Loeve Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har allerede skrevet det -TO- ganger tidligere i denne tråden at personen heter Sunstorm, og er en human female mage i guilden Decimate på serveren Talvinarr. Herregud, har dere øyne på innsiden av anus?
WarpX Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg spilte WoW selv da jeg var både 14 og 15 år gammel [...]Alder en ingen betingelse for modenhet. Herregud, har dere øyne på innsiden av anus? Right... Lykke til videre med å forklare sammenhengen mellom alder og modenhet.
Lycantrophe Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Nihilum er Horde guild, så nei, denne Magen er ikke i Nihimlum. 7003115[/snapback] Hvem har sagt at han var i Nihilum? Jeg sa hvertfall at Nihilum hadde tatt Kel'Thuzad, sa aldri at personen hadde vært medlem.
Entity extraction Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) 1. fatter ikke at noen selger characteren sin. Hadde ikke orket tanken på at noen spilte på min characters som jeg har nedlagt så mye tid på. Jeg ville heller lagt chars på is, det kan man gjøre så lenge man ønsker. Blizzard sletter ingen "frozen" accounts uten å melde i fra om at den kommer til å bli slettet. (source: Blizz telefon support) 2. Fatter ikke at noen vil kjøpe en character heller, hvor er morroa med det. Det hjelper ikke å ha verdens beste gear, når du ikke har snøring på class. Man kjøper ikke bare en character, man kjøper ryktet og "vennene" til characteren og, disse vennene vil selvsagt reporte vedkommende, og blizzard vil definitivt slette den charen (Har selv rapportert en "venn" som solgte sin konto for 1500 på ebay, han ble plutselig borte... Endret 5. oktober 2006 av vetle
Roberticus Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Småpenger. Dyreste kontoen jeg kjenner til fra Asheron's Call 1 gikk for 10.000 dollar. En tysk millionær som kjøpte den til sønnen sin. Etter noen måneder presterte den lille fjerten å slette characteren for han syntes den var "gimpa". Tror han levlet den opp til lvl 12 igjen før han gikk lei. Dyreste item solgt var et sett med Nexus Amuli Armor til 7.500 dollar. For enkelte har ikke penger noen stor betydning, men for oss vanlige dødelige så er det ganske mye penger å blåse på et spill Husk at enkelte millionærer liker å reise til Las Vegas og spille bort noen hundretusen/millioner på en helg også. Bare for å dra litt paraleller. Spill uansett type er som oftest for underholdningens del.
DirtyBit Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 som tidligere sagt i tråden så syns jeg også det er ubrukelig at folk kjøper en character som man ikke har styring på classen.. å med gear som det der så er jo endgame for dem å pvp til BC kommer å er det noe som er mer humiliation er å bli eid av en person i blues med sånt gear... har et par i battlegroupen til servern min som du kan begynne å lure om hele den klanen har ebaya characterene sine, for makan til folk i bra gear som suger no sinnsykt i pvp har jeg aldrig vært borte i... her snakker jeg om en rogue i blues greier å drepe priester og paladins og warriors i fult tier 2 set...
Roberticus Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 som tidligere sagt i tråden så syns jeg også det er ubrukelig at folk kjøper en character som man ikke har styring på classen.. Av en eller annen grunn tror folk at alle som kjøper accounts er idioter Faktum er at det kan godt være en superflink spiller som er mye bedre enn den opprinnelige eier. Det er ikke akkurat å stikke under en stol at mange folk som nå løper rundt i T2/T3 og som har spilt seg til utstyret selv likevel suger rompe til å spille characteren sin. I 40 manns-raids er det nemlig rom for at folk ikke gjør noen god jobb. Tipper det blir mer synlig i BC når raidcap settes til 25 mann og der alle må gjøre en god jobb.
MittParadoX Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 HAHAHA.. er det mulig :!: jeg hadde faen ikke betalt 1500kr for den accounten engang trenger du og dra visaen for og få bra "ting" i wow er du en mokkis spør du meg. skjønner at folk vil selge en karakter de har lagt så mye tid i men den prisen er jo absurd. en ebayer er en talentløs spiller uansett -LFG UBRS -Whats UBRS? >.< -What does this button do, omg i created some water! now where did it go? alt gear i hele verden hjelper ikke hvis du ikke vet hvordan du skal bruke det. den som eventuelt kjøper den magen må faenma være blåst. å lese den auksjonen var en bra start på dagen for meg :!:
DirtyBit Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 HAHAHA.. er det mulig :!: jeg hadde faen ikke betalt 1500kr for den accounten engang trenger du og dra visaen for og få bra "ting" i wow er du en mokkis spør du meg. skjønner at folk vil selge en karakter de har lagt så mye tid i men den prisen er jo absurd. en ebayer er en talentløs spiller uansett -LFG UBRS -Whats UBRS? >.< -What does this button do, omg i created some water! now where did it go? alt gear i hele verden hjelper ikke hvis du ikke vet hvordan du skal bruke det. den som eventuelt kjøper den magen må faenma være blåst. å lese den auksjonen var en bra start på dagen for meg :!: 7005152[/snapback] synd at man ikke kan få de banna :S altså for salg, men du kan få personen banna når den er kjøpt for det er imot emula og kjøpe accounter for penger.. Btw, det er grise lett å se om folka ikke kan spille magen sin, hvis de ikke blinker ut av stuns uten om gauge så er de nubs sååååå... ++ ban
likferd Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) her snakker jeg om en rogue i blues greier å drepe priester og paladins og warriors i fult tier 2 set... 7004625[/snapback] Advantages of a rogue? No, i win because im a skilled ninja! I kill everyone else because they suck! Og værsåsnill. Tier 2 warrior, priest og paladin er så langt fra PVP'armor som du kommer. kansje med unntak av paladin. Er jo helt utrolig du dreper en prest i tier 2, han har jo så mye mp/5, spirit og +healing at han burde smeltet deg tvert! Endret 5. oktober 2006 av likferd
Tmz Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 HAHAHA.. er det mulig :!: jeg hadde faen ikke betalt 1500kr for den accounten engang trenger du og dra visaen for og få bra "ting" i wow er du en mokkis spør du meg. skjønner at folk vil selge en karakter de har lagt så mye tid i men den prisen er jo absurd. en ebayer er en talentløs spiller uansett -LFG UBRS -Whats UBRS? >.< -What does this button do, omg i created some water! now where did it go? alt gear i hele verden hjelper ikke hvis du ikke vet hvordan du skal bruke det. den som eventuelt kjøper den magen må faenma være blåst. å lese den auksjonen var en bra start på dagen for meg :!: 7005152[/snapback] Godt mulig at den personen som kjøper accounten spiller fra før.
