Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen utestenge den umodne balla Raste! Det er så barnslig å gå inn i tråden og erte andre fordi laget deres tapte. Han er så ***!

Ræv kamp i går. :wallbash: Hadde vi spilt med Ramos, RvN, Sneijder og Robben hadde vi 79% sikkert gått videre.

Burde brukt Drenthe og Torres fra start av i stedet for Salgado og Diarra.

H***r Cicinho nå. :realmad: han burde vært utvist for alle de gangene han slo bort og hivde bort ballen. Han slo jo ballen ut av hende på real madrid spillerene minst 3 ganger! Også all den holdinga og drainga på starten! Og Roma forsvarere som driver på karate på Salgado innenfor deres egen 16-meter.

Dårlig kamp.

(Irritert) :realmad::angry::grumpy:

 

Lenke til kommentar

Ser det gang på gang, taper et lag, så er visse folk raskt inne i lagets tråd for å lire av seg litt av hvert. Nesten synd jeg lot være å "erte" folk da de himmelblå(rettferdigheten) seiret ! :devil:

 

Litt irriterende med Real Madrid, jeg tror de hadde hatt mye større sjanse å tukte de engelske lagene enn hva roma kan klare. I allefall viss de møter manu, som har et bra tak på roma.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Jepp, italiensk fotball er helt grusomt usportslig... Jeg hadde virkelig dårlig følelse når de bruker salgado, soldado, torres som ellers aldri pleier å spille. Ganske tilfeldig flaks av roma at det ikke ble dobbelt gult på noen, de fikk vel 5-6 stk?

Italiensk fotball? Cicinho spilte vel to sesonger i Real, var aldri usportslig der eller? Jo det var han

 

Ja litt grov kamp noen ganger men kan vel også nevne første oppgjøret da Ramos sparket i Juan som gikk glipp at en seriekamp og ble så vidt frisk igjen til dette oppgjøret. Så kan ikke si at Roma var noe mer grove eller usportslige hvis man ser det hele over to oppgjør

 

Men fin kamp i går synes jeg, Real prøvde så godt de kunne og det skal de ha kudos for

Lenke til kommentar
Jepp, italiensk fotball er helt grusomt usportslig... Jeg hadde virkelig dårlig følelse når de bruker salgado, soldado, torres som ellers aldri pleier å spille. Ganske tilfeldig flaks av roma at det ikke ble dobbelt gult på noen, de fikk vel 5-6 stk?

Italiensk fotball? Cicinho spilte vel to sesonger i Real, var aldri usportslig der eller? Jo det var han

 

Ja litt grov kamp noen ganger men kan vel også nevne første oppgjøret da Ramos sparket i Juan som gikk glipp at en seriekamp og ble så vidt frisk igjen til dette oppgjøret. Så kan ikke si at Roma var noe mer grove eller usportslige hvis man ser det hele over to oppgjør

 

Men fin kamp i går synes jeg, Real prøvde så godt de kunne og det skal de ha kudos for

Du skjønner hva jeg mener... De fleste er nok enige i at de italienske topplagene er ekstra gira på å dra/holde og gjøre usportslige ting.
Lenke til kommentar

Jeg ville fotballunderholdningsmessig at Real Madrid skulle gå videre fordi de rett og slett spillere finere fotball, men det at dere mangler viktige spillere merkes og når det første målet gikk inn så man at det ikke kunne gå noen annen vei. Synd for Raul, Robinho (:D) og gjengen. Casillas er super.

Lenke til kommentar
Jeg ville fotballunderholdningsmessig at Real Madrid skulle gå videre fordi de rett og slett spillere finere fotball, men det at dere mangler viktige spillere merkes og når det første målet gikk inn så man at det ikke kunne gå noen annen vei. Synd for Raul, Robinho ( :D ) og gjengen. Casillas er super.

 

Dette er enn innlegg du kan lære av Raste. Ett innlegg med respekt og fornuft. I stedet for f.eks: haha ,real madrit tapte (noe sånt du skrev)

Lenke til kommentar

Nope. jeg tror du skal lese før du begynner å hakke på folk jeg! Jeg skrev madrit ved en feil, og jeg rettet det opp med engang når en av dere sa det. Så jeg tror du skal begynne å lese, før du hakker, er det ok?

Jeg skrev også HAHAHA, nå ble det scoring som var FORSVARsfeil. Er det ikke lov å le av det?

 

Dette var det jeg skrev:

 

"Nå baserer jeg ikke meningene mine på det, men jeg er enig med dem. Det må jo være lov. Jeg vet godt at de TV3 ekstpertene ikke kan alt.

JEG syns Roma har vært best idag, enkelt og greit!

 

 

Hahaha 1-2. Dårlig forsvarspill! "

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...