Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Trenger vi egentlig en ny spiss? Saviola forlater oss garantert til sommeren, men da har vi fortsatt Higuain, Raul, Van Nistelrooy og Huntelaar, nok med gode spisser der, selv om Huntelaar fortsatt må bevise mer, selv om han har scoret en del mål til nå.

 

Skal vi selge en spiss for å få inn en ny så må det vel være Van Nistelrooy, vil heller ha Higuain som er fremtiden, og Huntelaar kan ikke selges før neste vinter. Selv om jeg liker Van Nistelrooy veldig godt, så ser jeg heller Higuain fortsette.

 

Det vi trenger mest er en venstreback, en ving og en kreativ midtbanespiller. For tiden fungerer verken Sneijder eller Van der Vaart, men det kan jo være at vi spiller feil system. Ledelsen må først bestemme seg for hvilket system de vil kjøre neste sesong, så kjøpe spillere som passer til det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi vant 3-2, to mål av Higuain, Guti på frispark. Higuain sitt andre kom to-tre minutter på overtid!

 

Samt at Getage fikk straffe som Casillas reddet, og Pepe fikk rødt kort og blir nok utestengt en stund for ganske skittent spill.

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar

Vel, slik jeg så det prøvde Pepe og sparke ballen, mens spilleren på bakken var i veien, men usmaklig var det likevel, blir nok 3-5 kamper utstengelse. Nåja, Pepe spilte ikke siste El Clasico heller.

 

Verre er det at Higuain må stå over Sevilla kampen denne helgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...