Gå til innhold

Forbannede Piczo sider!


glucchip

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes Piczo er sånn ganske fint jeg lissom. Man kan lissom dele alle bildene sine og vennah sine og hobbysene lissom. Jeg får vist moi fram for alle babeza lissom. De ser hvem jeg er på onkli lissom. Åsså er det lissom veldig enkelt lissom. Så jeg trenger ikke vite hva PHP og FTP og sånn er lissom.

 

På sida mi har jeg lissom disse kattegoriene lissom:

 

Babez, kompizer, Pulte Babez, Støgginger, Linkzer til vennerz zider, picz av moi med bar overkropp.

6803254[/snapback]

 

Issom lissom.. Ekte Osloværing dette her?

Eller ironi/sarkasme?

Lenke til kommentar
Fjortisjenter er deilige. Jeg pleier å parkere på ungdomskolen å se på når de slutter på skolen.

 

Så jeg er veldig glad for at vi har piczo slik at de forblir fjortisser lengre ;)

7903468[/snapback]

pedofile faen!

7904481[/snapback]

 

Her har vi nokk en med litt mentale problemer.!

7906879[/snapback]

 

Har du veldig lite å gjøre når du bruker dagen på å sitte å se på fjortisser?

Lenke til kommentar
Fjortisjenter er deilige. Jeg pleier å parkere på ungdomskolen å se på når de slutter på skolen.

 

Så jeg er veldig glad for at vi har piczo slik at de forblir fjortisser lengre ;)

7903468[/snapback]

pedofile faen!

7904481[/snapback]

 

Her har vi nokk en med litt mentale problemer.!

7906879[/snapback]

 

Har du veldig lite å gjøre når du bruker dagen på å sitte å se på fjortisser?

7908148[/snapback]

nei. Da har du virkelig lykkes.

Lenke til kommentar
Jeg synes Piczo er sånn ganske fint jeg lissom. Man kan lissom dele alle bildene sine og vennah sine og hobbysene lissom. Jeg får vist moi fram for alle babeza lissom. De ser hvem jeg er på onkli lissom. Åsså er det lissom veldig enkelt lissom. Så jeg trenger ikke vite hva PHP og FTP og sånn er lissom.

 

På sida mi har jeg lissom disse kattegoriene lissom:

 

Babez, kompizer, Pulte Babez, Støgginger, Linkzer til vennerz zider, picz av moi med bar overkropp.

6803254[/snapback]

 

Issom lissom.. Ekte Osloværing dette her?

Eller ironi/sarkasme?

7902933[/snapback]

 

 

Sarkasme her ja :D hehe

Lenke til kommentar

Jeg har vært ute og testa diverse sider hvor man kan hoste en gratis side (med dems navn før .com, som piczo.com, home.com osv)

 

Og resultatet av detta var jo at Piczo er den letteste måten å "lage" en side på.

Bare skrive en tekst eller legge til ett bilde, det kan jo alle!

Men når man blir eldre og spesielt noe som eldre, svette datanerder driver med er html.

<html>

<body>

<n1> Mooo </n1>

</body>

</html>

 

Okay??

Og hvordan lærer man seg dette??

Joa, man går inn på google og søker, men hva skal man søke på??

"I want to learn html quick"

Det tar nå mere tid det!

Men er enig, Piczo er noe drit :p

Men man skal som regel alltid se saken fra to sider før man dømmer den ene siden!

Det har jeg lært og jeg er bare trettis, eller hva nå det heter.

 

Og lixom osv. det er tåpelig! Helt enig!

 

Og for å ikke snakke om at de ikke kan forsvare seg!

Dere bare setter opp ett tema for dere eldre "datanerder" som bare dere som er eldre "datanerder" leser, hvor mange fjortiser eller lavere er det egentlig her inne??

Viss vi hadde hatt en spørre runde ville det nok vært i grunndig undertall med de under den sexuelle lavalderen og de som har barn allerede!

Skal vi se; 12% under 16 år, 32% har barn, 56% som er resten er datanerder.

(Veit ikke om noen av de som har barn skal regnes som datanerder.)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Dette innlegget er ikke for å forsvare "fjortiser"
Endret av Kiwiboy
Lenke til kommentar

Min mening om piczo:

 

Piczo er ikke så dumt. At dere gidder å bli irriterte over piczo-sider, da burde dere tenke over fritiden deres! Piczo bli mye brukt til f.eks bestillinger til elevbedrifter, blogger, legge ut bilder, og mest: En generell hjemmeside for en person som forteller om seg selv og andre, som ikke trenger å kunne noe innen "data"...

 

Ingen grunn til å hate Piczo mener jeg!

Endret av ZenCo
Lenke til kommentar
Selve piczo er én ting, men når de blir brukt av over-fjortiser som setter inn masse bilder av ting og tang som blinker, skriver "h" bak hvert jævla ord og skryter sånn inni helvette om hvor mye de har/skal drikke i nærmeste fremtid, da blir jeg sint!

7911150[/snapback]

 

Kåmm ijen daahhhhh, skal vi'kke drikke mazzzee i helgahh dahhh?!?++??!11

Lenke til kommentar
Selve piczo er én ting, men når de blir brukt av over-fjortiser som setter inn masse bilder av ting og tang som blinker, skriver "h" bak hvert jævla ord og skryter sånn inni helvette om hvor mye de har/skal drikke i nærmeste fremtid, da blir jeg sint!

7911150[/snapback]

 

Kåmm ijen daahhhhh, skal vi'kke drikke mazzzee i helgahh dahhh?!?++??!11

7911227[/snapback]

 

Deer har du det vett :D åh, så fæælt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...