Gå til innhold

Omtale av Just Cause (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lasta ned demoen, synes ikke det var så verst. Ikke noe supert ...

 

Er spillet like buggy som demoen?

Hvis noen har prøvd begge deler og kan svare.

6960205[/snapback]

 

Nei, i mitt spill her er det overraskende lite bugs til et så stort spill.

 

Det er en med at fallskjermen kommer ut av plass, altså er festet i løse lufta, når du flyr HELT ut til kanten av kartet, men det er meningsløst, for der er ingenting, og den kan unngås.

 

Det er vel den jeg har merka.

Lenke til kommentar

Dette spillet er noe av det morsomste jeg har prøvd, siden jeg startet spillkarierren min fra Vic20 og ZX-spektrum i sin tid :w00t:

 

Jeg kjenner meg ikke helt igjen i artikkelen som sier det er tekniske feil i spillet. Men nå har jeg kjørt det på PC og ikke xbox360.

Jeg har heller ikke tatt så mange av side-missionene, men startet såvidt med de i natt, etter at jeg fullførte hele hoved-missionen. Det tok ca. 18 timer med playable tid.. Skal sove når jeg kommer hjem fra jobb i dag, etter at hele helgen gikk med til spillet.

 

Det er vanedannende spillet, og morsomt å finne ut hvilket våpen man best kan bruke for å nå målene. Jeg har gått på flere smell ved å benytte feil kjøretøy eller våpen. Landet vel på at Chimora (el.hvadetnåheter) helikopteret er det beste på å sprenge coca farmer og containerluker på skip til himmels, samt alt annet man vil fjerne fra overflaten.. Har og funnet at det er et nyttig redskap i side-missionene :-)

 

Det eneste negative med spillet er tiden det tar å vende seg til knappene på tastaturet, når man ikke har joystick eller Xbox-360..

 

Men jeg ville nok hevet scoren fra 6 til 9 poeng for PC varianten ivertfall. (Ikke prøvd xbox)

Endret av symbol
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...