Gå til innhold

Hva er din favorittrett?


wilzoo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg elsker Taco stuing ala Trready.

 

Ha i lasagneform:

 

Sykt med nacho chips (sånne trekantformede)

Altfor mye Santa Maria Extra Hot Taco Sause (Helst noen spiseskjeer)

Opphakket avocado og agurk

MYE revet ost

Ferdig kjøttdeigblanding

 

15 min i ovnen. Servèr ris med gurkemeie.

Ha innholdet i tortilla lefse. Vel bekomme.

 

Ps: Ha en god del vann tilgjengelig

Lenke til kommentar

Digger alt som inneholder store mengder kjøtt. Biff, spare ribs, kebab og burgere er topp, men når jeg tenker meg om er en vellykket juleribbe sammen med poteter, surkål, tyttebærsyltetøy og annet digg tilbehør skylt ned med øl og akevitt, kanskje det beste jeg vet.

Det meste av kinamat er også smaskens. Komle med pølse og salt kjøtt. Fårikål.

Nå ble jeg skikkelig sulten.

Lenke til kommentar
Den beste retten på være en ordentlig biff med bernauses! Å potetbåter med hvitløksmør oppå:)

PS. er bare 14 år, ekke så mange som jeg vet om som syns det er godt,hehe!

6789108[/snapback]

 

Helt enig! Okay, kanskje ikke med sausen da, men biff er konge! Gjerne med fløtegratinerte poteter til.

Lenke til kommentar

Typsik norsk, det er meg (utenom innvoller og blodmat :nei: ) Liker veldig godt Lapskaus og pinnekjøtt. Ribbe er også veldig godt. Liker det meste av kjøtt. Måseegg er en delikatesse, som desverre bare er til å få tak i 1 gang i året. Biff er deilig med tilbehør, Finnbiff er godt ja kan ramse opp masse god mat. men generellt kjøtt er godt. :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Har altfor mange favoritter, men ka ta dagens som er en Thailandsk nuddelsuppe.

Da har vi dagen før kokt kraft på et raust stykke oksekjøtt, vann, salt, sitrongress, stjerneanis (herlig aroma)

 

Nå mekker kona det hele sammen:

Kraft

skivet okskjøtt

asiatiske kjøttboller (skikkelige sprettballer som man kan kyle i veggen uten prob :p )

tigerreker

risnudler (må kokes møre på forhånd)

Ingrediensene legges direkte i serveringsskålen, og kokende kraft helles over til det hele er dekket, legg over en tallerken, la stå 2-3 minutter (slik at rekene blir kokt)

 

Smaksettes deretter med sukker, eddik, chilipepper (tørket), fiskesaus, fersk basilikum (hot basil), og bønneskudd. Ikke vær redd for å bruke rause mengder av disse tilsetningene.

 

Nå skal jeg spise herligheten, lucky me :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...