Gå til innhold

Nye COD3 bilder. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NIoHlfL

Er dette spillet noe å se frem til egentlig? Jeg spør altså, har ikke fulgt med spillet siden det ikke er Infinity Ward som lager spillet, men Treyarch, utvikleren bak CoD2: Big red one, et spill som ikke er noe å skryte av. Ikke har de laget noen andre gode spill heller, med et lite unntak i Spider-man 2 kanskje.

Endret av qoutor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit nok med Call of duty og call of duty 2, men call of duty 2 big red one var ikke i nærheten av Call of duty 2. Call of duty 3 blir laget av samme selskap som laget xbox, ps2 og gamecube versjonen av nummer 2, og ikke de som laget nummer 1 og 2 på pc (samt 2 på xbox 360). Big red one var en katastrofe av et spill.

Lenke til kommentar
Greit nok med Call of duty og call of duty 2, men call of duty 2 big red one var ikke i nærheten av Call of duty 2. Call of duty 3 blir laget av samme selskap som laget xbox, ps2 og gamecube versjonen av nummer 2, og ikke de som laget nummer 1 og 2 på pc (samt 2 på xbox 360). Big red one var en katastrofe av et spill.

6898665[/snapback]

 

 

Her kunne jeg lett ha blitt lurt. Trodde COD var COD jeg men det er de tydeligvis ikke, da forskjellige utviklere har laget forskjellige spill. Hva med COD4 som nenvnes lenger oppe i tråden. Er den utviklet av noen seriøse COD'ere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...