Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Men tenk på de vi har fra før. Soldado tror jeg ikke er noe vi kan håpe på, men Higuain er jo god og kommer til å bli bedre. Robinho er mye bedre som spiss også og vi har Saviola som en god innbytter. Skal Madrid kjøpe Hunterlaar burde de kvitte seg med et par spillere først
Soldado er nok ferdig etter seongen, men hva skal vi gjøre på høyrekanten om Robinho skal omskoleres som spiss? Jeg mener at Robinho burde fortsette på kanten, der han kan bruke sin fart og teknikk, og legge inn til spissene.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CAMPEONES CAMPEONES OE OE OE.... BLir digg å mobbe Barca suportere på skolen nå ass, Gleden er ikke like stor som i fjor. Seriegullet har jo liksom vært i lomme en stund nå men uansett :w00t: Da må katalanerne aplaudere hvittrøyene inn på Bernabeu neste kamp :D

Endret av Eivicious
Lenke til kommentar

Jesus, for et lag. Det er ikke første gang at dette laget faktigst scorer 2 mål helt på tampen selv med 10 mann. Husker de lå under 1-3 mot Espanyol. Likevel var jeg KLIN sikker på at de skulle vinne. Og det gjorde de også...

 

For en lagmoral! Dette er helt sinnsykt!

 

Men jeg er skuffet. Så ikke andre omgang, så jeg fikk ikke med meg feiringa. Ville helst at det skulle bli uavgjort, slik at de kunne avgjort på El Clasico til onsdag! Hadde vært mye bedre :!:

Lenke til kommentar
Har vi en ny superspiss her? Higuain er i knallform! Ny stor nr.9 (håper han får det draktnr.)

Campeones!

Noen som vet hvor jeg kan se El-Classico på nett billig? Må bare se den kampen.

Må jo så klart ta med litt video fra festen LINK

Du kan jo bare se den på TV 2 Zebra, hvis du har den. :)?
Lenke til kommentar
Har vi en ny superspiss her? Higuain er i knallform! Ny stor nr.9 (håper han får det draktnr.)

Campeones!

Noen som vet hvor jeg kan se El-Classico på nett billig? Må bare se den kampen.

Må jo så klart ta med litt video fra festen LINK

Du kan jo bare se den på TV 2 Zebra, hvis du har den. :) ?

 

Går kampen direkte der? Vil se den direkte og ikke i reprise!

Lenke til kommentar
Har vi en ny superspiss her? Higuain er i knallform! Ny stor nr.9 (håper han får det draktnr.)

Campeones!

Noen som vet hvor jeg kan se El-Classico på nett billig? Må bare se den kampen.

Må jo så klart ta med litt video fra festen LINK

Du kan jo bare se den på TV 2 Zebra, hvis du har den. :) ?

 

Går kampen direkte der? Vil se den direkte og ikke i reprise!

 

Kjøper du (livesport247.com) er du nok sikra.

Koster 24 kroner eller noke for ei veke og da får du masse kamper fxs alle tippeligakampene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...