Gå til innhold

The Recent Pic Post v2.0 (Ingen poster uten bilde) - LES REGLENE!

Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deler ikke med meg heller eplefe :( ?

Sliten? jah! nettopp kommet hjem tra trening. Ser meg der på toppen av tonekollen i østmarka. Gikk i høy hastighet med 25 kg sekk.

Nydelig utsikt :love:

Skrevet

Ang. rumpa til Kitty: Har dere i det hele tatt tafset på den før, eller er det ønsketenkning? Den er fin egentlig. Bra rumpe. Jeg liker å tafse på rumpa til kitty. Anbefaler dere å prøve om muligheten kommer.

post-57741-1194700034_thumb.jpg

Nå er det mat, fyll og helvete som gjelder. Ragnhild og jeg skal raide oslo heftig relativt snart.

Skrevet
Nå er det mat, fyll og helvete som gjelder. Ragnhild og jeg skal raide oslo heftig relativt snart.

Ragnhild fått lurt deg med te Naken? :D

Skjedde med Martine og Ida? O.o

Larakos!

Synd Lara er for mørk til å synes noe særlig :------------(

Skrevet

Hvordan har dere det i kveld? Selv har jeg det kaldt, mamma glemmet vinduet hun lot stå oppe på rommet mitt, gleder meg bare til jeg kommer meg tilbake til Rjukan i morgen :)

Skrevet (endret)

DSC01116.JPG

Hva gjør man ikke når man er for lat til å orke å dra fram pennen bak på DS-en? xD

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Edit: Ja, det er en banan.
Endret av ;P
Skrevet
Hva gjør man ikke når man er for lat til å orke å dra fram pennen bak på DS-en? xD

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Edit: Ja, det er en banan.

Drar fram den overklokka GameBoy Advanced'n du har? :p, den er mye tøffere :!:

tired.jpg

ja, jeg har akkurat stått opp *trøtt*

Skrevet

Jeg voknet opp i dag tidlig på en fremmed sofa, i et fremmed hus, hos en fyr jeg egentlig ikke kjente så godt, med hullete strømpebukser, sår på knærne, whiskey smak i kjeften, og mobilsamtaler og meldinger som eneste bevis på at gårdagen faktisk skjedde. Så jeg tenkte at da var det en god ide å ta et bilde av seg selv.

post-95833-1194787301_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...