Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, da MÅ vi vinne i morgen, er litt usikker, Sevilla er nok snart klare til å komme i form igjen.

 

Vil se dette laget:

 

Ramos - Metzelder - Cannavaro - Torres

Gago - Lassana

Higuain - Guti - Marcelo

Raul

 

Resultatet i Barceloa - Chelsea kommer til å ha stor betydning for oss, hvis de gruser Chelsea med mange mål og ikke får noe bortemål mot seg, så kommer de nok til å stille med veldig sterkt lag mot oss... men hvis det blir noe som 1-1 kan nok Pep få noen hodeproblemer om hvem han skal hvile.

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar
Resultatet i Barceloa - Chelsea kommer til å ha stor betydning for oss, hvis de gruser Chelsea med mange mål og ikke får noe bortemål mot seg, så kommer de nok til å stille med veldig sterkt lag mot oss... men hvis det blir noe som 1-1 kan nok Pep få noen hodeproblemer om hvem han skal hvile.

 

Jeg tviler veldig sterkt på at Pep, kommer til å spare på noe som helst borte mot dere.

Både han og spillerne har vært tydelige i år, på at det trofeet som er første prioritert er ligaen.

Det er ligaen, supporterne vil ha, og det vet Pep, så om han sparer noen spillere 3.mai, blir jeg ekstremt overrasket.

Lenke til kommentar

Tenkte selv på hva Pep kom til å fokusere, men jeg skjønner jo klart at det er ligaen som er viktigst for dere. Men er litt lett og glemme, for i Real Madrid så er det helt klart CL som står høyest, og selv hvis vi ikke vinner ligaen i år vil jeg heller ha CL neste sesong en enn Ligaen.

Lenke til kommentar

Raul 7 :love:

Elsker han når han gjør det der.

 

 

Fuck deg :p

 

!HALA MADRID!

 

Hattrick. Når vi virkelig er i nød så står han frem!

NEi, nei, nei :(

Nå må vi holde tett

Marcelo igjen!

 

Dette var herlig! Det laget som vinner El CLassico neste helg vinner serien, det er 99 % sikkert.

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar

Faen at jeg ikke fikk sett denne kampen, men har essays som skal leveres til Tirsdag.

 

Uansett, knall med tre poeng, El Rey er helt :D

 

Hør nøye etter Barca, selv om dere gjorde det latterlig lett for oss i fjor, så ikke tro at det skal bli lett for dere, uansett hvor fantastisk fotball dere spiller!

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar
Det laget som vinner El CLassico neste helg vinner serien, det er 99 % sikkert.

 

Om dere slår oss hjemme, er det laaangt ifra 99% sikkert at dere vinner serien. Vet ikke om du har sjekket hvor mange poeng dere ligger bak oss, men dere ligger altså 4 poeng bak oss.

Så dere er fremdeles bak på tabellen med seier over oss.

Lenke til kommentar

Ja, skal si det var viktig det målet til Henry i går. Uansett, har du sett kampprogrammet Sindre?

 

Tror det er litt for sent for dere nå altså:

 

først og fremst må dere slå Barca, det er garantert. (Mens de bare trenger uavgjort)

 

Etter det, sjekk her;

 

Barca har:

Villareal(H)

Mallorca(B)

Osasuna(H)

Deportivo(B)

 

Mens Real har:

Valencia(B)

Villareal(B)

Mallorca(H)

Osasuna(B)

 

Altså, Barca har vanskelige kampene hjemme (kanskje ikke Depor) og dere har Valencia og Villareal borte (på rad og) og slutter med Osasuna borte som er også ganske jævlig vanskelig. Barca må droppe mye poeng for at dere skal ta serien nå altså. :)

Lenke til kommentar

Jo, enig, eneste realistiske er at vi får en knapp seier mot Barcelona og de spiller en uavjort kamp, mens vi må vinne resten, for å ta gullet. Blir ekstremt vanskelig, men jeg har troen fortsatt, man gir aldri opp. Har faktisk mest tro på at Deportivo kan stjele poeng fra Barca på siste runden, de kan være et ganske frustrerende lag. Vil uansett være veldig fornøyd med laget hvis vi ender på 2. plass et poeng bak Barcelona.

