Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Virker jo ikke ut som du har sett kampen. Nemlig kommentatorene sier at Roma fortjener å gå videre, dem har spilt klassefotball idag.

 

Kom deg til Man Utd eller Roma tråden!

 

De har i hvert fall ikke spilt bedre fotball enn oss!

Haha, du er morsom. :!:

 

Virker som du er umoden, tørr du ikke å innrømme at favorittlaget ditt ikke har spilt best?

 

Nå i de siste 10-15 min har Real presset ja. Men ikke gjennom hele, der har Roma vært klart best. Nemlig Havard sier at formen til Real i dag suger.

madrid har sugd hardt i cl de 4 siste årene. Men denne gangen skulle de gått videre, madrid var helt klart best på romas bane, mens det røde kortet ødela kampen nå. Roma har ikke vært gode i dag.
Lenke til kommentar

Jeg vil si at det var en gangske jevn kamp egentlig, Real Madrid hadde ballen mest men det ble igenting ut av det. Jeg trro det hadde vært en mye mer spennende kamp om det hadde blitt 0-0 i Roma, for er El Madrid som trenger mål og prøver men alt for mange feilpassninger og rot gjør at det ikke blir noe. alt i alt var det Roma som fortjente å vinne kampen, men jeg syntes heller ikke at det hadde vært ufortjent om Real Madrid hadde vunnet, men da i såfall 1-0 uten noe offside mål.

Men vo sliter medmange skader og ting funker rett og slett ikke.

 

1 omgangen fikk vi ikke til noenting andre omgangen ble det bedre spessielt de første minuttene, ble litt mer tempo i spiller. Men det holdt ikke, dessverre.

 

Og jeg må bare si at jeg skjønner virkelig ikke hva som er poenget med å komme inn i andre sine klubbtråder for å mobbe oss for at laget vi heier på ikke spilte så bra en kamp. Spessielt når man bare gulper opp det komentatorene har sagt for 5 min sia ( og Real Madrid lir alltid undervurdert bare så det er sagt, de snakker negativt om alt, til og med ting de bare harlest i se og hør, som f.eks salget av Cuidad Deportiva)

Lenke til kommentar
Jeg vil si at det var en gangske jevn kamp egentlig, Real Madrid hadde ballen mest men det ble igenting ut av det. Jeg trro det hadde vært en mye mer spennende kamp om det hadde blitt 0-0 i Roma, for er El Madrid som trenger mål og prøver men alt for mange feilpassninger og rot gjør at det ikke blir noe. alt i alt var det Roma som fortjente å vinne kampen, men jeg syntes heller ikke at det hadde vært ufortjent om Real Madrid hadde vunnet, men da i såfall 1-0 uten noe offside mål.

Men vo sliter medmange skader og ting funker rett og slett ikke.

 

1 omgangen fikk vi ikke til noenting andre omgangen ble det bedre spessielt de første minuttene, ble litt mer tempo i spiller. Men det holdt ikke, dessverre.

 

Og jeg må bare si at jeg skjønner virkelig ikke hva som er poenget med å komme inn i andre sine klubbtråder for å mobbe oss for at laget vi heier på ikke spilte så bra en kamp. Spessielt når man bare gulper opp det komentatorene har sagt for 5 min sia ( og Real Madrid lir alltid undervurdert bare så det er sagt, de snakker negativt om alt, til og med ting de bare harlest i se og hør, som f.eks salget av Cuidad Deportiva)

Jeg mobber ikke dere pga tapet, men jeg syns bare at Roma spilte bedre. Det må jeg få lov til

 

 

Hårball, du er jo veldig morsom.!

Lenke til kommentar
Jeg mobber ikke dere pga tapet, men jeg syns bare at Roma spilte bedre. Det må jeg få lov til

 

 

Hårball, du er jo veldig morsom.!

 

 

 

Da kan du jo bare komme med en komentar som f.eks, "Roma spilte bedre en dere i dag og de fortjente og gå videre."

Hvis du så på kampen så spilte faktisk ikke Roma klassefotball, de spilte stabilt og sikkert noe Real Madrid ikke gjorde.

 

 

HGAHAHAHA 1-2. Dårlig forsvarspill!
Lenke til kommentar

Haha, noe må jo dere tåle.?!

 

 

Btw, Hårvalp. Jeg så at jeg skrev en gang feil... Dette er rettet opp ! ;)

Ja, det høres usansynlig ut. Men jeg faktisk tenkte ikke over det når jeg skrev Real Madrid. Det var ikke noe mening om Real.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

 

Hårball, du er jo veldig morsom.!

[\quote]

 

Var det du som snakket om at jeg var umoden? Det eneste argumentet du kan finne når du blir motsagt er at personen var morsom...Gratulerer!

 

Du ska for øvrig få lov til å si at du syntes Roma spilte bedre, men du trenger ikke si at de leker seg, og at det var så sinnssykt fortjent. Da kan du heller holde deg på sida til ditt eget favorittlag.

Jeg holder meg hvert fall på sida til mitt eget lag.

Er lei av at det kommer masse folk hit for å mobbe Real Madrid dersom de taper en kamp.

Endret av Sorbon
Lenke til kommentar

I perioder lekte dem seg. Ved eks før og etter første målet til Roma. Jeg MOBBER ikke Real. Måtte jo si noe tilbake til Havard når han kalte meg Rastaballa, er han umoden å da?

 

Btw, hvorfor skal jeg mobbe et lag som jeg syns har vært best i Spania.? Selv om det er mange år siden jeg har fulgt med Real Madrid, fulgte med egentlig pga Beckham. But Same shitt.

 

Jeg syns bare at Roma fortjente det, og jeg syns Roma spilte godt. Så syns jeg Real hadde noen feilpasninger.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
I perioder lekte dem seg. Ved eks før og etter første målet til Roma. Jeg MOBBER ikke Real. Måtte jo si noe tilbake til Havard når han kalte meg Rastaballa, er han umoden å da?

 

Vil ikke si at de lekte seg jeg men...

Hvis du ikke mobber El Madrid, hva gjør du da?

 

Dere skal få kalle hverandre hva dere vil, men du kunne sikkert funnet på noe bedre motargument enn at personen er morsom.

Lenke til kommentar
Dem hadde til tider godt spill Roma. Fine takter, og gode pasninger på kantene. Nå kalte jeg han det kun engang bare for å si noe tilbake til han.

 

Jeg bare sier at Real Madrid spilte ikke noe særlig bra!

 

Det var sikkert lekent det, men jeg får vel lov til å være skeptisk. Hva er det med deg og det med kallenavnene? Jeg snakker om ditt motargument om at du sa at han var morsom. Det samme skrev du til meg. Kan du ikke lese eller? Jizez!

 

Jamen så fint :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...