Gå til innhold

Chipping/ modding av Xbox 360


bthoem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

flaks? tror nok heller det er folk som glemmer seg litt å er litt uforsiktig å ikke minst utålmodig.. leser man litt om dette så har mesteparten som gjør dette styrt unna banning å flagging av konsoller, men skal alt skje fort å gærn't å altid ha siste spill fortest mulig så går det ikke altid bra men er man litt tålmodig å bruker litt tid på dette så er ikke dette noe problem.. å har du fått bannet 5-6 x-boxer så har du nok ikke vært ekstremt forsiktig min venn :roll:

Endret av ronja123
Lenke til kommentar

Noen som har kjøpt den nyeste dvd-brenneren som støtter brenning av xgd3 100%? Hvor kjøpte dere den, og fikk dere b-modellen som en trenger?

 

En ting til. Skal flashe slim ved bruk av VIA kort og montere sputnik unlock switch, men hva er enkleste og billigste måte for å få strøm til dvd-spilleren? Vil ikke bruke xboxen til det, så vil gjerne ha andre alternativer.

 

Connectivity kit lite kanskje? Men hva trengs da i tillegg for å få strøm?

Lenke til kommentar

Noen som har kjøpt den nyeste dvd-brenneren som støtter brenning av xgd3 100%? Hvor kjøpte dere den, og fikk dere b-modellen som en trenger?

 

En ting til. Skal flashe slim ved bruk av VIA kort og montere sputnik unlock switch, men hva er enkleste og billigste måte for å få strøm til dvd-spilleren? Vil ikke bruke xboxen til det, så vil gjerne ha andre alternativer.

 

Connectivity kit lite kanskje? Men hva trengs da i tillegg for å få strøm?

 

Tror jeg har den riktige i nye studiopc'en min jeg kjøpte for en måned halvannen siden...er denne : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=494479

 

Hvertfall ut i fra det lille jeg har lest om saken så er de som er solgt etter midten av Sep 2010 B-revisjoner, så da regner jeg med at den jeg har er det.

Lenke til kommentar

Hadde håpet der var en enkel metode for dual boot tilgjengelig på same tid som de nødvendige filene ble tilgjengelig. Vil svært gjerne kunne bruke samme konsoll til både live spilling og jtag:-)

Det er en metode, om ikke enkel, om du kan få hendene dine på en gammel cygnos chip. På slim er det også mulig å slenge en NAND-brikke du har røsket ut av en annen konsoll oppå den eksisterende, og lodde inn en bryter. Lodding må man jo regne med uansett, i hvertfall om mn skal resete smc-en eller hva det heter, så den ikke drar med seg data inn data når du rebooter.
Lenke til kommentar

Noen som har kjøpt den nyeste dvd-brenneren som støtter brenning av xgd3 100%? Hvor kjøpte dere den, og fikk dere b-modellen som en trenger?

 

En ting til. Skal flashe slim ved bruk av VIA kort og montere sputnik unlock switch, men hva er enkleste og billigste måte for å få strøm til dvd-spilleren? Vil ikke bruke xboxen til det, så vil gjerne ha andre alternativer.

 

Connectivity kit lite kanskje? Men hva trengs da i tillegg for å få strøm?

 

 

 

Jeg kjøpte nettopp min Liteon iHAS124B fra Deal.

iXtreme Burner MAX V1.0 ble sluppet i kveld, jeg kan bekrefte at den fungerer slik den skal ;)

 

Når det gjelder strøm er connectivity kit lite det enkleste.

Lenke til kommentar

Tror definitivt det blir dual nand glitch hack på meg, ja, begynner jo å bli MER komplisert med moddet dvd-firmware.

 

Gleder meg til easy-install dual nand-chippene kommer med integrert glitch hack og usb for både chip-programmering og nand read/write. Regner med noen jobber med nnoe sånt.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Tror definitivt det blir dual nand glitch hack på meg, ja, begynner jo å bli MER komplisert med moddet dvd-firmware.

