Gå til innhold

Alan Wake - 4 minutter ny video


Anbefalte innlegg

Jeg har to ting å klage på. Det første er at han løper veldig rart og altfor fort. Det andre er trærne og buskene, som ser kjedelige ut i forhold til de fantastiske lys og vann-effektene.

6961990[/snapback]

 

Jeg sverger på at jeg har sett deg klage en del ganger før...

 

Uansett. Spillet ser jo utvilsomt deilig ut grafisk sett! Det som bekymrer meg er at i den filmen så kjørte vel spillet på en pc med en fire-kjerners prosessor fra intel!?! og sikkert verdens sykeste grafikkort, type 2xGeForce 7950GX2 1GB el noe!

 

Ser for meg på nyåret at man blir nødt til å slenge ut den gamle pcn på qxl og kjøpe seg ny pc. Det er bra jeg har tenkt å oppgradere fra før av!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si meg enig i at herr Wake beveger seg rart. Synes det er noe muntert eller lystig over løpesettet, han spretter liksom bortover, jeg får litt Tuppen og Lillemor-feeling her. Passer ikke helt inn i settingen for øvrig. Ellers har jeg ingen innvendinger. Grafikken overgår alt annet jeg har sett. Nå håper jeg Remedy leverer varene hva historien angår. Spillhistorier har en tendens til å være ekstremt klisjefylte og lite engasjerende.

Lenke til kommentar

Veldig tvilsomt at neste GTA blir slikt :) Det slippes vel samtidig til Xbox360 og PS3 det så tar vel ikke ibruk fulle kraften til PS3. Tror faktisk PS3 er den eneste konsollen som "kanskje" greier det. Må faktisk si kanskje siden omgivelsene er så sinnsykt svære og detaljerte. Cell prosessoren egner jo seg til slikt men om den yter like bra som en Quad CPU gjenstår å se :o

Lenke til kommentar
Klaging er min gudegitte oppgave.  :cool:  Appleseed-filmen suger forresten...

6964189[/snapback]

 

Etter som at min overbevisning tilsier at det ikke finnes en gud må jeg bare anta at din gudegitte oppgave i sin helhet er et symptom på en forvirret sjel som bare trenger noen å være gla i :cry:

 

 

 

 

Ikke se i min retning, jeg har nok med meg selv! :cool:

Lenke til kommentar
men vel og merke..

 

Quad prossesorer er 4 kjerner om eg ikje tar feil..

 

og er vel ingen pcer som har det enda..

 

prisen på noe sånt vil jo bli sinnsykt..

 

du får nok mer grafikk for penga i en 360/ps3 enn en pc..

 

for en sånn grafikk treng du en high end pc deluxe..

6971881[/snapback]

 

Er jo knallbillig for en Core 2 prosessor nå. De er jo mye billigere å produsere enn de forrige. Klart Quad blir en del dyrere enn Core 2 men prisene vil vel bli justert som Core 2 når Quad kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...