kewell79 Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 The Elder Scrolls IV: Oblivion ja http://www.ps3land.com/article-704.php
ShredLord Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Var vel nøydd il å skje vil eg tru. Jaja, får kanskje plukke opp dette og! Sannsynlegvis vil det jo vere nokon forbetringar og ekstramateriale og!
Ingenting Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Om den er stabil på 30 fps blir jeg litt skuffet på 360 sine vegne. Men vi får se.. Blir spennende å se om det blir stor forskjell mellom de to!
Vo0do0 Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Det blir nok en del bedre ja. De har jo hatt et godt over et halvt år ekstra til å optimalisere og utbedre. Skulle bare mangle.
kewell79 Skrevet 17. september 2006 Forfatter Skrevet 17. september 2006 Om den er stabil på 30 fps blir jeg litt skuffet på 360 sine vegne. Men vi får se.. Blir spennende å se om det blir stor forskjell mellom de to! 6881203[/snapback] Skal ikke spekulere om det blir en port fra Xbox 360 eller om PS3 versionen har vert under utvikling samtidig som 360 version. Men uansett har PS3 versionen fått XX antall flere måneder å bli finpusset på da MÅ den bli bedre, vist ikke så..ehhh...jaaa
ShredLord Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Loadetidene vert nok betrakteleg lågare, på grunn av at harddisken vert brukt til mellomlagring. I tillegg får ein plass til betre teksturar på Blu-Rayformatet. Også har jo Ps3 meir hestekrefter å dra spelet på generelt . Det vert nok betre enn å spele det på PC`en her heime iallefall.
Mr.FOXHOUND Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Dette har det vært rykter om før også, så jeg tar det som et rykte inntil Bethesda selv bekrefter/avkrefter. Og om det kommer har jeg mest tro på at det blir en direkte port - minimalt med forbedrede teksturer o.l.
Bloody Mess Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Om den er stabil på 30 fps blir jeg litt skuffet på 360 sine vegne. Men vi får se.. Blir spennende å se om det blir stor forskjell mellom de to! 6881203[/snapback] Om spillet hadde kommet på nytt til en senere tid til 360 så hadde den versjonen vært stabill på 30 FPS, nå får de sjansen til å bruke lenger tid på optimalisering, alt for lite optimalisering var hovedårsaken til ustabil FPS på Oblivion, ikke bare på 360, men PC også.
_norse_ Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Loadetidene vert nok betrakteleg lågare, på grunn av at harddisken vert brukt til mellomlagring. I tillegg får ein plass til betre teksturar på Blu-Rayformatet. Også har jo Ps3 meir hestekrefter å dra spelet på generelt . Det vert nok betre enn å spele det på PC`en her heime iallefall. 6881478[/snapback] Spillet bruker jo harddisken til cache ganske flittig på 360 versjonen også. Det var jo en bug i spillet der spillet loadet veldig treig. Løsningen var å renske cachen. Men vil overraske meg mye hvis ikke spillet går og ser bedre ut på PS3. De har jo tross alt hatt en halvt år på seg til å konsentrere seg om å optimalisere spillet for PS3 og forbedre aspekter ved spillet etter tilbakemelding fra publikum.
Suburbian Hero Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Lurer på hvordan det blir? Oblivion er konge og en ekspansjon er på veien... *glede meg*
Stonemeister Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Lurer på hvordan det blir? Oblivion er konge og en ekspansjon er på veien... *glede meg* 6882161[/snapback] Joda, men både ekspansjonen og PS3-tittel-snakket er bare rykter... Vi får nå vente å se. Personlig håper jeg på begge deler.
Sponis Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Ekspansjonspakken Gamer.no snakket om er da avkreftet.
Mala Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Meiner bestemt at utviklerene avkreftet ein PS3 versjon tidligere,men ting kan jo ha skjedd da
paranoide Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 At teksturene blir bedre fordi Blu-Ray har større kapasitet er urealistisk. Det hjelper fint lite med gitanttiske teksturer når de ikke får plass i RAM'en. Dette kunne fint gått på 360 også, så vidt jeg vet brukte de bare opp halve plassen på disken.
Stonemeister Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Ekspansjonspakken Gamer.no snakket om er da avkreftet. 6882392[/snapback] Nei, Bethesda sa bare at det ikke var en ekspansjonspakke som het "Knights of the White Stallion", ikke at det ikke var en ekspansjonspakke i det hele tatt. Tror jeg da...
MistaPi Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Loadetidene vert nok betrakteleg lågare, på grunn av at harddisken vert brukt til mellomlagring. Dette gjelder også for Xbox360 med HDD. I tillegg får ein plass til betre teksturar på Blu-Rayformatet. Bedre mtp penere vil heller raskere bli begrenset til minnet enn lagrings mediet. Mer varierte/unike teksturer kan dog være en fordel med BR. Også har jo Ps3 meir hestekrefter å dra spelet på generelt . Det vert nok betre enn å spele det på PC`en her heime iallefall. Det er godt mulig det vil se og/eller gå bedre på PS3, men det har nok mer å gjøre med bedre optimalsering, godt kjent GPU arkitektur enn at PS3 har noe høyere peak ytelse. Uansett er et multi-plattform spill, spesielt en port en dårlig utgangspunkt for å sammenligne en konsolls egenskaper.
Sponis Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Ekspansjonspakken Gamer.no snakket om er da avkreftet. 6882392[/snapback] Nei, Bethesda sa bare at det ikke var en ekspansjonspakke som het "Knights of the White Stallion", ikke at det ikke var en ekspansjonspakke i det hele tatt. Tror jeg da... 6883131[/snapback] De sa at det ikke var en i det hele tatt, at de ikke hadde planer om en utvidelsespakke akkuratt nå, og at vist de skulle lage en, så er det langt frem i tid.
ShredLord Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Meiner bestemt at utviklerene avkreftet ein PS3 versjon tidligere,men ting kan jo ha skjedd da 6882499[/snapback] Dei har aldri avkrefta det, men sagt det samme som når det gjaldt Assassin`s Creed på 360. "We have not yet announced". Snakk om ledande valspråk.
Mala Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Meiner bestemt at utviklerene avkreftet ein PS3 versjon tidligere,men ting kan jo ha skjedd da 6882499[/snapback] Dei har aldri avkrefta det, men sagt det samme som når det gjaldt Assassin`s Creed på 360. "We have not yet announced". Snakk om ledande valspråk. 6884041[/snapback] Her er ihvertfall artikkelen eg meint eå ha lest i sin tid,men som sagt har det nok skjedd ting i ettertid OM det viser seg at spillet faktisk kommer på PS3 http://www.gamereactor.no/texter/?id=103569
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå