Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ditt forhold til oralsex


Notatblokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åh, det er nå stor individuell forskjell. Har vært ute for noen som strengt tatt ikke har fristet noe særlig. Ikke alle som kommer rett fra dusjen vettu ;)

6855611[/snapback]

Kanskje ikke, jeg har ikke vert borti så alt for mange da :p

Men de jeg har vert borti hadde fantastisk lukt

 

Men ja, det finnes sikkert mye snusk der ute også

Lenke til kommentar
Jeg vet hvertfall vi jenter er ofte redde for at vi skal lukte rart nedentil, og da er det mange som ikke klarer å slappe av nok til å nyte det.

Det går jo an å vaske seg først da...

6857647[/snapback]

La meg omformulere.. Selv om vi kanskje til og med er nyvasket, er det mange som ikke klarer å slappe av, fordi de er redde for at det skal lukte rart.

Lenke til kommentar

En annen ting er at det er vanskelig å holde det rent siden jentene har et innvendig kjønnsorgan, det kan være div bakterier der som kan lage lukt og soppinfeksjoner som nødvendigvis ikke er merkbar. Men om en skulle være plaget av bakterier/sopp så finnes det både salver og medisin mot slikt. Jeg har ikke vært borti at jenter uten noen god grunn har en "mindre behagelig" lukt nedentil, det har som regel en grunn som kan fikses. Frykten for at gutten ikke forteller sannheten når de spør om det lukter er en annen ting. Jeg ville ha hatt store vanskeligheter med å si noe slikt til en jente jeg liker fordi jeg ville ha følt meg som en drittsekk, har hørt episoder der jenta rett å slett ha begynt å vassgaule når en mindre omtenksom kjæreste sier at hu stinker nedentil.

Lenke til kommentar
Ja, som topicen sier, hva er ditt forhold til oralsex? Er du den som alltid mottar, og aldri gir tilbake? Eller elsker du å gi? Jeg vet hvertfall vi jenter er ofte redde for at vi skal lukte rart nedentil, og da er det mange som ikke klarer å slappe av nok til å nyte det.

Fyr!

6853583[/snapback]

 

Vel, kanskje dumt å svare siden du allerede vet det? Muahaha... Men for diskusjonens skyld da. Er av den som alltid gir og aldri mottar ja, men har akseptert det og har da vent meg til å like det å gi bedre enn det å motta.

 

Jenter kan nok være redd for mye rart, og det med lukt er jo en ting. Men hvis man er flink med hygiene så er det som regel ikke noe problem. For meg er det aller viktigste i oralsex og sex i det hele tatt hygiene. Det er en skikkelig turndown hvis hygienen er dårlig. Og er dette i orden burde det ikke være noe problem for noen av partene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...