 

Gleder meg til easy-install dual nand-chippene kommer med integrert glitch hack og usb for både chip-programmering og nand read/write. Regner med noen jobber med nnoe sånt.

 

Snakk om at det skal komme en stor nyhet innen dual booth om ca en ukes tid.

Lenke til kommentar

Fikk xk3y i går, selvsagt ikke like stort nytteområde og fleksibilitet som jtag, men jeg må si jeg elsker denne lille saken pga de praktiske egenskapene kombinert med utrolig simpel installasjon. Og med den nye xk3y-versjonen (rev. 7-2) og nyeste firmware, trenger man ikke bruke kontroll-enheten. En liten flatkabel går ut bak til en liten pass-through usb-plugg, og utenpå denne kobler man bare en minnepenn eller ekstern harddisk, og så velger man bare hva man vil spille via mixed media disc menyene i dashboardet. God firmware-support lover også veldig bra, virker som det jobbes kontinuerlig med nye funksjoner. Two thumbs up!

Lenke til kommentar

Fikk xk3y i går, selvsagt ikke like stort nytteområde og fleksibilitet som jtag, men jeg må si jeg elsker denne lille saken pga de praktiske egenskapene kombinert med utrolig simpel installasjon. Og med den nye xk3y-versjonen (rev. 7-2) og nyeste firmware, trenger man ikke bruke kontroll-enheten. En liten flatkabel går ut bak til en liten pass-through usb-plugg, og utenpå denne kobler man bare en minnepenn eller ekstern harddisk, og så velger man bare hva man vil spille via mixed media disc menyene i dashboardet. God firmware-support lover også veldig bra, virker som det jobbes kontinuerlig med nye funksjoner. Two thumbs up!

 

Hei

hvor kjøpte du denne?

vurderer å gå til innkjøp selv

Lenke til kommentar
Hei

hvor kjøpte du denne?

vurderer å gå til innkjøp selv

 

ModNet.

 

Bestilte for lenge siden til lavere pris, og den holdt de også. Bra.

 

En fin fordel med xk3y er at man veldig enkelt kan slå på Xbox360'en uten at xk3y er aktivert (trykker på eject i stedet for power knappen). Man kan ha DVD-drevet uflashet og dermed fungerer alt som en helt vanlig umodifisert Xbox 360, f.eks. for Live.

 

Høres nice ut JerkenovDecoq ! Så det er sånn at man kan velge titler fra en meny på selve dashbordet ? Trodde man måtte velge det fra den knøttlille skjermen på enheten som fulgte med, men det har kanskje kommet en nyere versjon... ? Er det den de selger hos modnet du kjøpte el?

 

Med de siste firmwarene kan man velge i menyene i dashboardet, man kan til og med legge inn JPG-bilder av spillcovere og disse dukker opp i menyene hvor man velger.

Lenke til kommentar

Jeg ville nå ventet med xkey til november updaten er kommet i fra MS. Bedre å se da hva som fortsatt virker av løsninger og hva de har blokert for.

 

Hvordan klarer forresten xkey seg med nye spill som battlefield 3 og batman?

 

Hvordan er det med hensyn til spill med flere disker og bytte av disse underveis?

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

Jeg ville nå ventet med xkey til november updaten er kommet i fra MS. Bedre å se da hva som fortsatt virker av løsninger og hva de har blokert for.

 

Hvordan klarer forresten xkey seg med nye spill som battlefield 3 og batman?

 

Hvordan er det med hensyn til spill med flere disker og bytte av disse underveis?

 

Alltid en risiko for at MS kan blokkere deler eller all funksjonalitet. Blir interessant å se hva som skjer.

 

Alle spill per i dag virker uten problemer. Har selv testet Battlefield 3.

 

Spill på flere disker må foreløpig byttes med kontroll-enheten. Regner med de fikser det om det er mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...