Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var det gjort, Villareal vant over Barcelona, som gir oss en 8 poengs luke og på VGD har barca fans allerede begynt å gratulere oss med seriegull nr 31. Dette var digg, så får vi håpe at vi ikke roter bort denne ledelsen.

 

Hehe :D

Det var deilig å våkne til å vite at Barca hadde tapt! Føler meg likevel ikke helt trygg på at seriegullet er sikret med tanke på hvor fort poenga for sist, men det ser lovende ut :w00t:

Endret av Sorbon
Lenke til kommentar

Dersom vi skulle hentet inn en ny spiss, hvilken spiller ville dere hatt da? ;)

 

Benzema var nevnt her, og jeg syns han er meget god, men jeg tror nok han blir alt for dyr. Dessuten har han sagt at han ønsker å skrive under på en ny kontrakt. Dersom han ombestemmer seg, og vi er villige til å betale mange millioner for ham, så sier jeg ikke nei takk, men det er vel kanskje litt dumt å betale så mye som 800 mill.

 

Står i tillegg på den danske hjemmesiden at Real Madrid er interessert i Luis Fabiano.

Endret av Sorbon
Lenke til kommentar

Syntes vi burde prøve å kjøpe Diego først. Han er den playmakeren laget mangler. Blanding av deffensiv og offensiv. Og i stedet for å kjøpe flere gode, men ikke helt oppe i toppen gode spillere burde vi kvitte oss med de som ikke spiller og ikke vokser noe. Spisser har vi egentlig nok av. Får bare håpe talentet i Higuain blomstrer.

Endret av Gorilla-Gutten
Lenke til kommentar

Er enig i at vi burde kvitte oss med spillere som Soldado, men hvor er det blitt av Saviola egentlig? Er han skadet? Har ikke sett ham på lenge... :hmm: Kanskje ikke jeg som har fulgt med så nøye men...

 

Diego tror jeg og ville gjort seg, men er litt usikker på hvor stiv prisen blir. Noen som vet hvordan han har spilt for Werder Bremen i år? Har ikke sett dem spille.

Tenkte mest på spiss med tanke på at RVN begynner å trekke på årene...Ikke av noen annen grunn.

Lenke til kommentar
Saviola har vært skadet leeeenge... Er såvidt tilbake nå, men det blir jo bare 10 minutter max per kamp, om han får spille i det hele tatt... Skikkelig skuff. Samme med Robben, skadet leeeenge, men nå som han fant formen kom denne taklinga her da...

 

Okei. Vet du hvordan han ble skadet da? Har ikke fått med meg det dessverre...

Det var kjedelig med Robben! Fy flate! Nettopp kommet seg i form, og så ødelegger en horribel takling alt :no:

Lenke til kommentar

Saviola er ikkje god nok. Raul er vel litt bob bob. Nissen er ok men skaper ikkje allverdens sjøl. Sko kjøpt Torres fra LFC så slår ein to fluer i ein smekk. Nei ein treng eit par forsterkninger for og komme tilbake til CL finalene. Forsvaret er godt på papiret men slepper inn alt for mange mål :hm:

Lenke til kommentar
Vi er det laget i spania som har sluppet inn nest færrest mål da.

Og du skal ikke si bob bob om Raul :nei::p

 

Fine bursdagsgaver?

post-123788-1205844062_thumb.jpg

post-123788-1205842753_thumb.jpg

post-123788-1205844120_thumb.jpg

post-123788-1205844164_thumb.jpg

 

Me like! :dribble:

 

Kom da hjem fra hyttetur til den skuffende opplsyningen om at Riazor spøkelset har slått til igjen... 1-0 til Deportivo over Real Madrid. Heldigvis spilte Barca uavgjort, og hjemturen ble ikke helsvart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...