Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ditt forhold til oralsex


Notatblokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oralsex

 

Oral sex (from Latin os, oris "mouth") consists of all the sexual activities that involve the use of the mouth and tongue, to stimulate genitalia. It may be used as foreplay before intercourse, as climax of a sexual act, or even following intercourse. It is sometimes performed to the exclusion of all other forms of sexual activity. Oral sex may or may not include the ingestion of semen and vaginal fluids. Ingestion of these fluids alone, without physical mouth-to-genital contact (e.g., the extreme form of facial known as bukkake), is not considered to be oral sex

 

 

Derimot så er det nevnt under Analsex

 

Anal sex or anal intercourse is a form of human sexual behavior. While there are many sexual acts involving the anus, anal cavity, sphincter valve and/or rectum, the specific meaning describes the insertion of the erect penis into the rectum through the anus. The insertion of a sex toy (dildo, butt plug, vibrator) or other object, the finger or the hand (fisting) as well as the tongue (anilingus)

 

Mener fremdeles at rimming ikke er oralsex.

Lenke til kommentar
Jeg mener at du tar feil. Se på definisjonen av oral, og tenk over hva sex er.

 

Is that so hard?

6869059[/snapback]

 

Å dele opp ordene har lite for seg, det er hva de betyr sammen som er poenget.

Må kunne argumentere og vise til kilder når en skal diskutere noe, og ikke bare drive med ord-deling.

 

Hvorfor bryr du deg egentlig uansett? Den første kommentaren din som startet diskusjonen var ikke relevant, og heller ikke morsom.

6869100[/snapback]

 

1: Du burde spørre deg selv det samme spørsmålet.

 

2. Dette var vel ikke ment som en humortråd heller, jeg tar dette seriøst.

 

3 Ønsker du å diskutere definisjonen på Oralsex så lager jeg mer en gjerne en ny tråd der vi kan diskutere til vi blir gul og blå eller ta det over pm, så slipper vi mer forsøppling av tråden.

 

Edit: back to topic?

Endret av zandro
Lenke til kommentar
Jeg mener at du tar feil. Se på definisjonen av oral, og tenk over hva sex er.

 

Is that so hard?

6869059[/snapback]

 

Å dele opp ordene har lite for seg, det er hva de betyr sammen som er poenget.

Må kunne argumentere og vise til kilder når en skal diskutere noe, og ikke bare drive med ord-deling.

6869484[/snapback]

 

Leser du selv hva du skriver? Det er jo nettopp det språket vårt er bygget opp av - ord som betyr noe, sammen med andre ord. Automobil, mobiltelefon, televisjon, fotografi, oralsex.

 

Anilingus

 

Anal-oral contact, also referred to as anilingus and colloquially known as rimming, rimjob, tossing the salad, pepe'ing, or 87 (compare 69), is a sexual activity involving contact between the anus or perianal areas of one person and the mouth of another. It was referred to also as the black kiss. Anilingus (from "anus" and "lingua," commonly misspelled as "analingus," compare to cunnilingus from "cunnus [vulva]" and "lingua") is thus simultaneously anal sex and oral sex. It should be contrasted with anal sex followed by fellatio, which is often referred to as ass to mouth, A2M, ATM or A2OGM, which is in effect anal-oral contact at one remove.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Har gitt, men ikke fått

 

Fatter ikke at dere er redd for at det skal lukte, det lukter fitte men det er også det det skal lukte :p

 

Synst det er en koselig lukt jeg

 

Haha! Koselig lukt! Hehe ja det var jo en måte å si det på.

Noen som har hørt om diskomus?

 

Men til poenget. Gir gjærne, og tror nok jeg er god til det (ikke meningen å virke selvgod). Synd jeg bare har vært sammen med damer (2 langtids forhold) som ikke er en "gi person" i den avdelinge (Ikke noe galt med meg).

Har egentlig ikke kommet over "dårlig" lukt/smak. Det smaker mus liksom.. Hehe ja nå som jeg tenker meg om, så vil jeg faktisk bruke ordet koselig :p

Ganske fint å vite at jenta blir happy av det.

 

Edit: Kom på ei som jeg dreiv på med for leeenge siden. Hun hadde skills med å gi!

Og ja.. kom på at dama var ganske opptatt med at hun skulle lukte "godt" mår hun først "mottok". Ikke noe gale med det, men det virker som jentene er litt vell opptatt av lukten. Som sakt ikke noe gale med god hygiene fordi, men for mye tankegang trenger dere ikke jenter å legge i det.

Endret av [email protected]
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...