Gå til innhold

Splatter på pcn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Postal 2 er vel det eneste splatter-spillet vi har her i verden. Det eneste "moderne" splatter-spillet i allefall. FEAR er grøss, SWAT er taktisk action, og SoF2 er en vanlig (dog ganske brutal) skytter.

 

I Postal kan man gjøre alle de tingene som andre utviklere ikke er syke nok til å tenke på. Det er ingen ting som slår det å hugge av hodet til en eller annen stakkar, spille fotball med det, og etterpå pisse på purken helt til han begynner å spy.

 

Alt er dessuten gjort så humoristisk at det ikke virker alt for sykt heller. :p

Lenke til kommentar

SoF2 kom vel ut i 2002, om jeg ikke tar heeelt feil.

 

EDIT: Gamespot sier at jeg har rett. Ja, jeg kan konstatere at grafikken er fabelaktig. Jeg spilte det for noen måneder siden, og jeg ble imponert over hvor brukbar grafikken fortsatt er for et fire år gammelt FPS! Grafikken har dessuten i dette spillet mange smådetaljer som INGEN andre spill på den tiden hadde. Et eksempel er jo når man skyter i vinduer. Da knuses vinduene på samme måte som i HL2 (altså gradvis), noe som ingen andre spill hadde før flere år senere.

 

Voldelig er spillet også. Anbefales på det sterkeste (spesielt med tanke på at spillet kun koster en hundrings uansett hvor du ser det). :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Jeg får vel fortsette å promotere et spill jeg liker utrolig godt.

"Severance: Blade Of Darkness"

Et spill som etter min mening var forut for sin tid med grafikk og lyseffekter.

Her kan du velge om du vil være ridder, dverg, viking type eller amazon kvinne type. Alle har sine forskjellige våpentyper og "special moves"

Du kan hakke opp fienden for så å plukke opp armer å slå med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...