Gå til innhold

Chipping/ modding av Xbox 360


bthoem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, da kjøper jeg derfra. Vet du om en guide som viser hvordan jeg skal kople den?

 

Koble den opp til pc er null problem, hvis det var det du mente. Men pass på at du kjøper probe V2 sånn i tilfelle du har en liteon som krever kutting og lodding osv...

Hvis du lurer på hvordan selve flash-prosedyren gjøres, så står alt forklart i tutorialen til jungleflasher ;)

Lenke til kommentar

Okei, da kjøper jeg derfra. Vet du om en guide som viser hvordan jeg skal kople den?

 

Koble den opp til pc er null problem, hvis det var det du mente. Men pass på at du kjøper probe V2 sånn i tilfelle du har en liteon som krever kutting og lodding osv...

Hvis du lurer på hvordan selve flash-prosedyren gjøres, så står alt forklart i tutorialen til jungleflasher ;)

Mente hvordan jeg skal kople ck3 lite brikka til Xboxen. Da kjøper jeg den lite brikka, og en den prove v2 tingen..

Lenke til kommentar

Okei, da kjøper jeg derfra. Vet du om en guide som viser hvordan jeg skal kople den?

 

Koble den opp til pc er null problem, hvis det var det du mente. Men pass på at du kjøper probe V2 sånn i tilfelle du har en liteon som krever kutting og lodding osv...

Hvis du lurer på hvordan selve flash-prosedyren gjøres, så står alt forklart i tutorialen til jungleflasher ;)

Mente hvordan jeg skal kople ck3 lite brikka til Xboxen. Da kjøper jeg den lite brikka, og en den prove v2 tingen..

 

Du tar ut dvd-drevet fra xbox`n og kobler sata og strøm til drevet fra CK3, er bare en måte å gjøre det på ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg er nå på ixtreme lt+ å vurderer og koble til live for å spille fifa 11. Spillet har jeg forøvrig originalt, men har ved flere anledninger spilt black ops som ikke er originalt.

 

Om jeg blir utestengt fra live så er det i grunn helt greit. Selvsagt utrolig kjipt, men har jo kun meg selv å takke.

 

Men hva er konsekvensene dersom jeg blir utestengt i fra live? Er eneste funksjonen jeg mister å kunne spille over nett og kjøpe spill på xbox live, eller risikerer jeg at spillene jeg alt har i dag vil slutte å virke, savegames blir korrupt og profilen min ødelagt?

 

Fint om noen kan si nøyaktig hva som skjer dersom en blir tatt for å ha modifisert sin konsoll.

Lenke til kommentar

konsollen blir utestengt fra live. thats it.

en annen ting er at spill ikke kan innstalleres etterpå, du må spille de fra plata :(

 

Det er jo litt dritt med hensyn til støy...

 

Men hva med de spillene som alt er lagt inn på disken? Vil disse bli fjernet da, eller er det helst at jeg ikke kan legge inn nye spill til disk?

 

Noen som tilfeldigvis har en "trial kode" til live som de har lyst å dele med meg på pm? Greit å sjekke at dette virker før jeg velger å gå til innkjøp utav et år.

Lenke til kommentar

vel, du har ingenting å frykte dersom dine kopier er kjørt igjennom abgx360.

 

og microsoft har ikke bannet noen siden høsten 2009. bortsett fra noen luringer som har spilt spill lenge før release eller med jtag.

du har også lt+ så du vil ikke bli "flagged" heller pga ap25 på enkelte spill som black ops, mw2, fable3.........

husk at alt du har gjort offline, blir registrert i den øyeblikk du går online.

Lenke til kommentar

konsollen blir utestengt fra live. thats it.

en annen ting er at spill ikke kan innstalleres etterpå, du må spille de fra plata :(

 

Det er jo litt dritt med hensyn til støy...

 

Men hva med de spillene som alt er lagt inn på disken? Vil disse bli fjernet da, eller er det helst at jeg ikke kan legge inn nye spill til disk?

 

Noen som tilfeldigvis har en "trial kode" til live som de har lyst å dele med meg på pm? Greit å sjekke at dette virker før jeg velger å gå til innkjøp utav et år.

 

Du får en mnd gratis første gang du registrerer deg på live ;)

Lenke til kommentar

Jeg har et Lite-On drev, og trenger da noe hardware for å flashe hvis jeg har skjønt riktig.

 

Noen som har dette liggende, så jeg kan kjøpe/låne?

Eller noen i Gjøvik/Lillehammer området som kan hjelpe meg?

 

Da bør du finne ut hvilket LiteOn drev du har først, for et par av dem krever kutting og lodding av printbaner i drevet ;)

Lenke til kommentar

Er det ikke blit ett helsikes strev å spille pirat på 360 nå? Med disse ap25 sjekkene, ny waver hele tiden osv. Bulletstorm er visstnok en ny wave tror jeg, 10 eller noe.

 

MS har vært litt på hugget i det siste virker det som. Selv PS3 er vel nesten lettere å spille pirat på nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...