Gå til innhold

er blitt VAC banned fra cs.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg ikke helt hvordan VAC funker. Men tror at den ser etter om det er noen tvilsomme programmer som kjører i bakgrunnen som gjør om klienten eller noe lignende.

 

Man kan heller ikke sende inn demo til Valve så man blir bannet, så hvis noen truer med det så kan du le av dem(eventuelt le av meg hvis det faktisk går an). Men du kan blir RADAR-bannet på denne måten.

Lenke til kommentar

Har cheata kjempemasse på VAC sikre servere. Det gjelder bare å ha inngang til utvalgte forumer der cheats blir utviklet, så finner man lett VAC2 sikre cheats :)

Men for å være ærlig, får jeg et mye større kick og gamefeeling av å spille selv, en å sitte 30-0 på stats pga WallHack.. :)

Lenke til kommentar
Men du kan blir RADAR-bannet på denne måten.

Men husk at RADAR banner bare for cheat gjort på RADARs medlemsservere. Dersom du recorder noen som cheater f.eks i en mix eller på en annen server blir de ikke RADAR-bannet.

 

Men dersom det er veldig klar cheat vist i en passe stor demo pakket ned og klar til å leveres over DCC / HTTP kan du komme på #radar @ quakenet og si at du har en klar cheat for de admins som vil banne på sin server. Admins for hver server kan da vurdere om de vil legge denne til på sin egen server utenom RADAR-systemet.

Lenke til kommentar
Alle som cheater får værsågod ta sin straff. Det er jo bare nabbs som cheater.

Alle som prøver cheat burde bli bannet for min mening.

6981522[/snapback]

fixed :)

6983662[/snapback]

Slik skal det stå, om du likevel skal begynne å rette.

 

edit: forresten så mente han nok "alle som cheater får hver sin straff". Offtopic er det uansett.

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
Jeg ble VAC banned jeg cheatet ikke. har ikke peiling på hvordan du cheater i det hele..

ble banna for at avetil var eg dårlig å avogtil var eg god

:lol: Hehehe, det der er ingen bra forklaring.

 

Man blir ikke bannet fordi at man noen ganger er god, og noen ganger ikke.

 

@ ekwathne:Jeg er så enig med deg. Jeg fikset en cheat(Aimbot) her om dagen, ville bare prøve det. Spilte mot BOT's et par runder, men det var ikke noe gøy. Var jo bare å skyte, så ble de drept. Tør ikke å spille på public, vil ikke bli bannet. :wee:

Lenke til kommentar
>.>

 

Radar er vel en gruppe servere som er med i et eget ban-nettverk.. Har aldri joinet et slikt jeg.. så... I dont care

 

In my carecup c[_]

6988558[/snapback]

Nå er det vel slik at andre communities/enkeltservere også bruker banslistene deres, som ligger fritt tilgjengelig her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...