Gå til innhold

Chipping/ modding av Xbox 360


bthoem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, x360key er ypperlig for de som ikke bryr seg om live. Er du derimot en av dem som spiller mye online, så er det fortsat flash som gjelder.... Men vent på LT+ 2.0 som er på gang ;)

 

Bruker ikke live, men vil jo gjerne ha spilloppdateringene. Dette har jeg løst til nå med å laste de ned manuelt og legge inn på disken, men er tungvindt og lite praktisk.

 

Tror uansett at live utgår for min del på xbox, så da er spørsmålet om jeg skal jtage xboxen min eller gå for x360key.

Lenke til kommentar

Hva er problemet med x360key i forhold til live? Er det mulig å oppdage det i utgangspunktet, slik at de kan bamme banne dem som bruker det, er det vel også mulig å komme med en dash-oppdatering som stopper det?

 

I følge de som har greie på dette, så kan den lett oppdages ja...

 

Det er jo bare teit å si da det er ingen som vet enda. De som lager den sier jo selv at den skal bli sikker for live.

Lenke til kommentar

Hei,

 

Hvordan er det med modding og flashing nå for tiden? Spiller aldri online hvis det har noe å si. xboxen min er 3 år gammel tror jeg, eller blir vell 3 år nå til jul.

 

Det er ikke noe problem å modde maskinen din, hvis det er det du tenker på. Bor du i vestfold så kan jeg hjelpe deg også hvis du trenger det ;)

 

Åkei, Bor fortiden i Tromsø, blir litt lang avstand :p

 

Men har søkt litt rundt omkring of funnet ut at jeg har disse alternativene, jtag, flashing og xkey greia. Hvilken er å anbefale?

 

Tenker meg at å kunne spille gamle spill også hadde vært kjekt, n64 og eldre, ps 1 og gamle PCspill om mulig.

Lenke til kommentar

Det enkleste er vel helt klart x360key, men er det verdt å betale 700 kr for det?

 

Å flashe er kanskje ikke det letteste hvis du ikke har peiling, men har noe noenlunde datakunnskap er det peace of cake. Bare last ned Jungleflasher sin manual så står det nærmest ordrett hvordan du gjør det.

 

x360key : http://www.modnet.no/product_info.php?cPath=200_78_120&products_id=4766

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Det enkleste er vel helt klart x360key, men er det verdt å betale 700 kr for det?

 

Å flashe er kanskje ikke det letteste hvis du ikke har peiling, men har noe noenlunde datakunnskap er det peace of cake. Bare last ned Jungleflasher sin manual så står det nærmest ordrett hvordan du gjør det.

 

ah, har en bærbar pc, tilgang på diverse elektronikk via skolen, trenger jeg noe spesielt?

Lenke til kommentar

En fordel med x360key er helt klart at det du slipper å "styre" med masse DVD-plater. Det var hovedgrunnen til at jeg la inn CFW på Playstation3-en min, og det er fantastisk kjekt på Wiien. Vanlige spill blir like enkelt å spille som de nelastbare, og i tillegg slipper man å brenne samlingen ut på nytt når de endrer på et eller annet, eller sette inn en gammel DVD ved en feil. De to siste er kanskje ikke veldig farlig om man ikke bryr seg om live da.

 

Men jeg ville kanskje ventetlitt til noen proffer får testet og uttalt seg om hvorvift x360key kan oppdages og sprres ute i fremtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...