Gå til innhold

er blitt VAC banned fra cs.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ofte eller sjeldent, cheat er cheat. Det nytter ikke å komme til læreren og si at du bare jukset på de første oppgavene på matte prøven. Enten du jukser lite eller mye er det juks! Og juks er feigt.

 

Mvh Erling

6998974[/snapback]

Feigt? Ja, kanskje. Men det gjør meg fortsatt ikke til en cheater da jeg sjeldent har cheatet(altså 5-10min med flere måneders mellomrom).

Lenke til kommentar
En wallhack er faktisk meget god hjelp på veien til å forstå spillet bedre.

Det er forskjell på å bruke en cheat aktivt, og å ta nytte av den.

En cheat er en cheat, uansett hvordan du bruker den.

 

Cheat er for folk som er feige og dårlige i CS.

6989670[/snapback]

 

Altså du kan ikke si at alle som har prøvd cheat suger i cs, jeg har prøvd cheat flere ganger sammen med venner og jeg er ikke dårlig i cs jeg.

6991435[/snapback]

Selfølgelig. :) Mente at hvis du bruker det hele tiden, er du feig. Men har du bare prøvd det er par ganger mot BOT's f.eks er det ikke sååå farlig.

Lenke til kommentar

Ugh?

For å samle opp litt her.

Jukser man ikke for å få et solid overtak over motparten, i den form av at det faktisk betyr noe for motparten din? Hvis ikke, hva er så poenget?

Jeg snakker om det å jukse mot boter, er ikke det poengløst og ekstremt kjedelig?

Noe av den viktige delen med cs(pubic) er jo score-rankingen..?

Lære å haxxe mot boter er jo nyttesløst (med mindre det er helt basic haxxing vi snakker om da)? :-)

 

Jeg forsvarte for all del ikke juksing. Juks er Juks, og det skal straffes. Slik politikk er jeg 100 prosent enig i.

 

Men skal man bli bedre I noe som helst, må man risikere noe.

For å være ærlig, bryr jeg meg ikke det fnugg av folk som cheater public, det er nok av servere å velge imellom så vist du ikke liker de som er der, stikk.

Cheating i PCW kan jeg skjønne at folk blir irritert over, men jeg kan forstå de også. Og ja, jeg har møtt en god del cheaters i pcw'er spilt :) Har riktignok aldri jukset i en pcw da, som jeg kommer på i farten ihvertfall.

 

Derimot cheating på profesjonelt nivå er rett og slett bare frekt. Folk som jukser på Clanbase turneringer og lignende er bare kvalmt og ikke minst respektløst ovenfor folk som faktisk satser på spillet. Men det skjer :)

Lenke til kommentar
Faen ta, hvor gamle er dere som forsvarer bruk av cheat her?

7003824[/snapback]

Det kan ikke være mye. :p Juksing i cs er som å bruke dop i OL, du får en fordel som de andre ikke har. Og det er feigt. Juksing skal straffes. Det nytter ikke å komme til arragørene av OL og si at du skulle bare prøve det, juks er juks og har du jukset skal du straffes.

 

Mvh Erling

Lenke til kommentar
Haha, så alle som har prøvd cheats er nabbs? Da har du misforstått. De fleste folk prøver ikke cheats fordi de føler at de blir eid, grunnen er den fine tingen som vi nordmenn kaller 'nysgjerrighet'. :)

6983680[/snapback]

 

hmm rart det der jeg er veldig nyskjerrig på hvordan det virker kanskje jeg skal prøve mot en bot? har ikke tenkt å prøve mot en annen spiller det er feigt

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...