Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Musa har egen vilje!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger når vi slår på maskinen vår, virker ikke musa! Det er skikkelig irriterende. For å fikse det må vi koble ut og inn i en annen USB port. Jeg leste i Komputer at dette kunne enkelt fikses - Jeg finner ikke bladet igjen. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg liker ikke USB-muser. Men har du forsøkt nye drivere til hovedkortet(brikkesettet)? Jeg kan ikke love at det vil hjelpe.

Er det forresten trådløs mus også? Har du forsøkt andre muser?

Hilsen,

efikkan.

Skrevet
Hei!

Jeg liker ikke USB-muser. Men har du forsøkt nye drivere til hovedkortet(brikkesettet)? Jeg kan ikke love at det vil hjelpe.

Hilsen,

efikkan.

6938711[/snapback]

Hvorfor liker du ikke "USB-muser"?

Skrevet
Hei!

Hilsen,

efikkan.

6938711[/snapback]

Hvorfor liker du ikke "USB-muser"?

6939760[/snapback]

Nettopp på grunn av lignende problem, gjerne feil med drivere osv. Jeg har opplevd mye gjennom noen år som frilens-supporter. Fornøyd med begrunnelsen?

Hilsen,

efikkan.

Skrevet

avinstaller muse driverene. Kan også fjerne usb portene i enhetsbehandling (vil bli reinstallert ved neste reboot).

Men tipper nye drivere til mus vil gjøre susen.

Kan også forsøke å sjekke at i bios så står det at den skal detektere mus/tastatur på usb. Tviler på at dette er problemet, men kan jo sjekke det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...