Gå til innhold

Glemte spill DU aldri glemmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Commander keen! :D Husker vi satt i kjellerstua til en kompis å spilte.

Og selvfølgelig tank, eller bomber eller hva det heter. Det spillet med de tanksene som skyter på hverandre :D

Lenke til kommentar

Var det ikke det som fantes på Tusenfryd før? Jeg er nesten sikker på det faktisk.

 

Jeg husker at jeg spilte en demo av det som fulgte med et nummer av «Giga» :)

 

Det var magasinet sitt det! Det og «Tekno», eller hva det het (etterfølgeren), var pokkermeg det eneste skikkelig norske spillmagasinet vi noensinne har hatt. Makan til bra journalistikk har vi vel neppe sett siden i norsk datapresse. Her var det folk som både hadde peiling på det de dreiv med, og faktisk kunne skrive bra også. De hadde jo også en del om andre ting (det var vel egentlig et spillmagasin/datamagasin), også dette var veldig bra.

 

Giga FTW!

Endret av CAT-scan
Lenke til kommentar

Kom på et spill til som jeg hadde litt dilla på før,Creature Shock(PC). :) Tor det var i 95 eller noe. Når det gjelder bladet Giga...jeg abbonerte på dette,og forgjengeren DNH Klubben.Sistnevnte fra nr 5,92. Bra blader,men synes allikevel Databladet var det beste,hvis noen husker dette. Mener å huske et annet blad som hette,Megabyte? Kom ut i bare et par eksemplarer før det gikk konkur eller noe..

Lenke til kommentar

kanskje på tide å slutte å kommentere det med at noen spill som folk lister her er mer kjente tittler?

 

er noen forslag som er relativt opplagte, men når anahver post er en kommentar om at spillet ikke er glemt så blir det litt kjipt.

 

tenk etter, hvor mange spill er det som faktisk ingen husker men alikevel var ganske bra? ....akkurat tenkte meg det :p

 

men tittelen kunne kanskje vært endra litt...

Lenke til kommentar

Kunne ha nemnt spel i fleng her, men det får holde med å nemne eit; Heretic 1. Basert på ein modifisert versjon av Doom-motoren... Ahh, det var gode tider.

 

_7.jpg

 

 

(Såg forresten at det var ein som hadde nemnt Thief: The Dark Project her... For å sei det sann, det går kaldt ned gjennom heile ryggmargen. Steik for eit spel!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...