Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er situasjonen med Robinho? Trives han I Real Madrid? Har han sagt noe om fremtiden hans i klubben? Jeg må bare vite det, ettersom han er den spilleren på laget deres jeg har mest sanser for, og jeg vil gjerne like å vite litt mer om det.
Jeg vil tro han trives hos oss. Så vidt jeg husker, så sa han vel at han ville avslutte karrieren hos oss, tror han sa det for noen måneder siden, eller tar jeg feil?
Lenke til kommentar

Tror neppe han vil dra da det ser ganske lyst ut i fremtiden. Hvis han blir er jeg sikker på at han tar over som førstevalg som spiss når van Nistelrooy blir for gammel. Eller før hvis han storspiller.

Jeg selv syntes han er mye bedre som ren spiss enn som kant ol. Det har han bevist på landskamper for Brasil

Lenke til kommentar
Tror neppe han vil dra da det ser ganske lyst ut i fremtiden. Hvis han blir er jeg sikker på at han tar over som førstevalg som spiss når van Nistelrooy blir for gammel. Eller før hvis han storspiller.

Jeg selv syntes han er mye bedre som ren spiss enn som kant ol. Det har han bevist på landskamper for Brasil

Nja, hvis Van Nistelrooy begynner og trappe ned, kunne jeg tenkt meg Huntelaar! En spiss som er er et par hakk bedre enn Nistelrooy pr. dags dato, og man kan bare tenke seg hvor god han vil bli i årene fremover, hvis han velger og dra til en mye større klubb, enn det han er i nå! ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...