Gå til innhold

Ridge Racer 7 (Ps3), nydelege nye screens(update!)


ShredLord

Anbefalte innlegg

Hossa, Bite me :mad:

 

 

Nobody likes change. Å at PSP versjonen ikke hadde noe nytt er BULLSHIT!. Det var den første versjonen som introduserte boost.

 

Å det er en grunn til det bruker "det samme gamle gameplayet" fordi det er utrolig bra.

 

Har 360 versjonen og bra det. Absolutt. Mange timer morro med det. Å takk for å dra inn priskrigen her. Takker meget for den.  :yes:

 

 

Vi ser mange troll på dette forumet med mange navn. De sier det samme og mener at ingenting er godt nok for dem. Desverre forsvinner de så snart moderatorene finner dem/denne personen igjen.

 

Dette ble litt usaklig å det beklager jeg. Men RR er en veldig kjær serie som jeg har mange mange gode minner med.  :blush:

6911931[/snapback]

 

Boost ja. Så det at alle banene er fra de foregående spillene gjør ingenting liksom ?

Kan ikke skjønne at du kan ha denne serien så kjær hvis du ikke visste det.

 

Og ikke bare det. Nå har Namco vært så frekke å lansere RR2 på PSP med de få banene fra de gamle spillene de ikke fikk med i eneren.

 

Verden vil bedras.

Endret av Hossa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det fullstendig umuleg for deg å skrive noko positivt? Og ein ting til, RR 7 ser betre ut enn RR 6, udiskutabelt faktum. Alle andre enn deg er einig i dette. Men du er sjølvsagt smartare enn alle andre, inkludert alle dei store spelsidene og utviklarane og eventuelle gudar og demonar.

6911925[/snapback]

 

Alle andre... Kanskje du skal se video av spillet før du gaper over for mye. Mulig det ser et hakk bedre eller dårligere ut, overall er de helt jevne. Logisk nok, da dette bare er en viderebygging av 6`ern og samme spillmotor.

Endret av Hossa
Lenke til kommentar
Boost ja. Så det at alle banene er fra de foregående spillene gjør ingenting liksom ?

Kan ikke skjønne at du kan ha denne serien så kjær hvis du ikke visste det.

6911984[/snapback]

Selvfølgelig er jo nostalgi et ukjent begrep for deg. :roll:

 

Selvfølgelig viste jeg at de fleste banene er fra forigående spill. Men kan ikke si at jeg felte noen tårer for å spille banene fra Rage Racer på PSP. Siden det er noen av de råeste banene jeg noen gang har spilt. I et spill jeg brukte mange timer på når jeg hadde PSX.

 

Så for å sitere min mor

 

Viss man ikke har noe bra og si, hold kjeft!

Lenke til kommentar
Boost ja. Så det at alle banene er fra de foregående spillene gjør ingenting liksom ?

Kan ikke skjønne at du kan ha denne serien så kjær hvis du ikke visste det.

6911984[/snapback]

Selvfølgelig er jo nostalgi et ukjent begrep for deg. :roll:

 

Selvfølgelig viste jeg at de fleste banene er fra forigående spill. Men kan ikke si at jeg felte noen tårer for å spille banene fra Rage Racer på PSP. Siden det er noen av de råeste banene jeg noen gang har spilt. I et spill jeg brukte mange timer på når jeg hadde PSX.

 

Så for å sitere min mor

 

Viss man ikke har noe bra og si, hold kjeft!

6912062[/snapback]

 

Hva har nostalgi med dette å gjøre ? Så hvis GT5 kommer bare med baner fra GT1 og 2 f.eks så skal man ikke klage og bare være glad og nostalgisk ? Det er det du presterer å si.

Lenke til kommentar
Er det fullstendig umuleg for deg å skrive noko positivt? Og ein ting til, RR 7 ser betre ut enn RR 6, udiskutabelt faktum. Alle andre enn deg er einig i dette. Men du er sjølvsagt smartare enn alle andre, inkludert alle dei store spelsidene og utviklarane og eventuelle gudar og demonar.

6911925[/snapback]

 

Alle andre... Kanskje du skal se video av spillet før du gaper over for mye. Mulig det ser et hakk bedre eller dårligere ut, overall er de helt jevne. Logisk nok, da dette bare er en viderebygging av 6`ern og samme spillmotor.

6912026[/snapback]

 

Har sett RR 6 min gode mann.