gamer73 Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Syntes det er helt ok at folk med penger til overs kan legge ut 15-30 tusen på en char. Dem med penger bør ha muligheten til å få det lille ekstra. Det er likhet for loven uansett og det er det som teller mest. Og for en person som kjøper en slik char så tar det ikke så lang tid før han lærer seg å bruke den fornuftig. At en som kjøper verdens beste mage forblir verdens beste mage etter kjøp er jo heller tvilsomt, men så lenge personen innen et par mnd klarer å bruke den fornuftig så vil jeg bare si gratulerer med ny char
StorPeder Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Er enig med Roberticus. Hvis noen har 4-5-6 lvl 60 fra før av er det ikke sikkert de gidder å levle enda en. Det er jo tross alt på lvl 60 spillet begynner
DaXoN Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Syntes det er helt ok at folk med penger til overs kan legge ut 15-30 tusen på en char. Dem med penger bør ha muligheten til å få det lille ekstra. Det er likhet for loven uansett og det er det som teller mest. Og for en person som kjøper en slik char så tar det ikke så lang tid før han lærer seg å bruke den fornuftig. At en som kjøper verdens beste mage forblir verdens beste mage etter kjøp er jo heller tvilsomt, men så lenge personen innen et par mnd klarer å bruke den fornuftig så vil jeg bare si gratulerer med ny char 7005835[/snapback] Enig og uenig... jeg vil ikke spillt med en som kjøper acount av den grunnen at han sansynelig Suger til og spille, men vis han klarer og oppføre seg og lærer seg charen inn og ut som han skal så greit nok ^^
gamer73 Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Enig og uenig... jeg vil ikke spillt med en som kjøper acount av den grunnen at han sansynelig Suger til og spille, men vis han klarer og oppføre seg og lærer seg charen inn og ut som han skal så greit nok ^^ ja jeg syntes man bør gi ham en sjanse liksom. Det kan være at han er en utrolig grei og fornuftig kar.
Speik Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Haha! 15000 for en spillkonto! Det verste er jo at han sikkert får solgt det. Verre ting enn dette er jo gjort. En koreaner hadde visstnok det beste sverdet i Everquest, somk han lånte bort til en kompis og han solgte det for 850 dollar, og eieren av sverdet drepte han. Tenk det! Å drepe noen fordi de solgte ditt uberepiclegendaryin-gamevirtualsword! Jeg sier det bare, MMO er en scary verden. Var en artikkel om dette drapet på Reuters men det har expired Endret 5. oktober 2006 av Speik
DaXoN Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Haha! 15000 for en spillkonto! Det verste er jo at han sikkert får solgt det. Verre ting enn dette er jo gjort. En koreaner hadde visstnok det beste sverdet i Everquest, somk han lånte bort til en kompis og han solgte det for 850 dollar, og eieren av sverdet drepte han. Tenk det! Å drepe noen fordi de solgte ditt uberepiclegendaryin-gamevirtualsword! Jeg sier det bare, MMO er en scary verden. Var en artikkel om dette drapet på Reuters men det har expired 7006507[/snapback] det er litt skummelt ja
Amon Amarth Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 syntes ikke det var så mye, kjenner en som fikk tilbudt 5k for en t2 geared priest, skal sies at priesten også hadde t2.5 settet... (ikke alle guilds som lar priests by på dps settet)
Rata101 Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Haha! 15000 for en spillkonto! Det verste er jo at han sikkert får solgt det. Verre ting enn dette er jo gjort. En koreaner hadde visstnok det beste sverdet i Everquest, somk han lånte bort til en kompis og han solgte det for 850 dollar, og eieren av sverdet drepte han. Tenk det! Å drepe noen fordi de solgte ditt uberepiclegendaryin-gamevirtualsword! Jeg sier det bare, MMO er en scary verden. Folk som ikke spiller WoW blir drept for mye mindre enn $850 stadig vekk. Verden er scary, det er ikke noen nyhet akkurat. Endret 5. oktober 2006 av Rata101
Phyx Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Veldig mange guilds tar ikke in "eBay'ers" heller i guilden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå