Gå til innhold

House! - Anbefaling/diskusjon


Faris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bor i Trondheim. Er det noen kinosaler jeg bør holde meg unna når jeg skal på Tron? :)

hold deg unna den jeg skal på, kommer sikkert til og hoppe og hyle av glede når soundtracket begynner :D <3

Omg eg og! Me kan skrika til kvarandre mellom Stavanger og Trondheim. :wee:

hahaha XD

 

Noen av dere som har tenkt til å se Swedish House Mafia dokumentaren? Ser drøy ut.

kommer den på kino?

Lenke til kommentar

 

Snakk om å ødelegge sitt eget mesterverk. Når jeg var på alderen av 13 var house noe nytt for meg. jeg sjekket det ut og kom etter vært over artistene som Axwell, Angello og mange andre og det var som regel Axwell som stod for de fleste hitene.

 

Nå velger de å gå fei lvei. Musikk bransjen i dag handler om å ha de beste feat. artistene så man tjener mest penger på fjortiser uten smak.

 

Trist.

Endret av Hugol
Lenke til kommentar

Tiesto beholder jo stilen sin blåbær. Artister som Guetta og SHM blander inn musikken sin med elendige vokaler og store navn som kan få singlene deres til å bli enorme hitter, istedenfor å tenke på oss virkelig engasjerte.

 

Dumt utspill syntes nå jeg. Jeg er glad på guttas veier når det gjelder berømmelsen deres, men når de skal begynne slik så .....

Lenke til kommentar

Pff. Det kalles PROMOTION og har ingenting med hvilken stil eller retning de kommer til å ta. Til nå burde jo alle vite at når man når høydene til SHM (som Guetta og Tiesto også gjorde en gang i tiden) så har man ofte fint lite man skulle sagt når det kommer til slike ting. Management, labels, promoters, sponsorer osv. skal alle ha sin del av kaka for å bringe de opp og frem og å stille opp på slike ting er en del av det.

 

En annen ting du også burde ha lært til nå, er at på det nivået der, så tenkes det ikke to sekunder på "oss engasjerte", men om å nå et så bredt spekter av publikum som mulig. Jeg vil jo dog også si at SHM har vært eksemplariske når det kommer til å ta seg av "oss engasjerte". Både One og M2I ble først releaset uten vokal, på beatport og andre steder for så senere å bli released med vokal til massene. I tillegg har jo de tre hver for seg laget noen utrolig sterke releaser i år som i mine ører er så true to them self som det går an å bli.

Lenke til kommentar

Nei, det klippet var tragist og kjedelig.

Men sånn ellers har jeg ikke noe i mot SHM.

 

Mange begynner å misslike musikk fordi det blir for poppulært, det blir bare dumt i mine øyne. (å slutte å like dem fordi dem endrer musikken etter poppulæriteten er selvsagt helt greit).

Lenke til kommentar

http://soundcloud.com/djowkie/commercial-mix

A set filled with commercial bangers. Enjoy, download while it's still up.

1. Bob Sinclar - New New New (Avicii Meets Yellow Mix)

2. Deniz Koyu - Lose Control (Original Mix)

3. Michael Canitrot - You and I (Tristan Garner Remix)

4. Martin Solveig, Dragonette - Hello - Hello (Club Edit)

5. Tim Berg - Bromance (The Love You Seek) (Avicii's Vocal Extended)

6. Axwell - Nothing But Love (Remode Mix)

7. Daft Punk - One More Time (Phillip Jensen Aerodynamic Mix)

8. Robyn - Hang With Me (Avicii's Exclusive Club Mix)

9. Duck Sauce - Barbara Streisand (O-God Remix)

 

Et set man kan sette på vors og er garantert 45 min med låter 99 % vil like :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

http://soundcloud.com/djowkie/commercial-mix

A set filled with commercial bangers. Enjoy, download while it's still up.

1. Bob Sinclar - New New New (Avicii Meets Yellow Mix)

2. Deniz Koyu - Lose Control (Original Mix)

3. Michael Canitrot - You and I (Tristan Garner Remix)

4. Martin Solveig, Dragonette - Hello - Hello (Club Edit)

5. Tim Berg - Bromance (The Love You Seek) (Avicii's Vocal Extended)

6. Axwell - Nothing But Love (Remode Mix)

7. Daft Punk - One More Time (Phillip Jensen Aerodynamic Mix)

8. Robyn - Hang With Me (Avicii's Exclusive Club Mix)

9. Duck Sauce - Barbara Streisand (O-God Remix)

 

Et set man kan sette på vors og er garantert 45 min med låter 99 % vil like :p

du er meget dyktig, du holder energien oppe gjennom hele miksen. Dette er det ikke alle som mestrer! Stå på videre! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...