Gå til innhold

Ulempen med å være gutt (undebukse-snakk-waring)


SimDaDim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ehh? hvor vanskelig er det å sette seg ned for å pisse når du har bennern. Dere står vel ikke å driter? Det er lissom bare å sette seg ned sånn som du gjør når du driter. Trykke den litt nedover og så er det i boks.

Eller får ikke gutter lov å sette seg ned bare for å pisse?

6825551[/snapback]

Som sagt, den kan være så lang at den går over do lokket. Da ender du opp med å pisse over gulvet :thumbup:

6825563[/snapback]

Det kan da umulig være vanskelig for deg.

 

OT: Bøyer meg, går fint. Før hadde jeg morgenbænnern støtt.

Lenke til kommentar
...Og bare for å skremme dritten ut av alle her, og gjøre dere dritparanoide:

 

Dersom man bøyer penisen for langt ned når du har stå, så kan du ryke noe greier i snoppen, så du blir impotent!

6825944[/snapback]

Da skal man vel bøye den ganske langt. Men jeg tror jeg er en av få her som kan "knekke" snabben slik man knekker fingre/knær etc. til vanlig :wee:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Legge seg på magen med kølla ned i dassen, har ikke prøvd det ut, men tror det funker :hmm: Ellers er jo den med hånda som støtte mot veggen ganske grei ...

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar
Enkelt:

Still bena litt tilbake. Len deg over dassen og støtt deg med ene hånden til veggen. Andre hånden bøyer du pikken litt med, så går det fint ;)

6826026[/snapback]

Gjør dette i fylla, skli, få hodet oppi dassen og do lokket rett over deg :thumbup:

6826032[/snapback]

Og tissen i gulvet :)

Lenke til kommentar
Har 2 løsninger på problemet om du ikke er akrobatisk nok:

1: Ta deg en god mårrarunk så skal du se det ordner seg ;)

2: Eventuelt ta deg en rask spasertur på 30-60 sekunder, skal ikke mer til for å få opp blodbehovet i resten av kroppen og "trykket" går ned.

6826139[/snapback]

Det der funker jo ikke om man er ustyrlig tessetrengt.

Lenke til kommentar
Har 2 løsninger på problemet om du ikke er akrobatisk nok:

1: Ta deg en god mårrarunk så skal du se det ordner seg ;)

2: Eventuelt ta deg en rask spasertur på 30-60 sekunder, skal ikke mer til for å få opp blodbehovet i resten av kroppen og "trykket" går ned.

6826139[/snapback]

Det der funker jo ikke om man er ustyrlig tessetrengt.

6826146[/snapback]

...jo?

 

Enten får man pisse ellers får man det ikke. Dvs. om man får pisse så går man og gjør det, ellers tar man seg tre spensthopp og en speedmarsj rundt stuebordet, og så får man pisse.

Lenke til kommentar
...jo?

 

Enten får man pisse ellers får man det ikke. Dvs. om man får pisse så går man og gjør det, ellers tar man seg tre spensthopp og en speedmarsj rundt stuebordet, og så får man pisse.

6826764[/snapback]

Men hva med de dagene da morrabrødet gjerne varer en stund? Da klarer man jo ikke å holde seg til man har løpt opp og ned trappa. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...