Gå til innhold

Nye COD3 bilder. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sorry, disse er frå 360-versjonen.

Men trur dei meir opplyste bileta er frå multiplayer-delen. Det er jo vanleg med litt nedstripping av grafikken der.

6897468[/snapback]

 

 

De kan sikkert stemme. Har ihvertfall ingen tro på at de gir ut 3´ern med dårligere foliage enn i 2´ern. Det er bare ulogisk.

 

Uansett så har jo alle sett gameplay videoer, og de ser jo fantastiske ut, det er det som teller! :thumbup:

Lenke til kommentar
Sorry, disse er frå 360-versjonen.

Men trur dei meir opplyste bileta er frå multiplayer-delen. Det er jo vanleg med litt nedstripping av grafikken der.

6897468[/snapback]

 

 

De kan sikkert stemme. Har ihvertfall ingen tro på at de gir ut 3´ern med dårligere foliage enn i 2´ern. Det er bare ulogisk.

 

Uansett så har jo alle sett gameplay videoer, og de ser jo fantastiske ut, det er det som teller! :thumbup:

6897512[/snapback]

 

Fullstendig einig, og gamplaeyet i CoD-serien er forsåvidt bunnsolid :) .

Lenke til kommentar
Hører alle sier at man heller bør vente på COD 4 som Activision eller hvem det nå er driver å mekker nå.. Men ser hele COD3 ut som de to første bildene, ja da skal det kjøpes inn :)

6897536[/snapback]

 

 

Er såpass fornøyd med både cod1 og cod2, at jeg skal ha 3´ern selv om 4´ern blir bedre :)

Lenke til kommentar
Hei. Aner ikke hvor jeg skal spørre ,men prøver her jeg..

Er det noen som vet om dette spillet kommer til PC?

Ser at en kan bestille på cdon.com men der kan en bare bestille til konsoller og ikke PC...

Må ha FPS spill til PC jeg...  + at jeg elsker Call of Duty serien. :love:

6897582[/snapback]

 

Kommer IKKE til PC...

 

Er ikke Infinity Ward som lager 3'eren

Lenke til kommentar
Hører alle sier at man heller bør vente på COD 4 som Activision eller hvem det nå er driver å mekker nå.. Men ser hele COD3 ut som de to første bildene, ja da skal det kjøpes inn :)

6897536[/snapback]

 

 

Er såpass fornøyd med både cod1 og cod2, at jeg skal ha 3´ern selv om 4´ern blir bedre :)

6897547[/snapback]

 

 

Elsket COD1, men mistet troen på serien da ekspansjonspakken ble sluppet ut.. og grafikken til COD2 på X360 overbeviste meg ikke..

Lenke til kommentar
Sorry, disse er frå 360-versjonen.

Men trur dei meir opplyste bileta er frå multiplayer-delen. Det er jo vanleg med litt nedstripping av grafikken der.

6897468[/snapback]

 

Så lenge det blir som første posten så blir jeg fornøyd.

Så mange spill det kommer nå til høsten vi kan kose oss med heeele den lange vinteren.

Ikke alle som har den luksusen

Lenke til kommentar
Så lenge det blir som første posten så blir jeg fornøyd.

Så mange spill det kommer nå til høsten vi kan kose oss med heeele den lange vinteren.

Ikke alle som har den luksusen

 

Vel, som eg viser i posten min vert det dessverre ikkje sjåande like bra ut som i fyrste posten. ;) Du må gjerne late som om dei bileta ikkje eksisterer og at bileta dine er dei mest representative sjølv om dei er fiksa på; feil blir det iallefall.

Men det ser jo meir enn godt nok ut når det er i rørsle sjølv med dei originale bileta!

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...