Gå til innhold

Nokia N95 lansert!


AKIRAx77

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joda, men allikevel synes jeg det er rart. I og med at den støtter HSDPA, så burde vel dette gjøre at videosamtaler får bedre forbindelser og kvalitet, så da hjelper det jo lite at de bytter ut VGA kamera med CIF kamera.

7336347[/snapback]

Det er fint lite vits å overføre videosamtaler i VGA når ingen mobiler har VGA skjerm. Det blir bare dyrere for begge parter, ikke bedre kvalitet. Vil tro det er bedre å fokusere på CIF, og heller bruke høyere bitrate på videoen for å oppnå bedre kvalitet.

Lenke til kommentar
Det er fint lite vits å overføre videosamtaler i VGA når ingen mobiler har VGA skjerm. Det blir bare dyrere for begge parter, ikke bedre kvalitet. Vil tro det er bedre å fokusere på CIF, og heller bruke høyere bitrate på videoen for å oppnå bedre kvalitet.

7340332[/snapback]

 

høyere bitrate er trolig veien å gå ja. Selv føler jeg videosamtalefunksjonen er forholdsvis verdiløs. Brukte det et par ganger med 6680'n min en gang i tiden, men lydkvaliteten var/er crappy og hele videodelen virker på meg som en dårlig spøk.. Elendig er vel dekkende. Og har vel egentlig ikke forhåpning om at hele "3,5G" styret skal hjelpe nevneverdig! I teorien skal man kunne ha opptil 3,6mbps DL, men kan tenke meg operatørene stenger kranene på kun litt mer enn 3G er i dag, som er 384kbps DL max. Mye trafikk og gjerrige operatører kommer til å strupe den siste halve G'en.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
og da har vi enda en annonse man har grunn å være noe skeptisk til...

http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=74666

7426929[/snapback]

 

 

Den har heldigvis blitt slettet.

Forresten litt interessant den diskusjonen om han som har mange til salgs på qxl, hadde ikke fulgt med og lest på den.

Kan ikke en del personer samle seg og møte han? Vil ikke si hva jeg vil at dere skal gjøre med han hvis det viser seg at han prøver å svindle folk...

Endret av bufodill
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...