Gå til innhold

Uoffisiell TDU club. Siden oppe. Les første post


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm greide ikke helt å repetere tiden min fra i går når jeg kom meg online nå, men ligger på 850. plass med 02.48.99. Får se om jeg får skrapt sammen nok penger til å tune den til stage 3 i løpet av morgendagen :p

6922593[/snapback]

 

Det er et must hvis du skal komme deg oppover i listen

Selv sliter jeg med å komme under 2.30 pluss nettverket sliter her også

Lenke til kommentar
Takk takk Dr PeeDee :)

Kva seier dykk til eit race på Onsdag? :)

 

Sku fått til å samle fleire - og kjørt innledande løp på onsdag/torsdag - og så alltid hatt ei fast tid til finale på søndag.

Me snakka jo om dette i klubbhuset igår, det er vanskeleg å finne ei tid som passar alle. Men hvis me sprer køyringa litt, så trur eg det blir lettare.

6934467[/snapback]

 

Jeg jobber annen hver helg så hvis jeg skal bli med til helgen så må det bli etter kl 20.

Men vi kan godt dele opp rundene i flere dager. Men da må turneringen utvides slik når vi møter opp så varer det litt lenger enn 10 minutter

 

Men bare kom med forslag :)

Endret av avanore
Lenke til kommentar
*bump*

14 teikn..

6936893[/snapback]

 

 

Veldig OT, men ser du har lik TV som meg. Har du noen tips til innstillinger? Spesielt til vanlige analoge sendinger synes jeg bildekvaliteten er litt laber...

 

Veldig artig å kjøre igår forresten :thumbup: Selvom jeg ikke var fullt så fornøyd når jeg blei dytta ut i siste sving i semien... :cool: Kanskje vi burde ha en dommer som spectator,hehe.

Lenke til kommentar
ble dytta ut i siste sving i semien... :cool: Kanskje vi burde ha en dommer som spectator,hehe.

6936970[/snapback]

 

Har vi noen råkjørere i denne klubben? :cool:

Jeg prøver å ikke treffe andre spillere, men det er ikke alltid like lett når du ligger der i 300 kmt i en sving :)

6936988[/snapback]

 

Hehe, vi har helt klart råkjørere i klubben :)

Jeg vet hvordan det er, og når jeg bremser ekstra tidlig fordi jeg er livredd for å drite meg ut i siste sving, kan det skje ting. Shit happens :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...