Gå til innhold

Endelig fått fatt i LG 204WT-SF


staljin

Anbefalte innlegg

ble bare konflikter med det programmet på min maskin... pcn frøys på oppstart etter installasjon.. måtte bruke systemgjenoppretting for å få hjula igang igjen..

 

prøvde å installere det en gang til, og da frøys ihvertfall ikke maskina men kunne ikke bruke menyen øverst :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har leka mye med fargene nå, men jeg ser tydlig at rødfargen er sterker i øverste del av skjermen, det er teit, mulig å gjøre noe med det? om jeg drar et bilde fra nedre del av skjermen og opp så ser jeg klart forskjell :(

 

Edit: er også umulig å få inn hvitfargen :(

Endret av ClaW64
Lenke til kommentar

Hvordan fungerer denne skjermen ved bruk av VGA-inngangen?

 

..driver å setter sammen ny pc og vurderer å kjøre på onboard gpu til jeg får bruk for og dx10 kortene blir en smule rimeligere... Og jeg tror ikke det er noen onboard der ute med dvi-i enda(?)

 

Ellers veldig fristet til å trykke kjøpknappen hos computercity i løpet av kvelden/helgen.. ;)

Lenke til kommentar
min skjerm er en del lysere nede enn oppe. er det mulig å justere på det et sted eller?

7713578[/snapback]

Begynner å få en misstanke om at det er feil på skjermen din.

7713759[/snapback]

 

lurer litt på det selv, men viss dere ser på det bilde i midten 2-3 poster over så ser man tydelig skille på skjermen der også :/ syns ikke så bra på min siden jeg har fått justert inn fargene oki nå, men ser jo en ganske stor forskjell på lysstyrken oppe og nede det er litt kjipt.

 

så lurer jeg på en ting, viss jeg reduserer både Brightness og contrast til 0 så burde vel skjermen bli ekstremt mørk?

 

fordi skjermen blir ikke så mørk at det er umulig å se, jeg ser alt helt fint når både Brightness og contrast er på 0 og gamma på -50....

 

EDIT:

 

en ting til, er det sånn med dere at skjermen blir helt Fu**a når fortemaneger starter i windows? jeg har laga eget preset der, og når det starter så blir bilde på en måte delt opp i masse firekanter og spredt rund om kring, er litt vanskelig å forklare, men om jeg bare slår skjermen av og på så funker alt fett igjenn

Endret av ClaW64
Lenke til kommentar

får ikke avinstallert fortemanager jeg... starter avinstallasjon og uninstall sier at jeg må restarte maskinen for å fullføre avinstallasjonen... etter reboot ligger fortemanager likevel i listen over programmer... :hmm: prøvd både leggtil/fjern programmer ogfortemanagers egen uninnstall..

Lenke til kommentar

Er jo ikke bare å sjekke når jeg vil kjøpe en skjerm som jeg veit funker bra til det jeg skal bruke den til.. :) Jeg bor ikke i Bergen, og har egentlig mest lyst på helt ny skjerm.. ;)

 

Edit: Ser mer og mer ut som det blir denne skjermen, virker jo veldig fin..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...