Haha, du drit deg sånn ut. Det er IKKJE samme spelmotor. :!:

Lenke til kommentar
Er det fullstendig umuleg for deg å skrive noko positivt? Og ein ting til, RR 7 ser betre ut enn RR 6, udiskutabelt faktum. Alle andre enn deg er einig i dette. Men du er sjølvsagt smartare enn alle andre, inkludert alle dei store spelsidene og utviklarane og eventuelle gudar og demonar.

6911925[/snapback]

 

Alle andre... Kanskje du skal se video av spillet før du gaper over for mye. Mulig det ser et hakk bedre eller dårligere ut, overall er de helt jevne. Logisk nok, da dette bare er en viderebygging av 6`ern og samme spillmotor.

6912026[/snapback]

 

Har sett RR 6 min gode mann.

Haha, du drit deg sånn ut. Det er IKKJE samme spelmotor. :!:

6912157[/snapback]

 

Nå får du skjerpe deg, Du har jo ikke peiling i det hele tatt. Og DU beskylder meg for å trolle ? Og jeg mente video av RR7 selvsagt.

Endret av Hossa
Lenke til kommentar
Boost ja. Så det at alle banene er fra de foregående spillene gjør ingenting liksom ?

Kan ikke skjønne at du kan ha denne serien så kjær hvis du ikke visste det.

6911984[/snapback]

Selvfølgelig er jo nostalgi et ukjent begrep for deg. :roll:

 

Selvfølgelig viste jeg at de fleste banene er fra forigående spill. Men kan ikke si at jeg felte noen tårer for å spille banene fra Rage Racer på PSP. Siden det er noen av de råeste banene jeg noen gang har spilt. I et spill jeg brukte mange timer på når jeg hadde PSX.

 

Så for å sitere min mor

 

Viss man ikke har noe bra og si, hold kjeft!

6912062[/snapback]

 

Hva har nostalgi med dette å gjøre ? Så hvis GT5 kommer bare med baner fra GT1 og 2 f.eks så skal man ikke klage og bare være glad og nostalgisk ? Det er det du presterer å si.

6912108[/snapback]

Vel viss det har ny og forbedret grafikk med mange mange nye biler og masse annet greit snaks. så blir det jo bra det.

 

Det er ikke alle som mener et spill med mange fine tall bak på coveret er så bra.

Lenke til kommentar
Boost ja. Så det at alle banene er fra de foregående spillene gjør ingenting liksom ?

Kan ikke skjønne at du kan ha denne serien så kjær hvis du ikke visste det.

6911984[/snapback]

Selvfølgelig er jo nostalgi et ukjent begrep for deg. :roll:

 

Selvfølgelig viste jeg at de fleste banene er fra forigående spill. Men kan ikke si at jeg felte noen tårer for å spille banene fra Rage Racer på PSP. Siden det er noen av de råeste banene jeg noen gang har spilt. I et spill jeg brukte mange timer på når jeg hadde PSX.

 

Så for å sitere min mor

 

Viss man ikke har noe bra og si, hold kjeft!

6912062[/snapback]

 

Hva har nostalgi med dette å gjøre ? Så hvis GT5 kommer bare med baner fra GT1 og 2 f.eks så skal man ikke klage og bare være glad og nostalgisk ? Det er det du presterer å si.

6912108[/snapback]

Vel viss det har ny og forbedret grafikk med mange mange nye biler og masse annet greit snaks. så blir det jo bra det.

 

Det er ikke alle som mener et spill med mange fine tall bak på coveret er så bra.

6912361[/snapback]

 

Nå krangler du bare fordi du ikke klarer innrømme at du ikke har noe å komme med.

Lenke til kommentar
Håpar det er ferdig no. Fine tråden min som vart øydelagd av troll :cry: .

6912530[/snapback]

 

Den eneste som troller her er deg.

 

Her har du video av spillet hvor utviklerne FORTELLER at det er en viderebygning av RR6.

Og man ser også at spillet ser helt likt ut som RR6.

 

http://www.gamevideos.com/video/id/6051

 

Skjerp deg gutt. Du makter jo ikke å være i nærheten av nøytral når det handler om PS3. At du kaller andre for troll når de kommer med fakta er både patetisk og skammelig.

 

Du burde vært utestengt for lenge siden da du ikke evner å være nøytral når det handler om PS3. Ikke få 360 tråder du har spydd eder og galle i heller.

 

Litt selvinnsikt er ikke dumt.

Endret av Hossa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...