Gå til innhold

Har du noen vaner/uvaner?

g@bb@

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar alltid Cpu/gpu temp sjekk når jeg skrur på datan, er vell vane etter dårlig erfaring. Nok å si om det:)

Datavanen min:

Skrur på datan, sjekker hw.no for nye artikler------> sjekker diskusjon.no. mine innlegg og ser om noen har svart. Så logger jeg meg på msn og blink.

Tar meg også en sigarett fortest mulig etter sex, puh:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet
"Knekke" fingre, tær og nakke

(altså lage sånn lyd)

6784792[/snapback]

Det sliter jeg også med, vil heller kalle det en uvane jeg da.

Hos meg knekker det i håndleddene, albuene,skuldrene, knærne, hoftene, anklene og tærne:-) Ja, jeg bråker en del!

Skrevet

Før har jeg hatt noen litt plagsomme tvangstanker som å:

1. Rette på buksen, skjorten min

2. Sjekke ofte om døren er låst

3. Pusse tennene ekstremt lenge

Og nei jeg er ikke psykisk syk :tease:

Skrevet

Jeg tolker denne tråden slik at det egentlig er snakk om uvaner, så her er mine.

- Pusser tenner altfor hardt.

- Biter litt negler.

- Klarer aldri å holde kontoret mitt ryddig.

Skrevet

Pleide alltid å sjekke postkassen etter at jeg kom hjem, uansett når på døgnet det var. Temmelig irriterende, egentlig,

Ellers tygger jeg alltid maten først på høyre side. :hmm:

Skrevet
Jeg trykker hele tiden på musen og markerer random tekst når jeg leser nettsider. Er visstnok ganske irriterende å høre på.

6787498[/snapback]

Det gjør jeg også. Ganske slitsomt for andre tilstedeværende som også prøver å få med seg teksten. Lurer på om det kommer av et konstant museaktivitetsbehov.

Skrevet (endret)
Jeg merker teksten med musepekeren mens jeg leser.

6784172[/snapback]

Jeg og :D

6787691[/snapback]

Sørgelig men sant må jeg bekjenne at jeg også merker teksten med musepekeren mens jeg leser :blush: .

Ps: T-Solberg du er ikke den eneste som pusser tennene for hardt heller :blush:

Endret av Dark Archon
Skrevet
Jeg trykker hele tiden på musen og markerer random tekst når jeg leser nettsider. Er visstnok ganske irriterende å høre på.

6787498[/snapback]

Det gjør jeg også. Ganske slitsomt for andre tilstedeværende som også prøver å få med seg teksten. Lurer på om det kommer av et konstant museaktivitetsbehov.

6787632[/snapback]

Gjør nøyaktig det samme, irriterer meg veldig over Windows Live-messenger for da blir alt teit når man gjør det.

Skrevet
Pleide alltid å sjekke postkassen etter at jeg kom hjem, uansett når på døgnet det var. Temmelig irriterende, egentlig,

6787621[/snapback]

Jeg pleier å sjekke postkassen _hver_ gang jeg går forbi den..

Skrevet

Jeg sjekker alltid to ganger om badedøra er låst også den mest irriterende vanen at jeg må lese eller høre musikk før jeg sovner eller sovner jeg ikke før driiiit sent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...