Gå til innhold

Hva synes du om Hardware.no?


Anbefalte innlegg

ikke for å virke negativ, men dette øker bare det intrykket som jeg begynner å få av HW.no fra før av, og det er ikke bra.

 

jeg får et stadig større intrykk av at HW.no komersialiseres, og jeg synes godt at vi kunne ha ofret noen reklamer istedet for HW.lan og alt det som det brukes penger på der.

*ta en titt på digi.no*

 

jeg vil si at jeg føler HW.no ligger et sted imellom digi.no og ITavisen.no.

 

ang. itavisen, så sluttet jeg nylig å lese de pga. all reklamen deres.

 

kort og godt, jeg synes HW.no er blitt alt for komersiellt, iallefall av det synlige!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Representativt er vel ikke poenget med dette?

 

Her er vel mening et dybdeintervju med få folk i stedet for "overflatiske" spørsmål til mange. Som da ville vært representativt.

 

Såkalt kvalitativt i stedet for kvantitativt (eller hvordan det skrives).

6869664[/snapback]

 

Joda men hadde sett for meg en guppe på 10-12 stk som diskuterte :)

Lenke til kommentar

Kan desverre heller ikke komme, men vil da allikevel få sagt min mening om hardware.no :)

 

Det er den beste siden som noen gang er laget, er ingen andre sider jeg besøker så ofte som hardware.no. Hvis jeg kjeder meg kan jeg alltid stikke innom her og

hjelpe noen å sette sammen en ny pc eller noe i den duren :D

Er vel innom denne siden ganske mangen ganger i døgnet, så vil takke alle

i hardware.no for en fantastisk side!

 

 

 

Mvh,

Vinci

Lenke til kommentar
kort og godt, jeg synes HW.no er blitt alt for komersiellt, iallefall av det synlige!

6869758[/snapback]

 

Kanskje litt på grunn av all reklamen - men hey, dei må jo ha inntekter for å drive eit slikt nettverk av sider. Uansett så har hw-nettverket uslåelig kvalitet på artiklar/testar/whatever i forhold til andre plassar.

 

...og forumet er jo eit kapittel for seg sjølv :)

Lenke til kommentar
Uansett så har hw-nettverket uslåelig kvalitet på artiklar/testar/whatever i forhold til andre plassar.

 

I forhold til hvor?

Desverre er jo de andre hardwarforum i Norge utkonkurert, noe som også gjennspeiler seg på hardware.no. Da feks OcShoot.no forsvant så så vi en tydelig dreining mot komersialisering, der penger,makt og reklame er hovedigridiensene.

En kan si hva en vill om OcShootmen så lenge de eksisterte var Hardware.no et bra forum,etter deres død har det desverre bare gått nedover.

At Hardware.no støtter seg på "ja men vi har flest brukere" ja det skulle bare mangle,da det ikke finnst konkuranse lengre :hmm:

Lenke til kommentar
om du prøver å komme deg unna "penger,makt og reklame" i dette samfunn foreslår jeg at du kjøper et telt og flytter til skogen.

6870395[/snapback]

 

Neida en kommer ikke utenom dette,men en trenger vel heller ikke gjøre seg totalt avhengig av det.

Men jeg er klar over at den gjengen med ideologer som engang laget denne siden er en del utvannet og da forumet ble solgt til storkapitalen var det vel kroken på døra for alt annet enn økonomisk vekst :)

Lenke til kommentar

Edit: ^ - !. Å ta vekk overklokkings-delen var ikke bra.

 

Funnet ut at hw.no er på god vei langt nedover nå?

 

Forumet har ihvertfall mistet all kredibilitet siste året med innførsel av alle mulige tullekategorier og svært minkende nivå på innlegg og diskusjoner.

 

Nyhetene på selve forsiden kommer jo bare senere og senere. Flere av testene er også mindre gode enn de en gang var imo.

 

Vet ikke hva dere prøver på jeg, være familievennlige? Prøve å trekke til dere folk som egentlig ikke er interessert i 'hardware'? Mange har ihvertfall sluttet å ta dette nettstedet særlig seriøst, men det vet dere vel.

 

Just my two cents, flame ahead.

Endret av Zerblat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...