistet mye av det han hadde i starten. Nå synes jeg det hele føles alt for tillaget. Etter Fredag den 13 anmeldelsen og anmeldelsen av Nightmare on Elmstreet, synes jeg det har gått typen nedover. Veldig tillaget og uekte. Dog noen gode poenger mellom det dårlige har han.

8531769[/snapback]

 

Alt var jo tillaget i starten også. Det var ikke spontant. Uansett, jeg synes stort sett alle hans nye videoer er koselige også, jeg. Like artige som før. At han har begynt med andre konsoller, og nå også filmer, er selvsagt fordi det ikke var mye mer å lage av NES-spill, men jeg synes ikke dette er noe negativt. Han tar fortsatt for seg gamle konsoller, så nostalgien er definitivt fortsatt der. Gleder meg til hver nye video, jeg. :)

Lenke til kommentar

At han også går gjennom forskjellige konsoller og filmer gjør bre at vi får mere variasjon. Som sangen sier "he's gonna takeyou back to the past" så hendvender de seg til hva om var på markedet når han var ung. Såklart, når han var ung, det var da konsoller først kom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...