Gå til innhold

Ulempen med å være gutt (undebukse-snakk-waring)


SimDaDim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men serriøst, jeg har hatt skikkelig komplikasjoner med dette før. Kan huske de gangene da jeg er skikkelig i morra tåka, og brøet nekter å legge seg mens pisset bare sprenger på. Er en forferdelig følelse!

 

Har en annen kammerat som sa at det han syntes var skikkelig vanskelig var å pisse _OG_ drite sammtidig som man har bennern. Da er det mye å holde styr på da! Men han sa at hvis man da vipper bennern så langt ned at man får "låst" den fast nedi skåla (dette går med litt trenign), så trenger man bare å konsentrere seg om å trøkke. Greit, litt smertefult er det kanskje, men var så absolutt en god løsning.

 

Har også prøv disse teknikkene for å få blodet fortere ut slik at den slapper av... Men fytti, det er konsentrasjon det! Og det er ikke lengelt når man er så syyykt pissetrengt.

 

Dette med å spille i dusjen er selfølgelig en kjempe ide, men... næh.. sånn gjør man bare ikke.

Lenke til kommentar
Jeg tisser i dusjen :blush:

Men bare rett i sluket da.. Spyler ikke vegga og taket liksom..

6830883[/snapback]

"Golden shower in the shower in the morning. :wee: "

6831850[/snapback]

går jo ann å sprute ned gulvet i dusjen med såpe etterpå, og spyle det.. funker veld det.. bruker selv" fyllestillingen".. :D

Lenke til kommentar

Eller du kan pisse på flaske, funker fint det, etter erfaringer funker det i nesten alle situasjoner. Til og med når du sitter på toppen i en 2 etasjes turistbuss midt i London uten dass og er kjempe tissatrenkt og ikke klarer og holde deg :whistle: Men pass på og ha stor en nokk flaske så den ikke blir full slik at du må tømme ut litt midt i Trafalgar Square og fortsette etterpå da :innocent:

Lenke til kommentar
Alle som har urinert i fylla vet hvordan man skal gjøre dette. Bred benstilling, hånda mot veggen foran deg, bøy deg så langt fremover at du nærmest kysser porselenet. Vanskeligere er det ikke. :)

6825775[/snapback]

Å herregud, når jeg leste det så jeg for meg alle de gangene det har vært fest på lokalet.

 

Ser bare for meg selv som står å sjangler inn på dassen, drar ut penis, smeller hånda i veggen, tar tak i penis, sikter og skyter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...