Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:roll: Ja, jeg hadde også vært gretten vis United hadde ryket ut av CL

 

Ja og derfor er det unødvendig å skrive ting som f.eks HAHAHA 2-1 dårlig forsvarspill. Og egentlig er det ikke noe poeng for deg at du er her i denne tråden, når du ikke liker laget og bare skal skrive noe som jeg tror alle her inne vet.

Lenke til kommentar

Hvordan går det med Robinho forresten og hvor lang er kontrakten hans akkurat nå?Hvordan ser det ut fremover med spisser når RvN og Raul legger opp?

Jeg er generelt interessert i spansk fotball, men får ikke sett så mye. Jeg synes også Robben og Robinho er stor spillere og dere er heldige som har sistnevnte i alle fall. Førstnevnte kan vel diskuteres ettersom han stort sett er skadet.

 

Jeg kan vel egentlig søke på google, men ettersom denne tråden har så lite aktivitet synes jeg det er morsommere å få svar fra dere.

Lenke til kommentar
Har jeg ikke sagt at jeg ikke har likt laget? Vis du leser på forrige side, så ser du at jeg har fulgt med laget når Beckham spilte der.

 

Ser ikke at det står noen steder, uansett så bør du forstå at det er unøvendig å komme her og si sånne ting som du vet provoserer oss.

Tja, det kan man si at det kom fra rett person. Jeg provoserte dere ikke. VIs du ikke ser at jeg har fulgt laget mens Beckham spilte der, bør du se engang til.

Lenke til kommentar
Har jeg ikke sagt at jeg ikke har likt laget? Vis du leser på forrige side, så ser du at jeg har fulgt med laget når Beckham spilte der.

 

Ser ikke at det står noen steder, uansett så bør du forstå at det er unøvendig å komme her og si sånne ting som du vet provoserer oss.

Tja, det kan man si at det kom fra rett person. Jeg provoserte dere ikke. VIs du ikke ser at jeg har fulgt laget mens Beckham spilte der, bør du se engang til.

 

Det vil bare si at du er en Beckaham fanatikker. Stikk hjem til din egen tråd, ellers begynner kanskje vi og mobbe dere Manu supportere for at dere røyk ut av FA-cupen.

Lenke til kommentar
Har jeg ikke sagt at jeg ikke har likt laget? Vis du leser på forrige side, så ser du at jeg har fulgt med laget når Beckham spilte der.

 

Ser ikke at det står noen steder, uansett så bør du forstå at det er unøvendig å komme her og si sånne ting som du vet provoserer oss.

Tja, det kan man si at det kom fra rett person. Jeg provoserte dere ikke. VIs du ikke ser at jeg har fulgt laget mens Beckham spilte der, bør du se engang til.

Hvordan vet du at det ikke provoserte oss? Jeg sa bare min mening i United tråden og jeg vet du (inkludert mange andre ) ble provosert av det. Og btw så klarer jeg forstatt ikke å se noe steder at du fulgte med El Madrid siden Beckham spilte

 

EDIT:

veldig bra at vi fikk en seier i dag, spessielt når Barca møter relativt vansklig motstand i morra, så de kan miste 2 eller 3 poeng i den kampen som igjen gør at vi kommer opp på en meget konfirtabel ledelse.

Endret av Eivicious
Lenke til kommentar

For det første, beklager dobbelpost, for det andre :

 

Hvordan går det med Robinho forresten og hvor lang er kontrakten hans akkurat nå?Hvordan ser det ut fremover med spisser når RvN og Raul legger opp?

Jeg er generelt interessert i spansk fotball, men får ikke sett så mye. Jeg synes også Robben og Robinho er stor spillere og dere er heldige som har sistnevnte i alle fall. Førstnevnte kan vel diskuteres ettersom han stort sett er skadet.

 

Jeg kan vel egentlig søke på google, men ettersom denne tråden har så lite aktivitet synes jeg det er morsommere å få svar fra dere.

 

vel roinho har en kontrakt som varer i 2 år til og ifølge spanske medier skal Madrid ledelsen tilby robinho en 5 års kontrakt så fort som mulig.

 

Når det gjelder spisser så har vi jo Hugain og Soldado (sistnevnte har ikke vært en direkte suksess), og la oss ikke glemme bapstista som funker. Så er det sikkert noen gode fra ungdoms avdeligen som kommer etterhvert, men jeg har dessverre ikke så god peiling på akkuratt det. Real Madrid har jo også siklet litt på han Benzema fyren, men jeg tror ikke det blir noe av pgs prisen. Ellers så får vi bare håpe at RVN og El Rey holder så lenge som mulig, hvis ikke så blir det vel fram med lommeboka (igjen).

 

(du får ha meg unskyld hvis jeg surrer nå, kl er tross alt snart 5 om morran :p)

Endret av Eivicious
Lenke til kommentar
Ojda... 0-1 til Espanyol, første sjanse, mot spillets gang... Ingen grunn til panikk, er skråsikker på seier uansett :thumbup:

 

 

1-1 Higuain, var bare spm om tid. Men Espanyol keepern er en sleip jæv**... Baptista smeller et skudd rett i krøsset men han tar den selvfølgerlig.

Sett edit knappen eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...