Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ditt forhold til oralsex


Notatblokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker godt oralsex, som regel gir jeg først, ofte leenge... fra 1time til 3 timer :) derreter nyter jeg min del :D De som er redd for lukt, har egentlig ikke noe å være redd for... lukt, tåler hver en mann, viss ikke er man en forbanna pussy :D men iallfall nokk om det, ingenting som en frisk fitte om morningen, kvellen eller rettere sagt døgnet rundt :dribble: namnam :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg liker godt oralsex, som regel gir jeg først, ofte leenge... fra 1time til 3 timer  :) derreter nyter jeg min del  :D De som er redd for lukt, har egentlig ikke noe å være redd for... lukt, tåler hver en mann, viss ikke er man en forbanna pussy :D men iallfall nokk om det, ingenting som en frisk fitte om morningen, kvellen eller rettere sagt døgnet rundt  :dribble:  namnam :thumbup:

6866713[/snapback]

Å gud, det var vel LITT lenge var det ikke?

Lenke til kommentar
Jeg liker godt oralsex, som regel gir jeg først, ofte leenge... fra 1time til 3 timer  :) derreter nyter jeg min del  :D De som er redd for lukt, har egentlig ikke noe å være redd for... lukt, tåler hver en mann, viss ikke er man en forbanna pussy :D men iallfall nokk om det, ingenting som en frisk fitte om morningen, kvellen eller rettere sagt døgnet rundt  :dribble:  namnam :thumbup:

6866713[/snapback]

Å gud, det var vel LITT lenge var det ikke?

6867818[/snapback]

Når damen kommer 10-40 ganger iløpet av den tiden er alt bra.. alt for damene!

Men dessuten det kommer ann på om hvor god tid vi har vettu... men iallfall, selv om jeg gidd å bruke så lang tid på å fornøye damen, så holder hun med meg... jeg har vært sammen med hun i 1 og et halvt år nå...og vi har det knall fint sammen.. høres ut som at alt jeg gjør er å slikke fitte... men det stemmer ikke, jeg skal love alle at jeg for så det holder oxo!.. det er helst om natten når hun sover hos meg, det er da jeg kan bruke 3 timer, men midt på dagen tar jeg meg en time, så suger hun meg i en time så puler vi i 2... slik er standar... somregel kommer hun 10-40 ganger som sagt, og jeg kommer vel 1 eller 2... og det er nokk for meg :thumbup: noen som har noe serriøst i mot hvordan jeg gjør det i sengen kan dere bare ta kontakt :w00t:

Lenke til kommentar
OKÅ. Vet bare en ting at dama de må være veldig tålmodig. For tre timer med noen mellom beina kan bli litt vel intenst og slitsomt...

6868039[/snapback]

Det kan jeg nokk tro, hvet ikke hvordan en kvinne har det når de blir slikket og har ikke tenkt å finne det ut, men det jeg vet er iallfall at hun stønner som faen og blir bare våtere å våtere for hvert minutt.... og vi kjenner hverandre så godt at hun sier stopp når hun er fornøyd :) så lenge hun har det godt har jeg det godt, hun er det viktigste

Lenke til kommentar
Det får'n si...

 

Skal vi se.

 

Slikking: 3 timer

Suging: 1 time

Pulings: 2 timer

 

Resultat: Gnagsår, brannsår og ei ufattelig sår mus...

6868076[/snapback]

 

hahahha den var god :D

så galt er det ikke, vi har småpauser der vi bare ligger å kliner og bare slapper av...

men det kommer ann på hvordan du bruker stikka og tunga på hvor sår musa blir, sår blir den litt uannz såde :p

 

Edit:

 

pluss at det er ikke altid det blir 3 timer, avogtil mindre og avodtil ingenting pga hastværk å då blir det rett å slett en kjapp en :p

Endret av axzter
Lenke til kommentar
Sex er som en god poplåt; intro, opp og ned i 2 minutter, fade to sleep. Du har gjort sex til en Ringenes Herre-maraton, og noe kjedeligere enn det skal man lete lenge etter.

6868098[/snapback]

ok... masse negativ respons her... jaja.... får leve med det... hvordan mener du det skal gå da?`

 

1min slikk 1min sug 2 min pul , så går det for en av de men ikke for den andre....

 

neidu...

 

tviler sterkt på det...

 

dere forstår det at det kommer ann på sitvasjonen om hvor lenge vi holder på! avogtil 30 min tilsammen avogtil en hel natt... kommer helt helt helt ann på sitvasjonen, så hvorfor i hælvette bryr alle seg det at vi kan gjøre det lenge viss vi vil...

 

vil vi ikke så tar vi en rask en

 

PS: popmusikk sucks hairydogscock

Endret av axzter
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...