Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg så bare andre omgang, men fy faen hvor Real brutalt voldtok Barca. De rundspilte dem jo ut av stadion !

Like ille i første omg også. Ingen tvil om hvem som er sjef i Spania nå nei :)

 

Og det må være kjipt for Barcelona, fordi de har verdens sterkeste lag på papiret.

 

Haz står btw for ungene til Guti.

Lenke til kommentar
Jeg så bare andre omgang, men fy faen hvor Real brutalt voldtok Barca. De rundspilte dem jo ut av stadion !

Like ille i første omg også. Ingen tvil om hvem som er sjef i Spania nå nei :)

 

Og det må være kjipt for Barcelona, fordi de har verdens sterkeste lag på papiret.

 

Haz står btw for ungene til Guti.

Det kan jo diskuteres. Uvane du har ved å presentere meningene dine som fasit.

Lenke til kommentar

HAHAHAHHAHAHAHHAHAAHHAH ....

HAHa

Det var så bra og morsomt i går. Barca spilte som noen barnehageunger.

Alle mål var fine selv om de var litt heldige med 1 og 2.

Det så ut som over halvparten av barca spillerne begynte å grine etter 3-0 målet.

messi var velo den eneste som spilte sånn passe bra kampen igjennom hos barca.

Gleder meg sykt til neste sesong

Lenke til kommentar
Jeg så bare andre omgang, men fy faen hvor Real brutalt voldtok Barca. De rundspilte dem jo ut av stadion !

Like ille i første omg også. Ingen tvil om hvem som er sjef i Spania nå nei :)

 

Og det må være kjipt for Barcelona, fordi de har verdens sterkeste lag på papiret.

 

Haz står btw for ungene til Guti.

 

Personlig syntes jeg ikke Barcelona har det beste laget på papiret bare så det er sagt.

 

Ikke at det er ne stor deal men er det bekreftet at Haz står for barna? Har søkt litt på det og finner ingen bekreftelese bare at det er en teori og at navnet er en annen. Tror selv det kan være en blanding, man kan vel ikke sette hva man vil bakpå drakta?

Lenke til kommentar

Spiller ingen rolle om man har stjernespillere far A til Å, når de ikke fungerer sammen. Virker ikke som at Barca har tålmodigheten til å bygge opp et godt lag, og prøver å ta snarveier. De var jo godt i gang for et par år siden, men så sa det stopp. Har store forventninger til Real Madrid til neste sesong.

Lenke til kommentar

Til neste år forventer jeg i hvertfall semi i CL! Vært kjedelig å være Madrid-supporter med tanke på CL formen de 3 siste årene, og det er det på tide å gjøre noe med. Å vinne ligaen er ikke nok :)

 

Var virkelig skuffet over Barca. Veldig underholdene kamp, men jeg trudde Barca virkelig skulle vise hva de var gode for. De spilte ikke samlet, det gikk jo bare på enkeltprestasjoner. Eneste som klarte å skape sjanser var jo Messi (+målet til Henry).

 

Møkka Chelski kan bare by så mye de vil, de får ikke Ramos, det er snickers og twist.

500 mill, det er dobbelt så mye som Inter nå byr på Gerrard :)

Lenke til kommentar
Jeg så bare andre omgang, men fy faen hvor Real brutalt voldtok Barca. De rundspilte dem jo ut av stadion !

Like ille i første omg også. Ingen tvil om hvem som er sjef i Spania nå nei :)

 

Og det må være kjipt for Barcelona, fordi de har verdens sterkeste lag på papiret.

 

Haz står btw for ungene til Guti.

Valencia er også et sånt lag.

 

Beundrer hele Real Madrid. Verdens beste keeper? Fremtidens beste venstrebacker med Marcelo og Roystoyn Ricky Drenthe? Sergio Ramos på høyrebacken med Miguel Torres som en ung backup? Fernando Gago, Gonzalo Higuain, Javier Balboa og mange andre talenter. Real Madrid kan vaske av seg stempelet "kjøping av returnerte stjerner" nå!

Lenke til kommentar

Det er like greit. Jeg har svært stor sans for Ramos - synes dessuten han er en knakende kjekkas - men å bruke x antall millioner pund på en back er unødvendig. Ferreira eller Belletti holder på ingen måte samme klasse, riktignok, men det får være grenser til "pengesløsing". Synes Chelsea heller bør konsentrere seg om å finne en ny Sagna. :D

 

Tror dog Alves tar turen til sommeren ...

Lenke til kommentar
Har ikke Madrid hatt Alves i sikte lenge? Grunnen til at de ikke kjøper ham nå, er at både han og Ramos ikke er benken verdig, så hvis det blir noe ut av salget, kjøper RM sannsynligvis Alves.

 

Har ikke bruk for han da vi har Ramos som er ung, god og spansk, pluss en ganske god sub i Torres og en mer rutinert spiller som Salgado.

Lenke til kommentar

Jaja, selvfølgelig. Dere prioriterer Ramos før Alves, selvfølgelig. Men hvis det blir noe av Ramos-salget, punger RM sannsynligvis ut for Alves, - eller er Torres god nok? Han er forsatt ung og ureturnert. Dere får jo en del cash å handle for hvis Ramos blir borte.

Endret av Rexacurz
Lenke til kommentar

Jaja da ble det uavgjort i dag mot Zaragoza. Ikke at det har no betydning egentlig.

 

Det som er mer positivt er at Barca ikke klarte å ta poeng mot Mallorca. . Det går virkelig nedover for katalanerne nå ass. Patetico kan nå da ta 3 plassen fra barca, noe som hadde vært supert imo. :D

Lenke til kommentar
Og det må være kjipt for Barcelona, fordi de har verdens sterkeste lag på papiret.

 

Haz står btw for ungene til Guti.

Håper du virkelig tuller nå? På papiret er ikke Barca i nærheten av Madrid på papiret en gang!

 

 

 

Nesten skammelig å tenke på at Barca er Real Madrids erkerival nå :p
Hehe, ja :p
Lenke til kommentar
Og det må være kjipt for Barcelona, fordi de har verdens sterkeste lag på papiret.

 

Haz står btw for ungene til Guti.

Håper du virkelig tuller nå? På papiret er ikke Barca i nærheten av Madrid på papiret en gang!

 

På papiret er nok Barcelona et lag som muligens slår Real Madrid på papiret etter min mening. Henry, Eto'o, Ronaldinho, Abidal, Puyol, Messi, Deco, Xavi, Toure er noen av de beste i sin posisjon i verden så på papiret ville jeg sagt at Barcelona slår Real Madrid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...