Gå til innhold

Ridge Racer 7 (Ps3), nydelege nye screens(update!)


ShredLord

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pent ja, men eg lurer på korleis det blir å køyre. Hugsar vagt å ha spelt eit RR-spel på gamle Playstation, trur ikkje eg likte det noko særleg. Men det kan jo hende serien har blitt betre sidan den gongen.

 

Kay

6911386[/snapback]

 

Kjøringen i siste utspill på 360 dreper all din tvil om noe bedre. Tro meg :!:

 

Men det er jo RR vi prater om,kan vi virkelig forvente oss noe meir på kjørefronten da?

Lenke til kommentar
Riiiidge Racer!  :!:

 

Så jo veldig pent ut dette, hvis gameplayen er god kommer jeg nok til å anskaffe meg det. (Er dette endelig en tråd hvor vi blir spart for trolling mon'tro?)  :cool:

6911579[/snapback]

 

Ikke så mye å si om Ridge Racer. Liker man flyvebiler og biler som ikke har bakke kontakt og realisme så er dette spillet!

 

Jeg vil helst kjenne litt gummi mellom beina :!:

Lenke til kommentar

Først og fremst ser dette meget pent ut. noe som ridge racer alltid stort sett har gjort på en ny playstation.

 

Ser frem til denne tittelen siden jeg har RR på PSP og på 360 og blir aldri lei.

Realisme kan se meg i brunøyet mens jeg storkoser meg med arkade og morsomme spill som Ridge Racer og Burnout som handler om alt annet en realisme. Mange er veldig kritiske til kjøre fysikken til RR men jeg elsker den simplisitet. Men det er også muligheter for å bli bedre hele tiden. Å inføringen av bost gjorde serien enda bedre. Nå må man time skrensene i forhold til fart og boost. Genialt. Noe enkelt i starten på hvert spill. Men så gøy så gøy

 

 

Og avanore. Er ikke det neste Colin spillet anonsert til Xbox360?

Lenke til kommentar
avanore. Er ikke det neste Colin spillet anonsert til Xbox360?

6911690[/snapback]

 

Joda, men vil helst kjøre rally før om 100 år

Litt rart det ikke har blitt laget rally spill til X360. Er jo egentlig helt latterlig

6911716[/snapback]

Med mindre du ikke liker Shootere og asfalt racere så er nok ikke 360 den rette konsollen :dontgetit:

Lenke til kommentar

Rally blir det mindre og mindre av da de selger elendig. Rally er ingen stor sport. Rallisport Challenge utviklerne er kjøpt av EA og kommer vel aldri til å lage noe rally spill igjen. Richard Burns er dau så der stoppet det jo også litt opp.

 

WRC serien er vel også lagt på is tror jeg.

 

Det kommer vel alltids noen Colin McRae spill annethvert år eller noe, får håpe de kanskje kan begynne å bli noe bra.

 

Angående RR7 så ser dette helt likt ut som RR6 på 360. Og det kan man få til 250kr overalt. Tragisk at så mange er hengt opp i PSP spillet som bare var en samling av de gamle Ridge Racer spillene forsåvidt og inneholdt veldig lite nytt. Bare resirkulering.

 

Kjøp dere RR6 hvis dere liker serien, alt er nytt i det. Men da må man jo kanskje kjøpe 360 og det vil dere vel ikke. I motsetning til 6000kr+ for PS3 og dette her.

Lenke til kommentar

Hossa, Bite me :mad:

 

 

Nobody likes change. Å at PSP versjonen ikke hadde noe nytt er BULLSHIT!. Det var den første versjonen som introduserte boost.

 

Å det er en grunn til det bruker "det samme gamle gameplayet" fordi det er utrolig bra.

 

Har 360 versjonen og bra det. Absolutt. Mange timer morro med det. Å takk for å dra inn priskrigen her. Takker meget for den. :yes:

 

 

Vi ser mange troll på dette forumet med mange navn. De sier det samme og mener at ingenting er godt nok for dem. Desverre forsvinner de så snart moderatorene finner dem/denne personen igjen.

 

Dette ble litt usaklig å det beklager jeg. Men RR er en veldig kjær serie som jeg har mange mange gode minner med. :blush:

Lenke til kommentar
avanore. Er ikke det neste Colin spillet anonsert til Xbox360?

6911690[/snapback]

 

Joda, men vil helst kjøre rally før om 100 år

Litt rart det ikke har blitt laget rally spill til X360. Er jo egentlig helt latterlig

6911716[/snapback]

Med mindre du ikke liker Shootere og asfalt racere så er nok ikke 360 den rette konsollen :dontgetit:

6911731[/snapback]

 

Eller rpg, eller eventyr, eller arkadespill, eller sport, eller sandbox-spill, eller horror, eller slåssespill..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...