Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ditt forhold til oralsex


Notatblokk

Anbefalte innlegg

Morsom tråd.

 

Å slikke mus er så jævla digg! Jeg har hatt dame i 2 1/2 nå, men har aldri kjent fylukt! Dette fordi jeg rett og slett ikke har luktesans :ermm: Har levd uten så lenge jeg kan huske. Kanskje vanskelig å tro, men det er fakta!

 

Nybarbert og nydusja mus er klart å foretrekke, men godt er det uansett :D Må si jeg gir oftere enn jeg mottar, men det gjør meg ingenting. Noen her med noen spesielle teknikker de har lyst til å dele? Jeg har iallefall prøvd mye rart for at dama skal ha det best mulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Morsom tråd.

 

Å slikke mus er så jævla digg! Jeg har hatt dame i 2 1/2 nå, men har aldri kjent fylukt! Dette fordi jeg rett og slett ikke har luktesans :ermm: Har levd uten så lenge jeg kan huske. Kanskje vanskelig å tro, men det er fakta!

 

Nybarbert og nydusja mus er klart å foretrekke, men godt er det uansett :D Må si jeg gir oftere enn jeg mottar, men det gjør meg ingenting. Noen her med noen spesielle teknikker de har lyst til å dele? Jeg har iallefall prøvd mye rart for at dama skal ha det best mulig.

6858375[/snapback]

 

 

Jeg kunne ikke vært mer enig med deg!

Lenke til kommentar
Må jo si meg enig i det med hygiene.. ikke noe særlig når det lukter, det tar liksom vekk noe av lysten  :ermm:

6858556[/snapback]

Det er ytterst, ytterst sjeldent at jeg lukter nedentil, er det faktisk så mange som nedprioriterer personlig hygiene? Å frykte lukt blir for tåpelig, det blir som om jeg skal frykte at jenter suger meg fordi det kanskje smaker kuk.

Lenke til kommentar
Må jo si meg enig i det med hygiene.. ikke noe særlig når det lukter, det tar liksom vekk noe av lysten  :ermm:

6858556[/snapback]

Det er ytterst, ytterst sjeldent at jeg lukter nedentil, er det faktisk så mange som nedprioriterer personlig hygiene? Å frykte lukt blir for tåpelig, det blir som om jeg skal frykte at jenter suger meg fordi det kanskje smaker kuk.

6859892[/snapback]

 

 

For det første det var snakk om dårlig lukt og ikke den naturlige lukten

som er der, den finnes ikke stygg. Hva smak anngår så ja det smaker

anneledes nedentil en på resten av kroppen men så var det ikke snakk

om å forandre/fjerne smaken av mus eller kuk heller. Dårlig lukt er som

jeg nevnte på forrige side har ikke nødvendigvis noe med dårlig renhold

og gjøre, bruker du for kraftig såpe nedentil når du vasker deg så kan faktisk

det føre til sopp og bakterieinfeksjoner som igjen fører til dårlig lukt, det kan

faktisk bli for rent, noe som i utgangspunktet høres tullete ut men slik er det.

Lenke til kommentar
Tja, akkurat som gode oster, fin skotsk whisky og mørkt øl smaker/lukter det mest & best etter å ha blitt lagret en stund.

6859906[/snapback]

Jævlig digg for jentene når de finner god gammel kukost på typen :p Jeg antar de fleste tar en skikkelig skrubb i ny og ne. Asan mann skal vel duge til jobben.

Endret av stakan
Lenke til kommentar
Må jo si meg enig i det med hygiene.. ikke noe særlig når det lukter, det tar liksom vekk noe av lysten  :ermm:

6858556[/snapback]

 

Helt enig, hygiene er særdeles viktig og der er guttene de dårligaste i klassen viser alle undersøkelser som jeg har lest om...

 

Ellers så for min del er 69 digg og liker å gi hele veien når jeg vet å få det samme tilbake... ;)

Lenke til kommentar

De beste tipsene ang oralsex er faktisk å finne på nesten 1000år gamle hindu templer i india, nesten som en illustrert kama sutra bok hugget i stein, eller så kan enn jo spare et par kr og bestille boka på nettet ;) Utrolig mye intressant å se i den boka (36 kapittel) om alt mulig rart og mange tips om nettopp oralsex, de kunne sine saker for 1000år siden også. :p

Burde vært i en hver bokhylle hos de som er intresser i å gjøre noe utenom det vanlige.

Lenke til kommentar

Man trenger vel ikke vaske seg med såpe for å få penisen ren? Jeg bruker aldri såpe, men jeg dusjer hver eneste dag, dette burde da holde? Jeg har aldri hatt "lukt-problemet".

 

Til trådstarter: har faktisk aldri gitt, bare fått. :ohmy: burde kanskje skjerpe meg litt :tease:

Lenke til kommentar
Når det faktisk lukter vondt der nede, lukter det vondt. Dersom det gjør det, setter ikke jeg tunga i. Men jeg skjønner ikke helt problemet med å ta en litt rask vask på badet før man går til sengs? Ellers er det utrolig digg :)

6860476[/snapback]

Det kan jo lukte litt spesielt viss dere har hatt sex før på dagen og du har kommet inni henne. Sæd blandet med hennes safter(gud jeg hater det ordet) kan gi en ganske skarp lukt.

Lenke til kommentar
Man trenger vel ikke vaske seg med såpe for å få penisen ren? Jeg bruker aldri såpe, men jeg dusjer hver eneste dag, dette burde da holde? Jeg har aldri hatt "lukt-problemet".

 

Til trådstarter: har faktisk aldri gitt, bare fått.  :ohmy: burde kanskje skjerpe meg litt :tease:

6861043[/snapback]

Du bør skjerpe deg ja :tease: For du går glipp av mye når du bare tar og aldri gir. Try it out :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...