Gå til innhold

Alan Wake - 4 minutter ny video


Anbefalte innlegg

Selv om Intel's Core 2 Duo er knallbillig i forhold til ytelsen du får, så er det likevel ingen tvil om at du får mer ytelse for pengene når det gjelder 360/PS3. Jeg vil tørre å påstå at for å i det hele tatt kunne matche ytelsen så må du nok minst ha E6700, X1900/7900 og 2GB RAM, i tillegg kommer andre enkeltkomponenter som MB, lydkort, kabinett, PSU, HDD og periferiske enheter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selv om Intel's Core 2 Duo er knallbillig i forhold til ytelsen du får, så er det likevel ingen tvil om at du får mer ytelse for pengene når det gjelder 360/PS3. Jeg vil tørre å påstå at for å i det hele tatt kunne matche ytelsen så må du nok minst ha E6700, X1900/7900 og 2GB RAM, i tillegg kommer andre enkeltkomponenter som MB, lydkort, kabinett, PSU, HDD og periferiske enheter.

6973096[/snapback]

 

Joa, men du må jo punge ut 10000 +++ for en god tv da (for de freakene som vil ha "det beste av det beste")

Lenke til kommentar

Vel, det ser ut som jeg har fått en god grunn til å kjøpe dualcore... :dribble: Jeg bare elsker action-adventure sjangeren. Det er alt for langt mellom dem.

 

Max Payne en og to var forresten mye mer enn bare shooters. Det var historiefortelling på høyt plan. Ble sugd inn i det som om det var en god film.

 

..og nei, Max døde ikke i Max Payne 2, men kjæresten hans døde i armene hans. (Tror vi...)

Endret av HilRam
Lenke til kommentar
Han døde jo i Max Payn 2. Han tok selvmord ved å hoppe ned fra taket. Max Payne serien er over og ut.

6973447[/snapback]

 

Vel mener bestemt å ha sett et sted at de har planlagt å komme med en 3'r...

Max Payne var en helt genial serie spill, og mange har prøvd å komme med noe halvdårlige kopier som ikke har slått ann.

 

Forøvrig gleder jeg meg veldig til Alan Wake (genialt på videoen når den bilen nesten lander i hodet på han :!: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...