 

Ja, da MÅ vi vinne i morgen, er litt usikker, Sevilla er nok snart klare til å komme i form igjen.

 

Vil se dette laget:

 

Ramos - Metzelder - Cannavaro - Torres

Gago - Lassana

Higuain - Guti - Marcelo

Raul

 

 

Ser ut som jeg og Juande tenker likt :p

Lenke til kommentar

Vinner vi de resterende kampene Vinner vi La Liga, det er jeg overbevist om. Men nå har jeg ikke særlig tro på at vi gjør nettopp dette.

 

Anyway, Deilig å se Raul Druse tre mål i kassa til Sevilla, enda deiligere er det å se at han faktisk har gjort en svært god halv-sesong under Juande Ramos sitt styre, og dere som tvilte - Bitches :p

Lenke til kommentar
Vinner vi de resterende kampene Vinner vi La Liga, det er jeg overbevist om. Men nå har jeg ikke særlig tro på at vi gjør nettopp dette.

 

Anyway, Deilig å se Raul Druse tre mål i kassa til Sevilla, enda deiligere er det å se at han faktisk har gjort en svært god halv-sesong under Juande Ramos sitt styre, og dere som tvilte - Bitches :p

 

Utrolig som dere undervurderer oss.

Om vi går på et tap på Bernabeu, så vil det bli et realt rotterace, inn mot seriegullet. Men jeg tror allikevel at det er vi som vil gå av med seriegullet.

Lenke til kommentar
Utrolig som dere undervurderer oss.

Om vi går på et tap på Bernabeu, så vil det bli et realt rotterace, inn mot seriegullet. Men jeg tror allikevel at det er vi som vil gå av med seriegullet.

Dere har vært stabile hele sesongen, overbevist i omtrent vær eneste kamp (Ihvertfall som jeg har sett), en gang må dere få en nedgangsperiode, og jeg ser tegn til svakheter Right Now.

 

I det store og hele så undervurderer jeg mer RM, mye pga skaden til Robben som jeg anser som en stor viktigper i laget vårt :)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Utrolig som dere undervurderer oss.

Om vi går på et tap på Bernabeu, så vil det bli et realt rotterace, inn mot seriegullet. Men jeg tror allikevel at det er vi som vil gå av med seriegullet.

Dere har vært stabile hele sesongen, overbevist i omtrent vær eneste kamp (Ihvertfall som jeg har sett), en gang må dere få en nedgangsperiode, og jeg ser tegn til svakheter Right Now.

 

I det store og hele så undervurderer jeg mer RM, mye pga skaden til Robben som jeg anser som en stor viktigper i laget vårt :)

 

At vi taper poeng borte mot Valencia, som er i meget god form, tar jeg ikke som et tegn på vi er i en nedgangsperiode.

Ser vi på kampene før den kampen slo vi Sevilla 4-0, Getafe(b) vant vi 1-0 også cruiset vi inn til 1-1 borte mot Bayern, i en meget kontrollert kamp av oss.

Så jeg er egentlig litt nysgjerrig på hvor du ser svakheter.

Lenke til kommentar
At vi taper poeng borte mot Valencia, som er i meget god form, tar jeg ikke som et tegn på vi er i en nedgangsperiode.

Ser vi på kampene før den kampen slo vi Sevilla 4-0, Getafe(b) vant vi 1-0 også cruiset vi inn til 1-1 borte mot Bayern, i en meget kontrollert kamp av oss.

Så jeg er egentlig litt nysgjerrig på hvor du ser svakheter.

Iforhold til den formen dere tidligere har vist er det jeg baserer meg på, itillegg så har jeg ikke sett en skikkelig nedgangsperiode, mot Valencia var de (Valencia) fult på høyde med dere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...