Gå til innhold

Nokia N95 lansert!


AKIRAx77

Anbefalte innlegg

Ser ikke ut til N95 heller har skikkelig blitz? Dette irriterer meg sterkt!! For at bilder skal bli bra inne må man ha skikkelig blitz, slik som K800i har. Nei, jeg holder nok fast ved min N80 en stund til...

7102432[/snapback]

 

Som om ikke batteriet kapasiteten er dårlig nok på N95, vil du virkelig at blitzen skal blinke i takt med batteri indikatoren ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ikke ut til N95 heller har skikkelig blitz? Dette irriterer meg sterkt!! For at bilder skal bli bra inne må man ha skikkelig blitz, slik som K800i har. Nei, jeg holder nok fast ved min N80 en stund til...

7102432[/snapback]

 

Som om ikke batteriet kapasiteten er dårlig nok på N95, vil du virkelig at blitzen skal blinke i takt med batteri indikatoren ?

7102875[/snapback]

 

Ikke vær så usaklig da. Alle vi som har Nokia som bruker kameraet på den synes det er litt irriterende at det ikke er ordentlig blitz.

Lenke til kommentar

Selve bruken av GPS er gratis.

 

Det som kan koste er forhåndskjøp av kart, streaming av kart (dataoverføring via 3G, altså penger til operatøren), streaming av annen informasjon, osv.. Om kartene er gratis og det bare er datatrafikken vi betaler blir det i hvert fall ikke så veldig dyrt..

Lenke til kommentar
Selve bruken av GPS er gratis.

 

Det som kan koste er forhåndskjøp av kart, streaming av kart (dataoverføring via 3G, altså penger til operatøren), streaming av annen informasjon, osv.. Om kartene er gratis og det bare er datatrafikken vi betaler blir det i hvert fall ikke så veldig dyrt..

7109091[/snapback]

 

Sålenge det ikke er noe ala det idiotisk siemens SXG75-systemet da? Håper virkelig ikke det er det.

Lenke til kommentar

Hmm..Nå ble jeg litt skeptisk. Ser det er en kar som selger Nokia N95 på Ebay.com. Han har 99,7% positivt tilbakemeldinger. Alle kjøperne har vært fornøyde(1000 kjøpere av forskjellige varer)

 

Er det stor sjanse for at dette er svindel??

 

Han sier han har solgt telefon til en i Norge allere, og bruker dette som bevis: http://www.transexpress-delivery.com/VX452D72243D3.htm

 

 

Etter litt søking har jeg funnet ut at: Tuengen Alles 2B, er adressen til den Kinesiske ambassaden i Norge.

 

Hva tror dere folkens?

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar

100% sikkert svindel.

 

Telefonen er ikke en gang ferdig utviklet. Så HVIS han hadde hatt en prototype (noe han ikke har) så hadde den vært stjålet og den er da ulovlig å kjøpe og selge uansett hvordan man vrir og vender på det.

 

Men vil du virkelig ha en prototype da? Det er umulig å oppgradere FW på prototyper og de har utvilsomt en hel haug med bugs.

Lenke til kommentar

Hvordan sier man ifra til qxl at en selger kan være svindler?? sjekk her: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=413416685#questions

 

En som selger en Nokia n95, budet er nå på 2700,- og det er 4 timer igjen. Han har aldri solgt eller kjøpt noe på qxl, ingen kommentarer, helt ny bruker.

Han opplyser klart i annonsen at han skal ha forskuddsbetaling, og at det ikke er mulig å hente varen hos han.

 

Dette lukter svindel lang vei? Kjedelig for de som har bdyd 2700,-!

Lenke til kommentar
Hvordan sier man ifra til qxl at en selger kan være svindler?? sjekk her: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=413416685#questions

 

En som selger en Nokia n95, budet er nå på 2700,- og det er 4 timer igjen. Han har aldri solgt eller kjøpt noe på qxl, ingen kommentarer, helt ny bruker.

Han opplyser klart i annonsen at han skal ha forskuddsbetaling, og at det ikke er mulig å hente varen hos han.

 

Dette lukter svindel lang vei? Kjedelig for de som har bdyd 2700,-!

7183947[/snapback]

 

Raporter auksjonen til QXL! (er en link på auksjonssiden) Har nettopp gjort det selv, dette er helt latterlig.. :nei: Svindleren skulle hatt et kraftig ballespark og undertegnede stiller høyrefoten til rådighet om svindleren melder seg.

 

Om denne personen faktisk HAR en N95 er det snakk om en protoype, dermed en stjålet gjenstand. DETTE ER IKKE LOVLIG UANSETT HVORDAN MAN VENDER OG VRIR PÅ DET!

Lenke til kommentar
Hvordan sier man ifra til qxl at en selger kan være svindler?? sjekk her: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=413416685#questions

 

En som selger en Nokia n95, budet er nå på 2700,- og det er 4 timer igjen. Han har aldri solgt eller kjøpt noe på qxl, ingen kommentarer, helt ny bruker.

Han opplyser klart i annonsen at han skal ha forskuddsbetaling, og at det ikke er mulig å hente varen hos han.

 

Dette lukter svindel lang vei? Kjedelig for de som har bdyd 2700,-!

7183947[/snapback]

 

Raporter auksjonen til QXL! (er en link på auksjonssiden) Har nettopp gjort det selv, dette er helt latterlig.. :nei: Svindleren skulle hatt et kraftig ballespark og undertegnede stiller høyrefoten til rådighet om svindleren melder seg.

 

Om denne personen faktisk HAR en N95 er det snakk om en protoype, dermed en stjålet gjenstand. DETTE ER IKKE LOVLIG UANSETT HVORDAN MAN VENDER OG VRIR PÅ DET!

7184173[/snapback]

 

Hvis han virkelig har denne telefonen da så har han vel ingenting imot å ta et bildet av den sammen med dagens avis eller noe? Men det kan han vel sikkert ikke da han ikke har digitalkamera eller noe sånt - er jo typisk d. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...