Gå til innhold

Få tak i store plexiplater ? hvor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er det noen her som veit hvor man kan få tak i store plexiplater ?

Skal ha det til et bort, helst 1*1m eller større....

Takker på forhånd

(ps. Hvis tråden er feil plassert så omplasser isteden for å stenge? )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, på Star Trek IV: The Voyage Home, så ga de en type en formel til et nytt materiale som var mye sterkere enn plexi i bytte mot plexiplater. Det gjorde de for å lage et akvarie til å ha hvalene, som de skulle frakte med seg til fremtiden, i. Nå vet ikke jeg om du skal bruke de til å bygge et akvarie, men du kan jo prøve å samme fremgangsmåte.

Skrevet
Vel, på Star Trek IV: The Voyage Home, så ga de en type en formel til et nytt materiale som var mye sterkere enn plexi i bytte mot plexiplater. Det gjorde de for å lage et akvarie til å ha hvalene, som de skulle frakte med seg til fremtiden, i. Nå vet ikke jeg om du skal bruke de til å bygge et akvarie, men du kan jo prøve å samme fremgangsmåte.

6789804[/snapback]

Hææææ

Har sett den episoden/filmen men skjønner ike hva du snakker om

Skrevet

6789804[/snapback]

Takker for seriøse inspill da...

Skrevet
Jeg vet ikke hvor du kan få tak i plexiglass, men jeg vet at det koster en god del penger. Hva skal du bruke platene til?

6790078[/snapback]

Hmm får i beste kvalitet tykkelse og nestenså stor størelse jeg vil gratis :wee:

Spør hos en som selger glass eller en glass mester

Skrevet
Jeg vet ikke hvor du kan få tak i plexiglass, men jeg vet at det koster en god del penger. Hva skal du bruke platene til?

6790078[/snapback]

Hmm får i beste kvalitet tykkelse og nestenså stor størelse jeg vil gratis :wee:

Spør hos en som selger glass eller en glass mester

6790189[/snapback]

Det har jeg lite tro på..

Skrevet

For det av broren min som jobber for militære (spesial utdaning), men vel ok for vel ike klomper på over 10cm i tykkelse, men på 1x1m er ikke noe problem men det trenger jeg ikke ...

Ikke noe problem med aluminim og kobber klomper heller ...

Skrevet

Vi skal bruke det til bordplate i russebil...Løfte plata opp noen cm fra kryssfiner plater som blir kledd i svart...Noe anna vi kan bruke? glass er uaktuelt...

Skrevet
eller fra busskur.

6791088[/snapback]

denne hadde jeg gått, det er enkelt, og det er gratis :)

6792918[/snapback]

Ja, men problemet er at jeg bor på en øde plass..Der den eneste bua som hadde det blei ødelagt, så det endre med at de bare tok ned hele shitten... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...