Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit jeg skal utdype det. Jeg håper at han ikke går til dere fordi jeg tror at han innen et par år vil vise seg som verdens beste spiss. Han er en klinisk avslutter uten like med evner til å avslutte i lufta. Han minner meg om en Van Nistelrooy, men samtidig har han etter det jeg har sett også en skuddfot samt at han tar brassespark jeg drømmer om,. Jeg er redd for at hvis han kommer til dere vil dere sitte på en klassespiss uten like om et par år, og jeg for min del ønsker ikke at dette skal skje. Jeg vil vel også unnskylde for at jeg uttrykker følelser i denne tråden ettersom det virker som det ikke er lov til å skrive noen korte innlegg i andre tråder enn Manchester United tråden og Liverpool tråden der jeg er vant til å kunne komme med innspill som jeg vil.

Lenke til kommentar

Da har vi altså 5 kamper igjen, vi ligger 10 poeng forran Villareal og 11 poeng forran puta barca. så det vil si at av de fem kampene så trenger vi bare vinne 2 av de 5 som da gir oss ligagull :w00t:(hvis jeg her regna riktig da :p)

Personlig syntes jeg det kunne vært morsomt å avgjøre serie gullet mot Barcelona. Tenkt dere det a: 80 000 ville Madridistas ( og noen få katalanere da. En haug skuffede barcelona spillere som må gå og gratulere alle Real Madrid spillere men de fester. Da vlir det dig å komme og mobbe alle barca fansen på skolen dagen etter :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...