Gå til innhold

House! - Anbefaling/diskusjon


Faris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sto helt øverst i pyramiden, 4m fra DJene. Synes det var jævlig bra minus Chuckie. Gjengen jeg var med som har vært der tidligere og i Amster i sommer osv. sa at Køben i år var den beste (men manglet SHM, selvsagt). Synes settet til Fedde var jævlig bra, overrasket meg. Ellers var Pryda ganske tam, synes han egentlig er ganske kjedelig, eneste som var høydepunktene med Pryda var da han spilte Mighty Love Re-Edit som er, og vil alltid være for meg, en av de største låtene noensinne lagd, bare den blir released. Den er så off the friggin' hook.

 

Chuckie fikk bare ørene mine til å blø med et par unntak (Irrisistable-remixen er okey samt. et par mashups som ikke var helt dirty dutch-syre). Rating for meg:

1. Fedde Le Grand

2. Joris Voorn & 2000 and ONE

3. Prydz/Pryda

4. Noir

5. Mr. White

6. Chuckie

 

Legger ved et bilde av Fedde, bare. Bunkret oss øverst med masse pils og cash til de damene som kommer rundt og selger bokser med Captain Morgan, så ravet man der hele kvelden.

post-16476-0-95412100-1289781896_thumb.jpg

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

hva syns dere om sensation folkens?

Syns nok det var bedre i fjord, med litt show. i ilegg var det ikke lett å få øye på djene

For å være helt ærlig så er jeg litt skuffa over senation! Unntaket var Joris voorn og Fedde, resten var mer eller midnre crap. Chuckie funket også til tider, men når alt kom til alt så var det ikke godt nok. Stemning var dog helt syk, og ble ikke noe mindre konge på festen etterpå.

Men blir nok amster på meg i juli uansett!

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan dere har energi til enda mer fest etterpå :p

Uansett, sensation var bra, men så "ingenting" til DJ-ene, så ingen dansere, oppvisere osv, det ødela veldig.

Selsvsagt kunne man gjøre som Bandidos-Pelle å være på priamiden, noe jeg også var i en liten periode, men alle kan jo ikke være der.

Dem burde ihvertfal hatt projektorer og stremet DJ-en på rundt om i hallen ettersom han var mer eller mindre usynlig.

 

Men langt i fra missfornøyd, det var gøy og musikken grei.

 

Akkuret kommet hjem for en halvtime siden, og vil nok publisere noen videoer i løpet av dagene.

Har 10GB med video og bilder på kameraet.

 

 

 

Ikke relatert til denne musikksjangeren men prodigy må vel sies å være blant de bedre på sampling.

Regnes ikke Prodigy som hard-house?

I utgangspungtet ikke, men dem har jo veldig mye forskjellig, så sikkert noe av det som går under ja, men nok langt i fra alt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...